Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Rida på en sköldpadda är fan coolt. ;)

Hade gärna tagit emot en sköldpadda som man kan rida på. Även om det inte är någon skillnad så det dock så coolt.

Skulle ju vara lite respekt o sitta på en skölpadda i Og ;)

Aja håller på o gör mitt warrior quest (lvl 50 questet) och funderar vilken reward jag ska ta sen, nån som kan säga för o nackdelar med dom olika rewardsen?

http://www.thottbot.com/q8425

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg faktiskt en gnome rida runt i IF på riding turtle för bara ett par dagar sen. Bilder! ;)

Aouw, epic? Det trodde jag inte dom var.. Taskigt med 0%+ speed dock.

Skulle vara kewl iallafall om man fick typ 10%, eller 15% snabbare..

Respekt i wsg/ab fram till lvl 39.

Edit: Riding Crop borde väl stacka med den endå!? ;)

--

Skaffade lite saker igår som gör mig jätte söt om jag har lust att rollspela. <3

edit: DING 69!

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle ju vara lite respekt o sitta på en skölpadda i Og ;)

Aja håller på o gör mitt warrior quest (lvl 50 questet) och funderar vilken reward jag ska ta sen, nån som kan säga för o nackdelar med dom olika rewardsen?

http://www.thottbot.com/q8425

Ta det du behöver mest av. Har du en kass hjälm, tag hjälmen. Har du kassa shoulder tag shoulder. Själv tog jag trinket för jag lvlade ganska mycket i instancer med en polare så var den ganska bra med 9 HP var 5:e sekund och jag hade redan bättre helm och shoulder. Även bra i pvp med +75 strength.

Upp till dig vad du vill ta. Jag hade tagit trinket om du kör igenom många instancer hela tiden. Ananrs ta hjälmen eller shoulder om du föredrar att questa och döda mobs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice UI där : ) Villka addons kör du med?

Tackar. Gå in på Curse- Gaming och sök på "Ace 2" så får du ett paket med en jävla massa addons. Jag har inaktiverat en hel del av dem och konfigurerat som helvete.

Varning: kan verka hopplöst i början men med lite jobb blire snyggt. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta det du behöver mest av. Har du en kass hjälm, tag hjälmen. Har du kassa shoulder tag shoulder. Själv tog jag trinket för jag lvlade ganska mycket i instancer med en polare så var den ganska bra med 9 HP var 5:e sekund och jag hade redan bättre helm och shoulder. Även bra i pvp med +75 strength.

Upp till dig vad du vill ta. Jag hade tagit trinket om du kör igenom många instancer hela tiden. Ananrs ta hjälmen eller shoulder om du föredrar att questa och döda mobs.

Får man inte quest till Lionhelm eller nåt sånt vid typ 55-60?

Shoulderna jag har är från ZF så jag tror jag tar trinketen :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får man inte quest till Lionhelm eller nåt sånt vid typ 55-60?

Shoulderna jag har är från ZF så jag tror jag tar trinketen :rolleyes:

Alla dessa lvl 52 quester är det bara trinketen som är värd att ta, iaf i korta drag nu efter TBC.

Armor och Vapen kommer du byta ut innan lvl 60 med största sannolikhet, medans din trinket kommer finnas kvar ett bra tag framöver. Den kan också med fördel tas med för att boostaditt spelande.

Warlocks trinket är dock den som är mest imba för den lvln. Eller vad sägs om en gratis SS. När jag fixade mooncloth innan TBC så drog jag den, flög till Ashenvale och fick då en SS helt gratis. Slipper man farma skiten, dock inget som den vardagliga spelaren kommer bry sig om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor