Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Varför blev allt precis som jag inte trodde det skulle bli..

lvl 60 suger ju..

Finns ingen mening att questa längre.

Är man inte i den bästa guilden så får man aldrig tag på dom finaste grejjerna. (Alla delar som är kvar på Wildheart-set droppar i UBRS och det är 2 personer som har nyckeln dit. Dom är i samma guild och gör bara UBRS runs med sin guild)

DAMP!!! Jag vill inte göra mer Baron runs i strat. Jag vill till UBRS!!!!! :P:P:huh::wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga:

(I SPELET SJÄLVKLART)

Asså jag har hållt på med skinning sedan jag började och så har jag inte gjort så mycket annat men jag vill göra leatherworking men jag vet inte vart man ser vad för saker som behövs för att kunna göra en sak t ex handskar

HELP!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför blev allt precis som jag inte trodde det skulle bli..

lvl 60 suger ju..

Finns ingen mening att questa längre.

Är man inte i den bästa guilden så får man aldrig tag på dom finaste grejjerna. (Alla delar som är kvar på Wildheart-set droppar i UBRS och det är 2 personer som har nyckeln dit. Dom är i samma guild och gör bara UBRS runs med sin guild)

DAMP!!! Jag vill inte göra mer Baron runs i strat. Jag vill till UBRS!!!!! :teehee:;P;P:(

Byt till det bästa guildet då :wub:..... thats what i did ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:wub: Själv är man bara i lvl 16, Börjar bli klent med quests som är lätta. Har typ bara massa lvl 20 q's nu. Någon som vet var man kan hitta bra q's för en lvl 16?

Har gjort alla (tror jag) vid:

Ogrimmar

Undercity

Thunderbluff (Hittade bara 1 q här?! Letade i bloodhof village och TB)

Om du inte har varit i Barrens tycker jag att du ska gå dit, till Crossroads, där finns det quests.

Själv har man en lvl 42 mage på Burning Legion :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor