Stoffe Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Hur vet man om man kan lösa ut ett pet med ett gamecard? Extra papper i lådan eller? Du har missförstått, man får såna där extragrejer med spelkort som man köper. typ pokemon-kort, fast för WoW. Tror jag iallafall. Man kan även få en riding turtle, bland annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) Du har missförstått, man får såna där extragrejer med spelkort som man köper. typ pokemon-kort, fast för WoW. Tror jag iallafall. Man kan även få en riding turtle, bland annat. Som ger 0% mer speed Redigerad 19 mars, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Som ger 0% mer speed Rida på en sköldpadda är fan coolt. Hade gärna tagit emot en sköldpadda som man kan rida på. Även om det inte är någon skillnad så det dock så coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Du har missförstått, man får såna där extragrejer med spelkort som man köper. typ pokemon-kort, fast för WoW. Tror jag iallafall. Man kan även få en riding turtle, bland annat. Var kan man hitta såna kort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Var kan man hitta såna kort då? Vanliga affärer typ, finns på pressbyrån här iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Var kan man hitta såna kort då? Kolla på EB-Games eller något. Vet dock inte hur stor chans det är att du får en. Finns även murloc säljare i Ironforge, fast vet inte fall det gäller med korten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Okai, vad brukar korten kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Rida på en sköldpadda är fan coolt. Hade gärna tagit emot en sköldpadda som man kan rida på. Även om det inte är någon skillnad så det dock så coolt. Skulle ju vara lite respekt o sitta på en skölpadda i Og Aja håller på o gör mitt warrior quest (lvl 50 questet) och funderar vilken reward jag ska ta sen, nån som kan säga för o nackdelar med dom olika rewardsen? http://www.thottbot.com/q8425 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Nån som vet hur arena pointsen fungerar? Är det bara ratingen som betyder nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Jag såg faktiskt en gnome rida runt i IF på riding turtle för bara ett par dagar sen. Bilder! http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/vwqyujkssp.jpg http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/icr1b5q54g.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Jag såg faktiskt en gnome rida runt i IF på riding turtle för bara ett par dagar sen. Bilder! http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/vwqyujkssp.jpg http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/icr1b5q54g.jpg Nice UI där : ) Villka addons kör du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 (redigerad) Jag såg faktiskt en gnome rida runt i IF på riding turtle för bara ett par dagar sen. Bilder! Aouw, epic? Det trodde jag inte dom var.. Taskigt med 0%+ speed dock. Skulle vara kewl iallafall om man fick typ 10%, eller 15% snabbare.. Respekt i wsg/ab fram till lvl 39. Edit: Riding Crop borde väl stacka med den endå!? -- Skaffade lite saker igår som gör mig jätte söt om jag har lust att rollspela. <3 edit: DING 69! Redigerad 20 mars, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Skulle ju vara lite respekt o sitta på en skölpadda i Og Aja håller på o gör mitt warrior quest (lvl 50 questet) och funderar vilken reward jag ska ta sen, nån som kan säga för o nackdelar med dom olika rewardsen? http://www.thottbot.com/q8425 Ta det du behöver mest av. Har du en kass hjälm, tag hjälmen. Har du kassa shoulder tag shoulder. Själv tog jag trinket för jag lvlade ganska mycket i instancer med en polare så var den ganska bra med 9 HP var 5:e sekund och jag hade redan bättre helm och shoulder. Även bra i pvp med +75 strength. Upp till dig vad du vill ta. Jag hade tagit trinket om du kör igenom många instancer hela tiden. Ananrs ta hjälmen eller shoulder om du föredrar att questa och döda mobs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Nice UI där : ) Villka addons kör du med? Tackar. Gå in på Curse- Gaming och sök på "Ace 2" så får du ett paket med en jävla massa addons. Jag har inaktiverat en hel del av dem och konfigurerat som helvete. Varning: kan verka hopplöst i början men med lite jobb blire snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Ta det du behöver mest av. Har du en kass hjälm, tag hjälmen. Har du kassa shoulder tag shoulder. Själv tog jag trinket för jag lvlade ganska mycket i instancer med en polare så var den ganska bra med 9 HP var 5:e sekund och jag hade redan bättre helm och shoulder. Även bra i pvp med +75 strength. Upp till dig vad du vill ta. Jag hade tagit trinket om du kör igenom många instancer hela tiden. Ananrs ta hjälmen eller shoulder om du föredrar att questa och döda mobs. Får man inte quest till Lionhelm eller nåt sånt vid typ 55-60? Shoulderna jag har är från ZF så jag tror jag tar trinketen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Får man inte quest till Lionhelm eller nåt sånt vid typ 55-60? Shoulderna jag har är från ZF så jag tror jag tar trinketen Lionhelm saken craftar man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Får man inte quest till Lionhelm eller nåt sånt vid typ 55-60? Shoulderna jag har är från ZF så jag tror jag tar trinketen Alla dessa lvl 52 quester är det bara trinketen som är värd att ta, iaf i korta drag nu efter TBC. Armor och Vapen kommer du byta ut innan lvl 60 med största sannolikhet, medans din trinket kommer finnas kvar ett bra tag framöver. Den kan också med fördel tas med för att boostaditt spelande. Warlocks trinket är dock den som är mest imba för den lvln. Eller vad sägs om en gratis SS. När jag fixade mooncloth innan TBC så drog jag den, flög till Ashenvale och fick då en SS helt gratis. Slipper man farma skiten, dock inget som den vardagliga spelaren kommer bry sig om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 (redigerad) Håller på med ett rouge quest i Hillsbrad och jag undrar, Vart fan får jag tag i Rite of Cunning Edit: Vad jag förstår av thottbot ska man also pickpocka syndicate människor, stämmer det? Redigerad 20 mars, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Håller på med ett rouge quest i Hillsbrad och jag undrar, Vart fan får jag tag i Rite of Cunning Edit: Vad jag förstår av thottbot ska man also pickpocka syndicate människor, stämmer det? Den hittar du under kategorin search på www.thottbot.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Den hittar du under kategorin search på www.thottbot.com Jo jag prova den (:!!! därför jag skrev en edit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts