Mark Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Om ingen annan åtar sig jobbet skulle jag kunna göra en listan, kan någon (StellHell?) senare lägga in listan på förstasidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Amen. (Fyller nog snart mitt konto snart. Guilden lackar druider, och jag kickas antagligen snart om jag inte blir 70) http://img181.imageshack.us/img181/5729/princebf4.jpg wiie då kan vi lira ( om du har nån alt på emeriss vid säga ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 wiie då kan vi lira ( om du har nån alt på emeriss vid säga ) Har ju min 60 'lock där, men palla.. @Marky: Det kan fixas. Jag är inte sugen nog att fixa listan själv, men kan gärna fixa in den i första posten och uppdatera den när det behagas om jag bara får färska uppgifter. Och för guds skull, gör först upp allt på forumet (så det ser bra ut) och spara sen skiten på datorn. Vill inte gå samma öde till mötes än en gång då allt försvinner. (Internet är en ovanligt osäker plats) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Innan TBC släpptes sa Blizz att 60-70 skulle ta lika länge som 1-60. Var det bara bullshit eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Innan TBC släpptes sa Blizz att 60-70 skulle ta lika länge som 1-60. Var det bara bullshit eller? Nej, det fanns ju någon som drog 60-70 på 2-3 dagar, och det kan man väl med 1-60 med....så antagligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 BLEH, Moroes är verkligen svår med bara 1 priest -- ding 63 med magen och 58 med priesten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 2 elaka lvl ??? (antagligen 70) ägde upp hela kargath med hordes o allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 2 elaka lvl ??? (antagligen 70) ägde upp hela kargath med hordes o allt Stone Totem VIII (8) = level 70, vart är kargath btw? Förövrigt så är jag snart 39 med prästen! \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Stone Totem VIII (8) = level 70, vart är kargath btw? Förövrigt så är jag snart 39 med prästen! \o/ Kargath är horde staden i Badlands btw, Gz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Nej, det fanns ju någon som drog 60-70 på 2-3 dagar, och det kan man väl med 1-60 med....så antagligen inte. Var nån som tog 60-70 på 28 timmar. Dock hade han en jävla massa hjälp, och hade säkert planerat detta ganska länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Var nån som tog 60-70 på 28 timmar. Dock hade han en jävla massa hjälp, och hade säkert planerat detta ganska länge. Japp, han var väl först i Europa (världen?) med att bli lvl 70 på riktiga servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 gizmos otroligt ikke uppdaterade sida fniss... nej jag orkar inte göra en ny.. försökte en annan gång men det var typ bara 2-3 pers som angav ny info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 gizmos otroligt ikke uppdaterade sida fniss... nej jag orkar inte göra en ny.. försökte en annan gång men det var typ bara 2-3 pers som angav ny info Aszune | Valrossen | Horde | Lvl 24 | Shaman | Tauren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Fan att ni inte tog upp det här med listan tidigare - hade varit perfekt för mitt webbdesignsarbete i ASP... SlewME skulle säkert ha kunnat låna ut lite serverplats. I för sig kan man fortfarande använda koderna, bara skriva om dem lite grann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) gizmos otroligt ikke uppdaterade sida fniss... nej jag orkar inte göra en ny.. försökte en annan gång men det var typ bara 2-3 pers som angav ny info Urax|The Maelstrom|Level 70 Mage|Valhalla Raihzon|The Maelstrom|Level 45 Rogue|Withering Redigerad 27 februari, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 gizmos otroligt ikke uppdaterade sida fniss... nej jag orkar inte göra en ny.. försökte en annan gång men det var typ bara 2-3 pers som angav ny info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Ok, jag antar att jag skulle kunna samla ihop information så kan Stell lägga upp allt på första sidan. Lägger upp det så här: Namn (på din/dina karaktärer i WoW): - Realm - Level - Klass - Ras - Guild Namn: Markwood - Realm: Doomhammer - Level: 63 - Klass: Paladin - Ras: Human - Guild: Illuminati Posta på grabbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Namn:Chech - Realm: Kazzak - Level 70 - Klass Warrior - Ras Tauren - Guild Enraged Messiahs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Namn: Shakermaker - Realm: Jaedenar - Level: 41 - Klass: Warrior - Ras: Orc - Guild: imorttal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Namn: Dahusa - Realm: Outland - Level: 70 - Klass: Shaman - Ras: Troll - Guild: Fifth Sin Namn: Blackwido - Realm: Outland - Level: 63 - Klass: Mage - Ras: Troll - Guild: Fifth Sin Mina "mains" för tillfället, funderar dock att levla upp min priest när min mage är 70, eller kanske en paladin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts