DimpZ Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 (redigerad) Meh, fan va slötankad patchen är, är det alltid lika slött? Redigerad 7 mars, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Jag får inte ens ner skiten det blir Tracker is not responding någon som vet vart man kan dla detta nån annanstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 www.fz.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors Funkar alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 (redigerad) Blizzards updater funkar ju inte alls nu. Nä, tur att Fileplanet finns, säger jag bara. Fileplanet FTW! BTW, några realms buggade så de skulle visst vara nere lite längre, vet inte om de är uppe än. Som tur är (för mig, haha) påverkades inte The Venture Co av det. Edit: Skulle installera patchen, fick det här: http://img69.imageshack.us/img69/5967/wowpatchwtfrq9.jpg /sigh OK, då tar jag väl Blizzards då... trodde jag. http://img105.imageshack.us/img105/5854/wowpatchwtf2kw9.jpg Redigerad 7 mars, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Blizzards updater funkar ju inte alls nu. Nä, tur att Fileplanet finns, säger jag bara. Fileplanet FTW! BTW, några realms buggade så de skulle visst vara nere lite längre, vet inte om de är uppe än. Som tur är (för mig, haha) påverkades inte The Venture Co av det. Edit: Skulle installera patchen, fick det här: /sigh OK, då tar jag väl Blizzards då... trodde jag. Fileplanet = US. Du = EU Går inte ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Har redan postat www.fz.se, där finns alla patchar som finns till WoW. Enkelt och snabbt, på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Vi hade 1% kvar på Warlord Kalithresh när servarna gick ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Server shutdown, nån som vet vad som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Undrar jag med, jag var ju långt inne i Shadow Lab! Btw, jag använder alltid www.patchitbaby.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Server shutdown, nån som vet vad som händer? Verkar vara problem på alla servrar, min kompis fick Server shutting down när han hade 4xp kvar till lvl på sin alt (lvl 49 tror jag den är) så det tyckte jag var lite kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Frostmane är inte nere, laggar bara kuk så att det tar 10 sek att blinka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Frostmane är inte nere, laggar bara kuk så att det tar 10 sek att blinka ÄGDDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Kommer ens karaktärer finnas kvar när servrana kommer upp igen?(Började spela idag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Kommer ens karaktärer finnas kvar när servrana kommer upp igen?(Började spela idag) Nej, dom kommer deleta alla characters så alla får göra om dom från level 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Nej, dom kommer deleta alla characters så alla får göra om dom från level 1. Så bra Nää men en massa folk sa att dom skulle tas bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Så bra Nää men en massa folk sa att dom skulle tas bort. Dom är antagligen idioter eller så skämta dom med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Fan va segt de var att få ner patchen idag. Hoppas inte alltid det är så segt? Btw, hur länge skulle The Venture & CO vara nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Dom är antagligen idioter eller så skämta dom med dig Eller båda. Nåja, det funkar nu iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Dom är antagligen idioter eller så skämta dom med dig Snarare han som är idiot som tror på det och inte fattar att de jävlas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts