Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Det är en sak jag vill veta. Och det är om druider verkligen kommer få flight form som är 280% snabb?

är det sant elelr är hela grejen en lögn ?

Det är sant men vet inte riktigt om farten är 280%. men det får någon annan svara på som är något mer insatt i druider än jag xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart står det? (:!!!:) ..

Sist jag såg det var det på några patchnotes som förklarades fake av Blizzard.

Har för mig att en från blizz skrev det på wow-europe, kan kolla om jag hittar det.

Men dom måste ju endå köpa riding skillen så spelar inte sån stor roll igentligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men dom måste ju endå köpa riding skillen så spelar inte sån stor roll igentligen.

okej. Du vill ganka en druid och börjar slå på han, druiden shapeshifar till bearform stunnar dig i fem sek går in i catform+sprint/travelform och springer ut ur combat och försvinner sen in i epic flightform instant 280% speed.

Fast kanske inte så stor skillnad med normal flightform och epicflightform, när man väl är inne i en flightform är det ju bara tt flyga så högt som möjligt.

Epic flightform är et stort + för skinners eftersom man kan skinna i formen : )

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...o=1&sid=1#0

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har varken ork eller lust att fortsätta med WoW helt enkelt.

"Ok, now I'm level 70, what do I do now?"

"The same thing you did at 60, fool"

Vad hade du väntat dig? Nu har jag ju inte raidat på 60 så jag kanske inte har hunnit tröttna och kanske inte kan uttala mig på samma sätt men jag tycker det är jävligt roligt i alla fall. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor