Korven Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Snarare han som är idiot som tror på det och inte fattar att de jävlas. Eller så är du en idiot som inte förstår att det inte är lika lätt att skilja på skämt och allvar när man nyss har börjat spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Blablabla, har dingat 29 med warriorn nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Blablabla, har dingat 29 med warriorn nu. Lolz.. Waste of sleepingtime, om du nu inte har lov eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Eller så är du en idiot som inte förstår att det inte är lika lätt att skilja på skämt och allvar när man nyss har börjat spela. Eller så är jag bara inte så jävla lättlurad? Skulle inte trott på något sånt även när jag var 10 år gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Bahah! en polare och jag gjorde (2 man) en 5 manna quest precis. Riktigt nice legs fick jag till paladinen med!Quest<>legs Redigerad 8 mars, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Lolz.. Waste of sleepingtime, om du nu inte har lov eller liknande. Sportlov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Ding 40 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Fileplanet = US. Du = EU Går inte ihop. De har de europeiska patcharna, klicka på English GB. N00b. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) De har de europeiska patcharna, klicka på English GB. N00b. Mmm, låt mig vara en noob.. Jag bölar iaf inte över internet att ingen förstår mig. Anyway... Ska få en polares 70 druid. Kommer bli nice, orkar inte lvla mage och druid grymt roligt, och kan börja göra end-game instancer med mina andra polare som har börjat. Redigerad 8 mars, 2007 av Nerheden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Mmm, låt mig vara en noob.. Jag bölar iaf inte över internet att ingen förstår mig. Anyway... Ska få en polares 70 druid. Kommer bli nice, orkar inte lvla mage och druid grymt roligt, och kan börja göra in-game instancer med mina andra polare som har börjat. End-game instancer* Nåväl, level 45 med roguen då jag kan använda Bloodrazor så nu har man Bloodrazor MH och Gutripper OH Redigerad 8 mars, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 End-game instancer* Nåväl, level 45 med roguen då jag kan använda Bloodrazor så nu har man Bloodrazor MH och Gutripper OH Dropas inte den i ST? Hur fan kan man göra ST innan lvl 48-50? boosted eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Jag skulle iallafall våga medge om jag köper en karaktär, istället för att ljuga om att jag "får den av en polare". Yeah, right. BTW, jag gnäller inte, jag konstatera fakta, till skillnad från vissa andra här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Jag skulle iallafall våga medge om jag köper en karaktär, istället för att ljuga om att jag "får den av en polare". Yeah, right. BTW, jag gnäller inte, jag konstatera fakta, till skillnad från vissa andra här. Köper? Bevis på att jag ska köpa en druid? Tänker aldrig slänga ut pengar på att köpa ett konto, mitt stuidebidrag går till andra saker, liksom no way in hell. Om han ändå inte ska köra mer kan jag lika bra ta hans acc istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Visst, troligt att han skulel lvla upp en karaktär till 70 för att sen bara ge bort den och sluta spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Dropas inte den i ST? Hur fan kan man göra ST innan lvl 48-50? boosted eller? Båda är BoE Epics.. Köpte båda från AH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Visst, troligt att han skulel lvla upp en karaktär till 70 för att sen bara ge bort den och sluta spela. Mmm, avensjuk? Vem har sagt att han bara lvlat till 70 för att sluta spela? Han har hållt på sen wow kom ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Visst, troligt att han skulel lvla upp en karaktär till 70 för att sen bara ge bort den och sluta spela. Jag levlade upp min rogue till 70 och lät en kompis få den, 70 är precis som 60 fast 12x sämre och tråkigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Har nu slängt galet med guld på att crafta lite cloth epics. Men men, dem är inte illa. La också dyra enchant på dem http://armory.wow-europe.com/#character-sh...nd&n=Lydila Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Har nu slängt galet med guld på att crafta lite cloth epics. Men men, dem är inte illa. La också dyra enchant på dem http://armory.wow-europe.com/#character-sh...nd&n=Lydila Najs. Så jävla dyrt att skilla proffs nu. Men varför har du kvar taser? Köp The Deathbringer på AH, jävligt bra och inte särskilt dyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Najs. Så jävla dyrt att skilla proffs nu. Men varför har du kvar taser? Köp The Deathbringer på AH, jävligt bra och inte särskilt dyr. Om du syftar på min stav så ska jag byta den strax. Farmar exalted med Lower City för en bättre mace. Deathbringer är väl den med ca 130 dmg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts