toralf Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Scrolling Combat Text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Scrolling Combat Text Ohhhh, tackar Funkar inte! Den är för gammal! Hittade en ny nu Någon som har någon fin healer UI? Eller så att alla spells blir i en klump i mitten om ni fattar Redigerad 18 mars, 2007 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Haha, jo stackars Warlocks som gör mer skada. Tror knappast det blir ett problem, har inte varit något problem i raider tidigare iaf. Tro vad du vill. Du har inte gjort något annat än lvlat sen du fick spelet i december, så du vet nog väldigt mycket om end-game lir, absolut. @Martin: Vad är det för fel på Blizzards egna Combat Text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Tro vad du vill. Du har inte gjort något annat än lvlat sen du fick spelet i december, så du vet nog väldigt mycket om end-game lir, absolut. @Martin: Vad är det för fel på Blizzards egna Combat Text? Dingade 70 för någon månad sen och sen dess har jag spelat alla endgame- instancer och samlat på mig 4/5 dungeondelar + att jag nu testat Karazhan. Du vet säkert en massa om endgame på level 60, men det är inte samma sak som 70 aight? Redigerad 18 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Dingade 70 för någon månad sen och sen dess har jag spelat alla endgame- instancer och samlat på mig 4/5 dungeondelar + att jag nu testat Karazhan. Du vet säkert en massa om endgame på level 60, men det är inte samma sak som 70 aight? Du snackar fortfarande inte om endgame. Det du snackar om är under lvl 60 samma som Scholo/strat och annat, och dina setdelar är samma som Tier0. Endgame, där pickups går över till guilds. Där man sollar angnarna från vetet så att säga. Det är där man skiljer på en bra och en dålig/orutinerad spelare. Vem som helst kan lvla till 70 och göra instancer. Min brorson är 11, och han avgudar att jag spelar WoW, eftersom han inte får pga. pengafrågan. Han lirar SilkRoad bara för det är gratis, och ja; Han är en riktig noob, pga. sin oförmåga att nyttja engelska. Han brukade dock få spela på min druid när jag fortfarande spelade och att låta honom leka runt så såg man snart att även hans lillasyster som är 7 skulle kunna spela. Dock skulle dom aldrig kunna lira endgame. Det är där det tar stopp, för dom har inget problem att bara grinda quests åt mig, men eftersom dom inte vet vad dom gör eller varför dom gör det så stannar det roliga där. Och det spelar ingen roll om jag inte har sett min fot på ett ställe som kräver lvl 70, för att fortfarande fatta vad det går ut på. lvl 60 eller lvl 70, det spelar ingen roll. Högst lvl som högst lvl helt enkelt. Har man lirat lvl 60 endgame i över 1½år, så vet man hur allt fungerar. Även om det nu är 10 lvlar högre, men det är fortfarande samma sak. Jag är fortfarande med i min guild, och jag hänger i deras forum, så jag behöver inte hänga ingame för att fatta hur alla encounters fungerar. Jag har det i huvudet, och skulle jag ta mig orken att börja spela igen så ser inte jag att det skulle bli några problem alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Fina hands o feet http://armory.wow-europe.com/character-she...fist&n=Axar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Fina hands o feet http://armory.wow-europe.com/character-she...fist&n=Axar Han har sitt mountspeed gear på din nöt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Han har sitt mountspeed gear på din nöt Förklarar ej Melee och Ranged weapons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Du snackar fortfarande inte om endgame. Det du snackar om är under lvl 60 samma som Scholo/strat och annat, och dina setdelar är samma som Tier0. Endgame, där pickups går över till guilds. Där man sollar angnarna från vetet så att säga. Det är där man skiljer på en bra och en dålig/orutinerad spelare. Vem som helst kan lvla till 70 och göra instancer. Min brorson är 11, och han avgudar att jag spelar WoW, eftersom han inte får pga. pengafrågan. Han lirar SilkRoad bara för det är gratis, och ja; Han är en riktig noob, pga. sin oförmåga att nyttja engelska. Han brukade dock få spela på min druid när jag fortfarande spelade och att låta honom leka runt så såg man snart att även hans lillasyster som är 7 skulle kunna spela. Dock skulle dom aldrig kunna lira endgame. Det är där det tar stopp, för dom har inget problem att bara grinda quests åt mig, men eftersom dom inte vet vad dom gör eller varför dom gör det så stannar det roliga där. Och det spelar ingen roll om jag inte har sett min fot på ett ställe som kräver lvl 70, för att fortfarande fatta vad det går ut på. lvl 60 eller lvl 70, det spelar ingen roll. Högst lvl som högst lvl helt enkelt. Har man lirat lvl 60 endgame i över 1½år, så vet man hur allt fungerar. Även om det nu är 10 lvlar högre, men det är fortfarande samma sak. Jag är fortfarande med i min guild, och jag hänger i deras forum, så jag behöver inte hänga ingame för att fatta hur alla encounters fungerar. Jag har det i huvudet, och skulle jag ta mig orken att börja spela igen så ser inte jag att det skulle bli några problem alls. Kom ihåg att det är en 10- mannaraid jag pratar om, det skiljer sig alltså inte så fruktansvärt mycket från en 5-manna- endgameinstance. Men om du envist vill säga att det gör det så har jag ju fortfarande spelat en del på Karazhan, aight? Även om jag nu är en supernublet är ju inte jag den enda som påstår att SP + Warlock + Paladin är en bra kombination, det gör typ alla - oavsett vad din guild säger. Redigerad 18 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 w/e.. Du har fortfarande för lite kunskap för att veta vad som är bäst. Du har "testat" lite Karz, som är att skrapa på ytan. Shadow Priests funkade i MC, men destu högre upp i ordningen du kom, destu svårare blev det. BWL/AQ/NAXX var inget för en Shadow Priest, och det är detta jag menar. Du tycker just nu att det är hur bra som helst med Shadow Priests, och ni kommer säkert ha det bra ett tag framöver, men när du väl börjar med 25/40-raiderna kommer du till slut tvingas eller alternativt byta självmant tillbaka till en mer raidingvänlig spec. SP/lock/pal är en bra kombination, sure bettan. Druider är bra tanks, fram till en viss punkt. Därmed sätter också jag punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Du menar alltså att SP + Warlock + Holy paladins fungerar i Karazhan men inte sedan? Det där ska jag kolla upp. Martin-123: Skaffa SCT. Det där verkar vara någon damage- verision men jag tror den fungerar för healing med. http://www-en.curse-gaming.com/files/detai...992/sct-damage/ Redigerad 18 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 @Martin: Vad är det för fel på Blizzards egna Combat Text? Hmm, hur gör man för att visa med den hur mycket man healar andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Du menar alltså att SP + Warlock + Holy paladins fungerar i Karazhan men inte sedan? Det där ska jag kolla upp. ...till en vis punkt. Nu är du fan dummare än Mordos, och det är jävligt dumt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Hmm, hur gör man för att visa med den hur mycket man healar andra? Det går inte Därför använder man SCT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 ...till en vis punkt. Nu är du fan dummare än Mordos, och det är jävligt dumt det. Va? Varför får jag hela tiden intrycket av att du vägrar tala ur skägget för att undvika att på något sätt förlora en disskussion? Har du ändrat dig nu eller? Är SP + Lock + Holy paladin bra kombination, ja eller nej? Fungerar den i början men inte senare? I så fall, när är senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Va? Varför får jag hela tiden intrycket av att du vägrar tala ur skägget för att undvika att på något sätt förlora en disskussion? Har du ändrat dig nu eller? Är SP + Lock + Holy paladin bra kombination, ja eller nej? Fungerar den i början men inte senare? I så fall, när är senare? Det är ju onekligen du som drar förhastade slutsatser. Jag skrev att det är bra till en viss punkt, och du menar på att jag skrev fram till Karz. Det är en bra kombination, det har jag aldrig sagt att det inte är. Men som allt annat annorlunda så är det helt enkelt för annorlunda för att senare bli bra. Du frågar efter ett speciellt tillfälle, och jag har inte ett svar på din fråga. Därför skrev jag till en viss punkt. Paladiner och Warlocks finns alltid där, men inte skadowpriests. Du kommer förstå när du väl är där, tillsvidare kan vi lägga ner diskussionen då vi inte kommer nån vart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) Jag har ju pratat om vad jag vill vara nu när vi ska göra Karazhan, och då är den kombinationen bäst. Men när du skrev det här: Shadow är till för lvling och PvP.. Det är vad jag försöker säga. Du kommer märkade det själv tids nog. Fick jag intrycket av att du menade att SP inte alls hörde hemma i raider? Om det inte var vad du menade, l2formulera dig. Mjajuste, några punkter till: Warlocks aggro: De får snart mer threat reduction. Det får förövrigt SP med. DPS: Bilder från Nihilum. Prästerna är silver som ni vet. http://www.nihilum.co.uk/image/928/ http://www.nihilum.co.uk/image/924/ Dessa är från väldigt aktuella raider. Doomwalker: http://www.nihilum.co.uk/image/929/ Finns ju förstås tillfällen när SP inte ligger lika högt på listan, men de är allt med och tävlar! Redigerad 19 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Fina hands o feet http://armory.wow-europe.com/character-she...fist&n=Axar Hum...undra varför han har riding crop+ enchants, vad jag vet så stackar inte riding crop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Hur vet man om man kan lösa ut ett pet med ett gamecard? Extra papper i lådan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 GZ! Någon som vet om någon Addon som visar hur mycket man healar utan kolla combat log? Rolling Combat text tror jag visar det, Inget addon och det finns i Interface meny (jag kör själv med det och det funkar bra ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts