Stoffe Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 (redigerad) Lite Tarren Mill mot Soutshore på Outland nu Så ni äckliga allys kan ju pallra er dit Jag menar idioterna från Sneakattack är ju inte direkt duktiga i pvp ^^, dom skulle säkert bli glada för lite förstärkning. Jaså? var polydan där? D: Får se om jag orkar gå dit snart. Redigerad 23 februari, 2007 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Jaså? var polydan där? D: Får se om jag orkar gå dit snart. Nah nån ne hunter, ohtwo. Och en doorf priest + en gnome rogue. Sen en del andra. Anyways vi drog därifrån efter att ha tvingat dom att spirit ressa och sen följde efter dom en stund, men tröttnade. Jag är ändå tvungen att skaffa lite rep med Cenarion Expedition. -- Speccade min 56 priest till shadow och healade istortsett heal instances i shadowform med hjälp av Vampiric Embrace <3, funderar på att levla upp min priest när magen är 70...eller när jag tröttnar på hon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Nah nån ne hunter, ohtwo. Och en doorf priest + en gnome rogue. Sen en del andra. Anyways vi drog därifrån efter att ha tvingat dom att spirit ressa och sen följde efter dom en stund, men tröttnade. Jag är ändå tvungen att skaffa lite rep med Cenarion Expedition. -- Speccade min 56 priest till shadow och healade istortsett heal instances i shadowform med hjälp av Vampiric Embrace <3, funderar på att levla upp min priest när magen är 70...eller när jag tröttnar på hon.. Mjo, utrotar TM med dom nu. synd att ni stack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Speccade min 56 priest till shadow och healade istortsett heal instances i shadowform med hjälp av Vampiric Embrace <3 Det äger! Fan vad jag älskar när man kan göra det! Men då gäller det att man har bra tanks etc som inte tar skada som flugor. Har man tur är det med en paladin eller liknande som hjälper till att heala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Mjo, utrotar TM med dom nu. synd att ni stack Mjo mina guildpolare är där med sina alts, guildleadern är där med sin loladin tror jag, Eternyl eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Blev exalted med Mag'Har idag, Det blev en Cobalt War Talbuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Ät nerf priest! ( Druiders bearform med =( ) Priests * The base healing percent from "Vampiric Embrace" has been reduced to 15% from 20%. In addition, this ability can no longer get critical heals. * "Silent Resolve" no longer reduces threat generated by Shadow spells. * Prayer of Mending now has a 20 second cooldown. * If a targeted enemy has a magic effect granting immunity to spell or physical damage, “Mass Dispel” will now always pick that effect as its target. DRUID * When the duration of "Cyclone" ends, area buffs such as "Leader of the Pack", "Tree of Life", and "Moonkin" will now be correctly resumed. * "Bear Form" now grants 25% increased stamina instead of 25% increased health. * "Dire Bear Form" now grants 25% increased stamina instead of 25% increased health. In addition, the armor bonus has been reduced from 450% to 400%. * The multiplier on base weapon damage for "Mangle (Bear)" ability has been changed from 130% to 100%. In addition, the bonus damage has been reduced by the same ratio. * "Savage Fury" no longer affects "Mangle (Bear)". * "Savage Fury" no longer applies to "Maul" or "Swipe". * The critical damage bonus on "Predatory Instincts" reduced from 3/6/9/12/15% to 2/4/6/8/10%. * "Improved Leader of the Pack" can no longer get critical heals. * The armor bonus from "Moonkin Form" has been increased from 360% to 400% (to match Dire Bear Form). * The rage normalization equation has been adjusted to grant more rage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Vissa spelbolag uppgraderar. Blizzard nergraderar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Hade tråkigt tog några minuter och frapsade lite och spelade in världens bästa pvp film med min druid, insperarad av thomas di leva och dernos kolla inte, ni kommer slösa bort 1 min och 48 sec av era liv. -.- edit: länken kommer snart. http://www.youtube.com/watch?v=Fhf2VtctbWs sådär, be aware. Hur får man sån där "meny" som finns uppe 00:22 - 00:40 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Vissa spelbolag uppgraderar. Blizzard nergraderar. Varför gör dom det..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Hur får man sån där "meny" som finns uppe 00:22 - 00:40 ? Filmen vägrar ladda för mig (fattar inte varför, kollar på andra YouTube filmer utan problem) kan du ta en bild och posta här? Varför gör dom det..? Ingen aning. Förmodligen för att folk (läs n00bs) klagar att de är för starka, och istälelt för att svara L2P som de borde, så försämrar Blizzard istället. Redigerad 24 februari, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Filmen vägrar ladda för mig (fattar inte varför, kollar på andra YouTube filmer utan problem) kan du ta en bild och posta här? Ingen aning. Förmodligen för att folk (läs n00bs) klagar att de är för starka, och istälelt för att svara L2P som de borde, så försämrar Blizzard istället. Here you go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Ingen aning. Förmodligen för att folk (läs n00bs) klagar att de är för starka, och istälelt för att svara L2P som de borde, så försämrar Blizzard istället. Syftar du på nerfen på druider? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Nerfen på druids, prisets, rouges... Blizzard har nerfat en efter en gång på gång. n00dles: Inte 100% men det ser ut som Mage UI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Ingen aning. Förmodligen för att folk (läs n00bs) klagar att de är för starka, och istälelt för att svara L2P som de borde, så försämrar Blizzard istället. Skillnaden är ju att präster och druids är för starka emot Melee klasser som rogues. Speciellt druids. Deras "SS" crittar typ 1600 medans våran crittar knappt över 1200, Och då ska man ha ett bra jävla vapen, tycker du det är rättvist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Igår var det fint i Black morass Klarade det på tredje försöktet (wipe på andra bossen 2grr). Bara jag som healade, Holy Paladin ; ) Så säg aldrig nej till en paladin healer + Fixade Key of time och Coilfang key. Bara Sha'tar key, Honor hold keyn och Auch keyn kvar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 När Tyskland invaderade Polen var det tanks (riktiga tanks, inte WoW termen) mot kavalleriet. Var det rättvist? War is hell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 När Tyskland invaderade Polen var det tanks (riktiga tanks, inte WoW termen) mot kavalleriet. Var det rättvist? War is hell. WoW är ett spel. spel är till för att alla ska ha roligt. Krig är inte till för att alla ska ha roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 WoW är ett spel. spel är till för att alla ska ha roligt. Krig är inte till för att alla ska ha roligt. Inte? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Jag söker en add-on som gör att jag kan ha fler spells på interfacet. Finns det någon sådan och vad heter den isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts