thotim Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Är det nÃ¥gon som kan donera lite bra items till en night elf level5 pÃ¥ bladefist? Namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) YAY fick idag min [barman Shanker] :D Riktigt höga ambush / bs crits nu Redigerad 21 maj, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Namn? Numerozs hetter jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
martin14 Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 NÃ¥n som kör pÃ¥ stormscale? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Numerozs hetter jag Vad är du för class? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Klass? alltsÃ¥ jag är nightelf level 5 warrior kan man sälja sinna gamla eq isÃ¥fall vart? jag är i darnussa (kan inte namnet) Redigerad 22 maj, 2005 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 DÃ¥ är Warrior din klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Lirar med min lvl 15 Orc hunter nu pÃ¥ Stormscale, men jag undrar om nÃ¥gon är pÃ¥ med att skapa en ny char med mig pÃ¥ nÃ¥gon ok server (PvP eller inte spelar ingen roll), skulle va kul att hÃ¥lla ihop frÃ¥n början Vi kan skapa en ny char tillsammans pÃ¥ stormreaver , en ally =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Klass? alltsÃ¥ jag är nightelf level 5 warrior kan man sälja sinna gamla eq isÃ¥fall vart? jag är i darnussa (kan inte namnet) Ja det kan du. Du tar bara bort det frÃ¥n din karaktär och lägger det i din backpack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vi kan skapa en ny char tillsammans pÃ¥ stormreaver , en ally =) Visst, skap vad för typ av karaktär du vill (ras/klass), och säg mig vad jag ska skapa, har bara haft spelet i 5 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Har en frÃ¥ga, ifall jag nu köper wow och spelar i 30 dagar gratis. kan jag sen stänga av att det inte dras pengar varje mÃ¥nad frÃ¥n mitt kreditkort. Tänkte köpa Gamecards 60days osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Du fÃ¥r en mÃ¥nad gratis men den mÃ¥naden kan bara aktiveras av om du köper en till mÃ¥nad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ja det kan du. Du tar bara bort det frÃ¥n din karaktär och lägger det i din backpack. Men hur SÄLJER jag det för jag har en massa eq som kan vara värt en slant! assÃ¥ vem ska jag sncaka med och vad ska jag säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Har en frÃ¥ga, ifall jag nu köper wow och spelar i 30 dagar gratis. kan jag sen stänga av att det inte dras pengar varje mÃ¥nad frÃ¥n mitt kreditkort. Tänkte köpa Gamecards 60days osv Köp spelet och samtidigt ett gamecard, istället för att skriva in nÃ¥got kreditkortkonto kan du dÃ¥ bara fylla i gamecard-koden. Du fÃ¥r dÃ¥ alltsÃ¥ 90 dagar (30+60). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Men hur SÄLJER jag det för jag har en massa eq som kan vara värt en slant! assÃ¥ vem ska jag sncaka med och vad ska jag säga? Du gÃ¥r till en vendor. Du ser vem det är när du för muspekaren över dem. Den blir till en pÃ¥se med pengar. De finns alltid i städer. Vart är du nÃ¥nstans nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Darnuss men hur säljer jag MINNA saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Darnuss men hur säljer jag MINNA saker? Om du gÃ¥r o högerklickar pÃ¥ samtidliga npc:s (none playing character) sÃ¥ kommer du till slut hitta nÃ¥n som säljer o köper saker. DÃ¥ är det bara dra grejerna till honom sÃ¥ fÃ¥r du dom sÃ¥lda. Lixom, hur svÃ¥rt är det att testa sig fram? :\ thotim: Tänk vad trÃ¥kigt man kan ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 YAY fick idag min [barman Shanker] :D Riktigt höga ambush / bs crits nu Hur höga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts