MyStiC Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Lite random bilder Evil Vackert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Lite random bilder Evil Vackert. En av dom fulaste mounten någonsin. Vart är bilderna tagna? aldrig sett det o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 En av dom fulaste mounten någonsin. Vart är bilderna tagna? aldrig sett det o.O Båda är tagna i Hellfire Peninsula, vid Dark Portal. Och hur kan du tycka Talbuk är fula? Dom är ju råfräna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Talbuks är skitfula! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Jag skulle hellre rida på en sköldpadda än den där fula saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Jag skulle hellre rida på en sköldpadda än den där fula saken. Åhå, sköldpadda...vi borde skicka in den idén till blizz...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Åhå, sköldpadda...vi borde skicka in den idén till blizz...! Man kan redan ha sköldpadda. Den är lika snabb som en vanlig spelare, men för att få den måste man köpa "World of warcraft spelkort" Så finns det en chans att man får en kod så man kan skaffa mountet http://www.mmorpgitalia.it/gallery/files/1...mount_thumb.gif ^^ Redigerad 25 februari, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Jag tycker Talbuks är gudomliga om man jämför med draneis mount... Usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Tabulk är fräsigare än Elekks... Jag gillar faktiskt human epic mount. NE epic mount känns så uttjatat... --- ... Jag gillar "Warden lolol". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Man kan redan ha sköldpadda. Den är lika snabb som en vanlig spelare, men för att få den måste man köpa "World of warcraft spelkort" Så finns det en chans att man får en kod så man kan skaffa mountet http://www.mmorpgitalia.it/gallery/files/1...mount_thumb.gif ^^ Det var som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Såg en Tauren rida runt på en sköldpadda i STV. Det såg mycket konstigt ut. o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Mest av allt skulle jag vilja ha Fiery Warhorse's Reins eller baron rivendare's häst men det är kanske inte så realistiskt. Black War Steed ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 .... Fan va sur jag var igår..... först blir jag dumpad längst in i grottan i nord östra STV. två fransmän som bara... Vi heartstonar oss iväg nu..... Sedan hjälper man en kille i Deadmines.... är snäll och låter han få alla loots..... helt plötsligt.... Nu måste jag gå och sova.. hejdå..... "Offline" Orka slå sig ut själv två gånger på samma dag. Fan att folk inte kan vara lite trevliga när man hjälper dom.... ARRGGHHH!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 .... Fan va sur jag var igår..... först blir jag dumpad längst in i grottan i nord östra STV. två fransmän som bara... Vi heartstonar oss iväg nu..... Sedan hjälper man en kille i Deadmines.... är snäll och låter han få alla loots..... helt plötsligt.... Nu måste jag gå och sova.. hejdå..... "Offline" Orka slå sig ut själv två gånger på samma dag. Fan att folk inte kan vara lite trevliga när man hjälper dom.... ARRGGHHH!!!! Hummm? det är World of Warcraft, tror du verkligen att dom säger tack ens...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Tror det är två vakter eller nåt i Booty Bay som sitter på sköldpaddor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Tror det är två vakter eller nåt i Booty Bay som sitter på sköldpaddor. You got that right. Lvl 43 med roguen. Ungefär 11g på RFD boost runda med en polare. Im happy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Lvl 16 med Warriorn, ska beställa spelet ikväll så att jag kan börja handla lite prylar på Ah snart.. Lite pissigt att bara lira med drops! Trailacc suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Trailacc suger! Amen. (Fyller nog snart mitt konto snart. Guilden lackar druider, och jag kickas antagligen snart om jag inte blir 70) http://img181.imageshack.us/img181/5729/princebf4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Hmmz, har för mig att det har funnits en lista med dom som lirar WoW och vilken server de lirar på här på forumet.. Hur aktiv är den och var finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Hmmz, har för mig att det har funnits en lista med dom som lirar WoW och vilken server de lirar på här på forumet.. Hur aktiv är den och var finns den? Jag gjorde en för ett väldigt bra tag sedan. Den försvann med en forumcrash. Sen var det nån annan som gjorde en hemsida, men den var väldigt oaktiv så vitt jag vet. GiZmo gjorde något statestik sida med, men vet i fan vart dom tagit vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts