Troxie Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Namn: Raeka - Realm: Frostmane - Level: 70 - Klass: Druid - Ras: NE - Guild: IFA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Namn: Vemson Realm: Outland Level: 70 Klass: Hunter Ras: Night elf Guild: Relic Namn: Zorgon Realm: Stormscale Level: 44 Klass: Warrior Ras: Orc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Håller på att göra en temporär lista som ett textdokument i datorn, riktiga listan kommer upp så fort det blir lite fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Namn: Olego Realm: Warik.Net Lvl:30 Race: Gnome Class Warlock Guild:League Of Shadows Namn: Tetja Realm: Warik.Net Lvl:7 Race: Dreanei Class Shaman Guild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Namn: Nephele Realm: Twillights Hammer Level: 52 Klass: Warlock Ras: Human Main. Namn: Grechor Realm: Twillights Hammer Level: 60 Klass: Warrior Ras: Dwarf Namn: Grich Realm: Lightnings Blade Level: 60 Klass: Shaman Ras: Tauren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) Namn: Meryl - Realm: Auchindoun - Level: 66 - Klass: Paladin - Ras: Blood Elf - Guild: Feral Ferrets Redigerad 27 februari, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Namn: Felicia - Realm: Sunstrider - Level: 67 - Klass: Druid - Ras: Night elf - Guild: Unknown Entity @Mirk: Skicka PM med lista sen så fixar jag in den i huvudposten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Dedrojd - Emerald dream- 64 - Paladin - Human - Svenska vikingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Namn: Valrossen - Realm: Aszune - Level: 24 - Klass: Shaman - Ras: Tauren - Guild: n/a Vet inte om den blivit visad innan: http://www.deviantart.com/deviation/284009...h+age_scale%3A5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Namn: JohnnyH87 - Realm: The Venture Co. - Level: 36 - Klass: Paladin - Ras: Dwarf - Guild: The League Namn: Gwenlum - Realm: The Venture Co. - Level: 10 - Klass: Priest - Ras: Dreanei - Guild: The League Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Namn: Swampen - Realm: Haomarush - Level: 16 - Klass: Warrior - Ras: Undead - Guild: Swedish Titans Namn: Aibell - Realm: Haomarush - Level: 14 - Klass: Priest - Ras: Troll - Guild: Sharpened Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) Namn: Gizgiz - Realm: Frostmane - Level: 65 - Klass: Mage - Ras: Troll - Guild: The Wolf Pack Namn: Itsahuntard - Realm: Frostmane - Level: 16 - Klass: Hunter - Ras: Orc - Guild: Itsaguild dom två jag lirar på nuförtiden Redigerad 27 februari, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Namn: Azuregoth - Realm: Burning Blade - Level: 26 - Klass: Shaman - Ras: Dranei - Guild: The Sunshine Commitee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Namn: Itsahunter- Realm: Frostmane - Level: 10 - Klass: Hunter - Ras: Orc - Guild: Itsaguild Namn: Xindor - Realm: Frostmane - Level: 41 - Klass: Rogue - Ras: Orc - Guild: <i pwn noobs> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) Namn:Antefreeman Realm: Emeriss Level: 43 Klass: Warrior Ras: Tauren Guild: Order of Pheonix Redigerad 27 februari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Tog mig friheten (trots att jag sa att jag inte pallade, men whatfuck, det gjorde jag när jag väl hade skiten i händerna), så vad tycks. Ge mig massa bögig kritik nu, för det kan verkligen inte se ut så, men vill ändå ha en bra överskådning med alla realms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) Redigerad 18 mars, 2007 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) Så vart kommer listan läggas sen då? Redigerad 27 februari, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Så vart kommer listan läggas sen då? Första sidan. Tack StellHell, blev lite väl mycket att göra för min del.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Ser väl bra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts