Grötmannen Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Drog till MC idag igen och tog Gehennas den här gÃ¥ngen (första pÃ¥ servern), han droppa epic priest gloves och shaman helmet klicka klick... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Varför blev allt precis som jag inte trodde det skulle bli.. lvl 60 suger ju.. Finns ingen mening att questa längre. Är man inte i den bästa guilden så får man aldrig tag på dom finaste grejjerna. (Alla delar som är kvar på Wildheart-set droppar i UBRS och det är 2 personer som har nyckeln dit. Dom är i samma guild och gör bara UBRS runs med sin guild) DAMP!!! Jag vill inte göra mer Baron runs i strat. Jag vill till UBRS!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) (Olika bilder på en nightelf som gosar med djuret) Redigerad 23 maj, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Thotim: Men schiesse! Nu såg ju jag att det var mig som du pippade på med din häst! Sluta göra saker med mig när jag är afk! :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Thotim: Men schiesse! Nu såg ju jag att det var mig som du pippade på med din häst! Sluta göra saker med mig när jag är afk! :\ Hahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ja, då är man lvl 46 då =) älskar Tanaris alltså, drömmarnas drömm, men blev besviken på affrot Garhzilla, hade hört mycket om han så tar man han skitlätt -.- aja, cya around! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ja, då är man lvl 46 då =) älskar Tanaris alltså, drömmarnas drömm, men blev besviken på affrot Garhzilla, hade hört mycket om han så tar man han skitlätt -.- aja, cya around! Vilken server kör du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 En fråga: (I SPELET SJÄLVKLART) Asså jag har hållt på med skinning sedan jag började och så har jag inte gjort så mycket annat men jag vill göra leatherworking men jag vet inte vart man ser vad för saker som behövs för att kunna göra en sak t ex handskar HELP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Slå mig i ansiktet med en dildo om jag har fel men man behöver väll lethear och copper bolts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Slå mig i ansiktet med en dildo om jag har fel men man behöver väll lethear och copper bolts? Jag behöver inga copper bolts. Redigerad 23 maj, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Köp spelet och samtidigt ett gamecard, istället för att skriva in något kreditkortkonto kan du då bara fylla i gamecard-koden. Du får då alltså 90 dagar (30+60). Det där låter verkligen bra! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Älskar verkligen auction house.systemet, är ju smått genialt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Varför blev allt precis som jag inte trodde det skulle bli.. lvl 60 suger ju.. Finns ingen mening att questa längre. Är man inte i den bästa guilden så får man aldrig tag på dom finaste grejjerna. (Alla delar som är kvar på Wildheart-set droppar i UBRS och det är 2 personer som har nyckeln dit. Dom är i samma guild och gör bara UBRS runs med sin guild) DAMP!!! Jag vill inte göra mer Baron runs i strat. Jag vill till UBRS!!!!! Byt till det bästa guildet då ..... thats what i did Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Älskar verkligen auction house.systemet, är ju smått genialt Ja, jag sålde en Silver bar för 4silver där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ja, jag sålde en Silver bar för 4silver där. Heh, jag brukar få typ 7x av vad NPC:erna skulle gett mig Sen köper jag grejer för typ ½x eller mindre av vad man skulle få betala för en NPC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Byt till det bästa guildet då ..... thats what i did Dom tar inte in folk. Jävla tråkiga svin.. Men men, jag ska inte klaga. Ska göra ett X antal LBRS rundor och fixa nyckeln själv. Behöver den runda saken och 3 gems. Fixar man snabbt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vilken server kör du på? Dunemaul, varför? alla mina kompisar spelar på den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Själv är man bara i lvl 16, Börjar bli klent med quests som är lätta. Har typ bara massa lvl 20 q's nu. Någon som vet var man kan hitta bra q's för en lvl 16? Har gjort alla (tror jag) vid: Ogrimmar Undercity Thunderbluff (Hittade bara 1 q här?! Letade i bloodhof village och TB) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Själv är man bara i lvl 16, Börjar bli klent med quests som är lätta. Har typ bara massa lvl 20 q's nu. Någon som vet var man kan hitta bra q's för en lvl 16? Har gjort alla (tror jag) vid: Ogrimmar Undercity Thunderbluff (Hittade bara 1 q här?! Letade i bloodhof village och TB) Om du inte har varit i Barrens tycker jag att du ska gå dit, till Crossroads, där finns det quests. Själv har man en lvl 42 mage på Burning Legion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Om du inte har varit i Barrens tycker jag att du ska gå dit, till Crossroads, där finns det quests. Själv har man en lvl 42 mage på Burning Legion Är mage också, blir dom bra vid lvl 20? Tycker min är klen nu i 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts