GTA3 freak Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 När Tyskland invaderade Polen var det tanks (riktiga tanks, inte WoW termen) mot kavalleriet. Var det rättvist? War is hell. Det var nog den mest korkade jämförelse jag nånsin sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Hur får man sån där "meny" som finns uppe 00:22 - 00:40 ? Ett addon. All Deuce UI (Ace2) http://wow-en.curse-gaming.com/files/detai...-deuce-ui-ace2/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 World of Warcraft. If you can´t take the heat, get out of the nuclear reactor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) World of Warcraft. If you can´t take the heat, get out of the nuclear reactor. Men ändå WoW är ett spel. spel är till för att alla ska ha roligt. Krig är inte till för att alla ska ha roligt. Redigerad 24 februari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 WoW är ett spel. spel är till för att alla ska ha roligt. Krig är inte till för att alla ska ha roligt. Ja, och hur kul är ett spel utan någon utmaning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Ja, och hur kul är ett spel utan någon utmaning? Det är väl fortfarande en utmaning att tex äga i Arenan? Det är som och spela Cs och han man möter har Aimbot och Wh, hur kul är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Det är väl inte en lika stor utmaning om Blizzard försämrar spells och abilitys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Det är väl inte en lika stor utmaning om Blizzard försämrar spells och abilitys. Men det blir jämnare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Det är väl bättre att alla klasser har sina egna för och nackdelar, så att man får tänka lite och vara lite taktisk beroende på vilken klass man slåss mot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Priests * The base healing percent from "Vampiric Embrace" has been reduced to 15% from 20%. In addition, this ability can no longer get critical heals. Nej, nej, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Det är väl bättre att alla klasser har sina egna för och nackdelar, så att man får tänka lite och vara lite taktisk beroende på vilken klass man slåss mot. Vad för level är du? 50?60? är du priest? det verkar så iaf. Sluta vara så fjantig, en rogue eller en warrior har INGEN chans, alright en liten men inte stor, emot en shadow priest, och det var det dom ändrade. enkelt eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Vad för level är du? 50?60? är du priest? det verkar så iaf. Sluta vara så fjantig, en rogue eller en warrior har INGEN chans, alright en liten men inte stor, emot en shadow priest, och det var det dom ändrade. enkelt eller hur? OMFG, lugna ner dig. Om man kan sin klass och är tillräckligt så kan man slå vem som helst, inklusive Shadow Priests. L2P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) OMFG, lugna ner dig. Om man kan sin klass och är tillräckligt så kan man slå vem som helst, inklusive Shadow Priests. L2P. Lel, jag har spelat rogue länge nog för att veta utan dagger = körd. L2P till dig själv kanske? Lugna ner mig btw? jag är alldeles lugn, du tar det bara som om jag skulle vara arg där. Redigerad 24 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Vad för level är du? 50?60? är du priest? det verkar så iaf. Sluta vara så fjantig, en rogue eller en warrior har INGEN chans, alright en liten men inte stor, emot en shadow priest, och det var det dom ändrade. enkelt eller hur? Läste du innan du vad du skrev postade eller? "Sluta vara så fjantig"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Läste du innan du vad du skrev postade eller? "Sluta vara så fjantig"? Måste jag vara arg för det eller? bara för att jag svär betyder inte det att jag är arg, om det nu ens kan räknas som ett skällsord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 MAFIA_KING, jag skulle kunna skriva ett svar på det, men en bild säger mer än 1000 ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 MAFIA_KING, jag skulle kunna skriva ett svar på det, men en bild säger mer än 1000 ord. Ja, det är ju du som vinner så...fine with me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Det är inte jag som bråkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Det är inte jag som bråkar. Du säger något, vi säger emot. det kan du väl räkna med när du säger något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Hor nerf. Kan tänka mig att det bara var mage och rogues som klagade. Möjligtvis prot warriors eftersom vi tog deras jobb. Aja, tur jag inte lirar så jag lider av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts