Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Spelat in ännu en film som liknar den föregående jag gjorde, samma vilkor gäller på denna med. Jävla editions program som laggar så jävla mkt så att filmen blir ännu dåligare än den egentligen skulle vara - vilket får en att tappa lusten. Därför är det så kasst filmat. Kom inte och klaga på att ni har slösat bort 2 min av erat liv om ni råkar se den.>

hai2u

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelat in ännu en film som liknar den föregående jag gjorde, samma vilkor gäller på denna med. Jävla editions program som laggar så jävla mkt så att filmen blir ännu dåligare än den egentligen skulle vara - vilket får en att tappa lusten. Därför är det så kasst filmat. Kom inte och klaga på att ni har slösat bort 2 min av erat liv om ni råkar se den.>

hai2u

HAhaha helt sjuk xDDD

Förresten, Är Balance bättre nu efter Feral-Druid nerfen? Och när ska man börja använda balance? :lol: - Feral atm -

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hai2u

UNDERBART SLUT ÅHHH Depressive black metal i slutet, haha underbart grabben! ;) Den var förövrigt rätt rolig o se på :lol:

edit: Skickade jag Nortt låten till dig föresten? :lol:

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

UNDERBART SLUT ÅHHH Depressive black metal i slutet, haha underbart grabben! ;) Den var förövrigt rätt rolig o se på :lol:

edit: Skickade jag Nortt låten till dig föresten? :lol:

.ty^^, Dod og borte. Oh fucking yes. Devadu som skickade den. Börjar tycka den är riktigt bra nu.. :]

edit: wtf Martin Thunder ?

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vet väl du bäst :)

Jag tycker att warriors är roliga, men de är ju inte de bästa i pvp och det har de aldrig varit. Men jag gillar dom ändå. :P

När jag lirade så var det jävligt bra att vara warrior i pvp <_< när jag hade en healer döda jag princip allt, vet dock inte om warriors blivit nerfade nu, slutade ju i somras ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag lirade så var det jävligt bra att vara warrior i pvp <_< när jag hade en healer döda jag princip allt, vet dock inte om warriors blivit nerfade nu, slutade ju i somras ^^

Är man skillad lär man kunna döda vem som helst med rätt spec. MEN nu blev det ju så att de nya 41 talentsen för warriors suger(jämfört med andras). men vi blev dock nyligen smått buffade med mera rage, och bättre charge/intercept.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2 polare och jag körde nyss ZF och jag hoppades såklart på priest saker men något otroligt hände...både Sang'thraze och Jang'thraze droppades, såklart fick warriorn dom <.<, och jag fick inte ens något förutom gröna BoE som jag disenchantade. Jag har nu 257 enchanting.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja eftersom jag lämnade för quite a while sen kommer jag inte ihåg, förlåt o store mästare. tönt.

Alltså var du inte på 8onde bossen utan kanske på 2a-3e men hittar på för att verka bättre. =/

Din sarkasm är inte särskilt smakfull och att du upprepar Stellans förolämpning tyder bara på brist på fantasi.

Där har du fel tyvärr.

Jag visar bara att jag är en bättre tänkare än andra, och att jag kan rätt mycket om sakerna i spelet.

Det är långt ifrån "Ööh, jag är bäst i hela världen på WoW, och alla andra är så jävla dåliga så dom borde sluta spela".

Det där med "Ööh, jag är bäst i hela världen på WoW, och alla andra är så jävla dåliga så dom borde sluta spela" var mest för att provocera, även om det stämmer att jag är duktigare än alla jag känner till här på gtasajten.

Dock så tycker jag inte att det du säger är så längt ifrån när båda våras syften är att "visa att andra är sämre" (ja ditt ordval här kanske vore annorlunda, men det är i princip det som det går ut på) (även om våra syften att göra det må skilja).

Redigerad av Grötmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså var du inte på 8onde bossen utan kanske på 2a-3e men hittar på för att verka bättre. =/

Lol, jag var på åttonde bossen när jag lämnade pga. att jag inte orkade raida helt enkelt, nu lirar dom gruul's lair din jävla nörd, gå och dö eller nått. Ingen bryr sig om du är bättre, det finns alltid någon bättre än dig och har vi tur kanske han kan joina GTAsajten och mobba bort dig din jävla fjant.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol, jag var på åttonde bossen när jag lämnade pga. att jag inte orkade raida helt enkelt, nu lirar dom gruul's lair din jävla nörd, gå och dö eller nått. Ingen bryr sig om du är bättre, det finns alltid någon bättre än dig och har vi tur kanske han kan joina GTAsajten och mobba bort dig din jävla fjant.

Är man bättre än mig är man förmodligen jävligt seriös och äldre än mig. Då hänger man knappast på GTAsajten, dessutom att bli mobbad över internet är bara nåt som inte kan hända om man är någorlunda smart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där med "Ööh, jag är bäst i hela världen på WoW, och alla andra är så jävla dåliga så dom borde sluta spela" var mest för att provocera, även om det stämmer att jag är duktigare än alla jag känner till här på gtasajten.

Dock så tycker jag inte att det du säger är så längt ifrån när båda våras syften är att "visa att andra är sämre" (ja ditt ordval här kanske vore annorlunda, men det är i princip det som det går ut på) (även om våra syften att göra det må skilja).

Du må vara bäst på en klass här på forumet, men därimot är det så att du hade tur i början och kom med i ett bra guild.

Och ja, du har rätt i att det är till viss del för att visa att vi är bättre än andra, men till skillnad från dig så gör jag det för att på samma gång lära ut till andra, så dom lär sig något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du må vara bäst på en klass här på forumet, men därimot är det så att du hade tur i början och kom med i ett bra guild.

Och ja, du har rätt i att det är till viss del för att visa att vi är bättre än andra, men till skillnad från dig så gör jag det för att på samma gång lära ut till andra, så dom lär sig något.

Tur? Snarare handlar det om att vara förutseénde och ta tillfällena i akt, iallafall så handlar det knappast bara om tur.

Angående att lära ut till andra, det har jag gjort/försökt göra ända sen jag började lira.

Ofta så är folk otacksamma och tycker att man inte ska lägga sig i oberoende av hur man säger det. tex om nån whinar på att det går så dåligt så ger man dem ett tips, eller säger åt dem att testa att göra det på ett annat sätt så får man svaret att man inte ska lägga sig i, för de är bättre än mig och det bara är så. Vill inte ens testa grejjen.

Jag blir glad om nåt inte fungerar och någon ger mig ett tips om hur jag ska göra, eller om nån kommer med en idé som kan underlätta. Detta gäller inte bara i WoW.

Jag bryr mig inte om vad de säger till mig däremot så blir jag jävligt förbannade på att de är så envisa och dumma.

Därför är det ofta ingen idé att bry sig om att försöka hjälpa en del. Dessutom såg jag inget jag kunde hjälpa MAFIA_KING, dock så är han noob och nåt måste göras åt saken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor