Mr.Magic Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Du kan inte alls byta längre BoP, och är det inte Blizzards egna regler att det inte får finnas privat servrar? Jodå, tvinga inte Stell posta en bild på User Agreements ännu en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Jodå, tvinga inte Stell posta en bild på User Agreements ännu en gång... Jo jag sett den bilden, men jag bara undrade om det var en bransch regel eller Blizzards egna. Men nu fick jag svart, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Jodå, tvinga inte Stell posta en bild på User Agreements ännu en gång... Tack, nu slipper jag svara själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Namn: Ashyen. Realm: Bloodfeather. Level: 70. Klass: Rouge. Ras: Night Elf. Guild: Execute. Namn: Neraná. Realm: Shattered Halls. Level: 29. Klass: Paladin. Ras: Blood Elf. Guild: Nightmare Legion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Och han har aldrig äns upplevt high-end game, då hans sepeserver inte har någon population, och du kan köpa BoP epics, och kan använda all möjlig skit med fel klass och liknande. Alltså är det inte alls som vanliga WoW, så det är inte alls för att kunna "testa" spelet innan man köper det, då det kommer vara en helt annan sak om han kör orginal. Sant... Men en liten hum får han i alla fall. Tack, nu slipper jag svara själv.. Minns att du var nära att posta den för mig en gång. Du har slutat uppdatera sidan, eller? Jag och SlewME arbetar lite smått på en sida... Vi använder koder jag skrev i webbdesignen. --- Stor tummen upp åt The Armory! Redigerad 1 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Nån som har gjort ett Arena team ännu? jag och en IRL kompis funderar på ett team som ska heta : Gatukök Orgrimmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Sant... Men en liten hum får han i alla fall. Minns att du var nära att posta den för mig en gång. Du har slutat uppdatera sidan, eller? Jag och SlewME arbetar lite smått på en sida... Vi använder koder jag skrev i webbdesignen. --- Stor tummen upp åt The Armory! Hur ofta uppdateras den? Jag har ju bytt guild o dingat 45 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 I am bad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 I am bad Nej, den gayiga stjärnan ska det ju vara=p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Meh <3 Elemental Plataue (lolz stavning?!) tjänat 400g igårkväll+imorse. Epic mountet borde vara i mina händer snart! Eller så skaffar jag matsen till Hand of Eternity, men iofs så är maidens mace bättre =/ edit: hahaha Druids ftw! Redigerad 1 mars, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Vet att man egentligen inte får snacka om sånt här..men men.. http://www.blocket.se/vi/10825772.htm?ca=1_7_s Känner mig jäkligt sugen på att KÖPA en druid. Är förbannat less min Paladin, och är inte direkt en uberlvlare så jag har varken tid eller ork att lvla upp en från "scratch". Länken ovan visar druiden jag funderar på att köpa, jag vet att dom blir nerfade typ nästa vecka, men har som sagt alltid velat ha en druid men aldrig haft tid att göra en. Den är ju rätt billig, men ska försöka pruta ner den till 700-800. Så vad säger ni? Ska man slå till? Redigerad 2 mars, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Så vad säger ni? Ska man slå till? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 D: Jag hade 18-3 i stats när jag fick SW: D. Ultimate killing blower. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Nej. Älskar utförliga svar, postcount +1 till dig. Varför ett "Nej" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Därför att 1000 spänn för den karaktären, en lvl 61, är ett orimligt högt pris. Inte värt pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Därför att 1000 spänn för den karaktären, en lvl 61, är ett orimligt högt pris. Inte värt pengarna. Håller med. Jag sålde mina två karaktärer för 1000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Nåja, har sagt att jag inte vill köpa den. Han blev skitförbannad, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Någon som orkar lägga upp en druid-feral build? Lvl 24 med druiden nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) http://www.wowhead.com/?talent=zZxGMc Redigerad 2 mars, 2007 av toralf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts