Blaucrozz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nu jävlar lackar jag!.. väntade 1 timma i kön sen när jag var <- 1 minute Dude.. AlltsÃ¥ du ska inte klaga igÃ¥r dÃ¥.. sitter i kön frÃ¥n 8000 till 1500 sen stänger dom ner.. 10 minuter senare för man börja om fÃ¥n 8000.... men det är värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Slaktade idag windmastern utanför Gadgetzan, dock jälvigt kort respawn tid han har Redigerad 17 maj, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 http://www.1337movies.net/movies/Warcraft/ Lite filmer, kolla in Without.zip, den är sevärd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 SÃ¥där, nu har man införskaffat WoW samt ett 60-dagars gamecard, hÃ¥ller pÃ¥ att installera nu, har redan reggat mig username: vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Förbannad pÃ¥ vem? Visa mig vart I EULA det stÃ¥r att du har rätt till en test-realm. Skiten gÃ¥t helt pÃ¥ Blizz bekostnad och tid, sÃ¥ var glad att du ens fick nÃ¥n test realm. Och sluta whina, du ville säkert bara in och testa en "cool lvl 60" char endÃ¥. Han fÃ¥r väl bli arg utan att det stÃ¥r i Blizzards EULA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Det är bara att ta mastercard och fylla i ettor. Sen byta patment när gamecards kommer. Funkar inte för min polare och han har inte rÃ¥d med Game Card just nu och man fÃ¥r väl fortfarande en gratis mÃ¥nad eller? han köpte d i da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 http://www.1337movies.net/movies/Warcraft/ Lite filmer, kolla in Without.zip, den är sevärd SÃ¥g without med, grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Lite bump med rolig bild Classicwwwwwwwwwwwwwwww. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Lite bump med rolig bild Classicwwwwwwwwwwwwwwww. Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Everest heter din char. Trotsky ? Redigerad 21 maj, 2005 av Sc0rp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Vad ska jag göra??? :'( :'( :'( :'( http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/problem.JPG http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/problem2.JPG detta hände när jag satte i skiva nummer tre och efter att ha kollat sÃ¥ märker jag att felet är att instaler tome 3 inte gÃ¥r att öppna och efter ännu mer letande sÃ¥ märker jag att installer tome 3 har skrivskydd ska jag ta bort det? Redigerad 21 maj, 2005 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Kan vara kul att veta... http://tkasomething.com/zallafaq.php Redigerad 21 maj, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag fixade det nu!! hmm vilken server ska jag spela pÃ¥? tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag fixade det nu!! hmm vilken server ska jag spela pÃ¥? tips? Bladefist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Daggerspine lätt EDIT: Den är packad med svenska ochsÃ¥ Redigerad 21 maj, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Alla som säger att kistan i Gurubashi droppar skit kan ta sig baklänges! Idag tog jag kistan och fick denna! Och en trinket med +5 stamina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Lirar med min lvl 15 Orc hunter nu pÃ¥ Stormscale, men jag undrar om nÃ¥gon är pÃ¥ med att skapa en ny char med mig pÃ¥ nÃ¥gon ok server (PvP eller inte spelar ingen roll), skulle va kul att hÃ¥lla ihop frÃ¥n början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag fixade det nu!! hmm vilken server ska jag spela pÃ¥? tips? Deathwing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Är det nÃ¥gon som kan donera lite bra items till en night elf level5 pÃ¥ bladefist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts