Siana Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Vi är på Curator atm. Kul fight, man får rätt stora crits när han evocatar. ^^ Opera event var väldigt lätt, vi fick den där Crone bossen. hon gick ner på andra försöket. Sen så downade vi Attumen, Moroes och maiden of virtue under samma kväll. Rätt bra för att vara oss. : ) Najs. Vi har en del problem med Moroes... Garotte är så jävla krånglig och om man inte hinner nuka honom tillräckligt mycket har hur många som helst fått den, man måste heala typ alla och då missar man att shackla, moben springer och 1hitar nån random cloth wearer och allt är kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Har dingat 36 med Warriorn inatt! Är jävligt sugen på mount! Redigerad 18 mars, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Najs. Vi har en del problem med Moroes... Garotte är så jävla krånglig och om man inte hinner nuka honom tillräckligt mycket har hur många som helst fått den, man måste heala typ alla och då missar man att shackla, moben springer och 1hitar nån random cloth wearer och allt är kört. /tar baroness dorothea milstipe /cast shackle undead /targetlasttarget Utnyttja allt CC ni har, låt pallys feara dom, låt hunters lägga freezetrap och scattershot mellan freezes etc. annars läs http://www.wowwiki.com/Moroes hoppas det hjälper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Vi är på Curator atm. Kul fight, man får rätt stora crits när han evocatar. ^^ Opera event var väldigt lätt, vi fick den där Crone bossen. hon gick ner på andra försöket. Sen så downade vi Attumen, Moroes och maiden of virtue under samma kväll. Rätt bra för att vara oss. : ) Din äckelhuntard, vi är på samma boss Men den här veckan ska hela skiten clearas! Enda bossen vi har haft någon svårighet var på moroes, ganska svårt utan två präster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Hur tycker ni att jag ska lägga mina Tp på min shaman? Linström tyckte jag skulle lägga i Enchantment eller vad den heter (den i mitten ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Hur tycker ni att jag ska lägga mina Tp på min shaman? Linström tyckte jag skulle lägga i Enchantment eller vad den heter (den i mitten ^^) Vilken lvl är du? 10-39 är elemental bäst. Men efter 40 så får du dual wield och stormstrike i enhancement, vilket gör att den blir mycket bättre för lvling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 /tar baroness dorothea milstipe /cast shackle undead /targetlasttarget Utnyttja allt CC ni har, låt pallys feara dom, låt hunters lägga freezetrap och scattershot mellan freezes etc. annars läs http://www.wowwiki.com/Moroes hoppas det hjälper Byggde upp den macron igår men den verkade inte fungera då, ska testa igen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Byggde upp den macron igår men den verkade inte fungera då, ska testa igen nu. Vi dödade 2, sen shacklade priestarna och fearade paladinarna, vi klarade det typ 5 gånger...en väldigt bra taktik enligt mig. Redigerad 18 mars, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Förstår inte ens vad du försöker få fram. Att präster bara ska vara holy? Shadow är till för lvling och PvP.. Det är vad jag försöker säga. Du kommer märkade det själv tids nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Vilken lvl är du? 10-39 är elemental bäst. Men efter 40 så får du dual wield och stormstrike i enhancement, vilket gör att den blir mycket bättre för lvling. Jag har halvägs till 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Shadow är till för lvling och PvP.. Det är vad jag försöker säga. Du kommer märkade det själv tids nog. Holy Paladin + Shadow Priest är den bästa kombinationen just nu. Lägg på warlocks som då får 20% extra skada om de speccat rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Holy Paladin + Shadow Priest är den bästa kombinationen just nu. Lägg på warlocks som då får 20% extra skada om de speccat rätt. Om de speccar rätt.. lol. Du vill alltså wipa dina raider dag ut och dag in? warlocks drar sjukt mycket aggro, och kan inte wipa den utan att dö. Släng på 20% extra och ha en warlock som får kasta en SB var 5 sekund för att inte dra aggro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Om de speccar rätt.. lol. Du vill alltså wipa dina raider dag ut och dag in? warlocks drar sjukt mycket aggro, och kan inte wipa den utan att dö. Släng på 20% extra och ha en warlock som får kasta en SB var 5 sekund för att inte dra aggro. Soulshatter funkar utmärkt http://www.wowhead.com/?spell=29858 Vi har 2 warlocks som är destruction pga Nether Protection Talenten som hjälper väldigt mycket på Illhoof. Håller dock med om att shadowpräster inte är mycket att ha i raids, drar sjukligt med aggro men ändå under warlocks och mages i DPS. Sen så har ju mages evocation/mana gems och warlocks life tap men en shadowpräst har bara vampiric touch som knappt ger nåt Okej dom duger väl i 25 man raids för att boosta warlocks skada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Blessing of salvation? Det är nog lite av en smaksak. Med fade, shadow affinity och ev. en trinket så har jag inte haft något problem med att hålla nere aggro, varit värre för bland annat locks =) HK_47: Du kan ju inte direkt jämföra DPS:en eftersom shadowpriests har en del skills som gör andra användbara saker i raiden. De enda gånger jag blivit out-DPS:ad av mages och warlocks är när de har AoE:at och det hjälper ju oftast inte på bossar. Angående manan: hört talas om shadowfiend? StellHell f.ö vad vet du om att vi kommer wipa? Har du ens gjort Karazhan? Redigerad 18 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Diiing level 50 Stell, lirar du inget på locken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Så beroende på level 45? Mmm, och några level 30-40's som jag också levlade. Jag ville nämligen ha alla klasser över minst level 40 Redigerad 18 mars, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 StellHell f.ö vad vet du om att vi kommer wipa? Har du ens gjort Karazhan? Jag har inte gjort ett piss. Spelar inte, är lvl 67 och kommer inte spela på ett bra tag framöver. Jag säger inte att ni kommer wipa, jag säger att din s.k. über buff som ger +shadow dmg gör att locks får det svårare än dom redan har det att hålla sig från aggro. Samma sak med OOMkins, Ferals och andra som ger + dmg. Det är bra att ha, men inte i alla sammanhang. @Adde: Nej. Lirar inte WoW överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Ding level 70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Ding level 70 GZ! Någon som vet om någon Addon som visar hur mycket man healar utan kolla combat log? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Jag har inte gjort ett piss. Spelar inte, är lvl 67 och kommer inte spela på ett bra tag framöver. Jag säger inte att ni kommer wipa, jag säger att din s.k. über buff som ger +shadow dmg gör att locks får det svårare än dom redan har det att hålla sig från aggro. Samma sak med OOMkins, Ferals och andra som ger + dmg. Det är bra att ha, men inte i alla sammanhang. @Adde: Nej. Lirar inte WoW överhuvudtaget. Haha, jo stackars Warlocks som gör mer skada. Tror knappast det blir ett problem, har inte varit något problem i raider tidigare iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts