Troxie Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Jo jag prova den (:!!! därför jag skrev en edit En ganska dum edit tbh. Testa och se. vad har du att förlora? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Det är en sak jag vill veta. Och det är om druider verkligen kommer få flight form som är 280% snabb? är det sant elelr är hela grejen en lögn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Det är en sak jag vill veta. Och det är om druider verkligen kommer få flight form som är 280% snabb? är det sant elelr är hela grejen en lögn ? Det är sant men vet inte riktigt om farten är 280%. men det får någon annan svara på som är något mer insatt i druider än jag xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Det är en sak jag vill veta. Och det är om druider verkligen kommer få flight form som är 280% snabb? är det sant elelr är hela grejen en lögn ? Japp det kommer dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Japp det kommer dom. Vart står det? (:!!! .. Sist jag såg det var det på några patchnotes som förklarades fake av Blizzard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Vart står det? (:!!! .. Sist jag såg det var det på några patchnotes som förklarades fake av Blizzard. Har för mig att en från blizz skrev det på wow-europe, kan kolla om jag hittar det. Men dom måste ju endå köpa riding skillen så spelar inte sån stor roll igentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 (redigerad) Men dom måste ju endå köpa riding skillen så spelar inte sån stor roll igentligen. okej. Du vill ganka en druid och börjar slå på han, druiden shapeshifar till bearform stunnar dig i fem sek går in i catform+sprint/travelform och springer ut ur combat och försvinner sen in i epic flightform instant 280% speed. Fast kanske inte så stor skillnad med normal flightform och epicflightform, när man väl är inne i en flightform är det ju bara tt flyga så högt som möjligt. Epic flightform är et stort + för skinners eftersom man kan skinna i formen : ) http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...o=1&sid=1#0 Redigerad 21 mars, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 En ganska dum edit tbh. Testa och se. vad har du att förlora? Dyrbar lvling tid ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Dyrbar lvling tid ^^ Men du vinner alltså tid på att vänta på ett svar istället för att kolla upp det på 5 minuter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Klappat och klart, nu är det färdigspelat för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Men du vinner alltså tid på att vänta på ett svar istället för att kolla upp det på 5 minuter? Iallfall om jag inte var hemma vid det tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Klappat och klart, nu är det färdigspelat för min del Huh? Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Huh? Varför? Har varken ork eller lust att fortsätta med WoW helt enkelt. "Ok, now I'm level 70, what do I do now?" "The same thing you did at 60, fool" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Har varken ork eller lust att fortsätta med WoW helt enkelt. "Ok, now I'm level 70, what do I do now?" "The same thing you did at 60, fool" Har du ens testat att raida på 70? Tycket det är svinmycket roligare än 60 instancerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Har varken ork eller lust att fortsätta med WoW helt enkelt. "Ok, now I'm level 70, what do I do now?" "The same thing you did at 60, fool" Vad hade du väntat dig? Nu har jag ju inte raidat på 60 så jag kanske inte har hunnit tröttna och kanske inte kan uttala mig på samma sätt men jag tycker det är jävligt roligt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Iallfall om jag inte var hemma vid det tillfället Hur skrev du på forumet om du inte var hemma då? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Har varken ork eller lust att fortsätta med WoW helt enkelt. "Ok, now I'm level 70, what do I do now?" "The same thing you did at 60, fool" Lol, du är ju inte ens 70 Men varför sluta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Det är ju nästan identiskt det man gör på lvl 70 som man gjorde på 60. Raida, skaffa bra gear, ny patch, dags för ny gear etc etc. Ser inte tjusningen i det längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Det är ju nästan identiskt det man gör på lvl 70 som man gjorde på 60. Raida, skaffa bra gear, ny patch, dags för ny gear etc etc. Ser inte tjusningen i det längre. vad ska du då göra om dagarna med oss andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 vad ska du då göra om dagarna med oss andra? Om någon fattade vad han skrev där översätt det åt mig, tack : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts