gizmo91 Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Är illidan den sista bossen i WoW: BC? Eftersom Black Temple inte är öppnat så vet man inte säkert, men antagligen så är han den sista bossen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Ding lvl 40 med min warrior igår, kul med varg. Sen lyckades jag få en rätt stor crit också. Shiit vad lite Hp du har (lr du kanske inte skaffat Plate stuff och sånt än?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Shiit vad lite Hp du har (lr du kanske inte skaffat Plate stuff och sånt än?) Jag vet, min kompis sa det också. jag har nästan bara Mail just nu, men jag tycker ändå att sakerna har rätt mycket stamina? Mystiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Hur ska jag specca min mage. pvp. funderar pom/frost men då får jag ingen water elemental. kanske elemental specc. http://www.wowhead.com/?talent=o0gVcMczZZVVMMobjsbax Redigerad 21 februari, 2007 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 . http://youtube.com/watch?v=MpkBjOUTOHA Ser så mysigt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Tänkte lägga upp en bild på min hunter också, tror inte jag har gjort det sen jag blev 70. Och sen måste jag ju skryta med hur ägig min polearm är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Körde Gruul's med guildet Igår för att testa svårighetsgraden, det är jävligt svårt. =D Första bossen 1hittar allt som kommer i dens väg. Ingen t4 till mig :-< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 http://img375.imageshack.us/img375/61/maulgarro2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) Gz Var inte du med? Redigerad 22 februari, 2007 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Quota inte bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Hur ska jag specca min mage. pvp. funderar pom/frost men då får jag ingen water elemental. kanske elemental specc. hmm... pvp.. Saker som är viktiga i pvp som frost mge är shatter/frostbite. Här är ett par förslag som du kan utgå ifrån lite.. Full Frost, pvp. http://www.wowhead.com/?talent=of0E00bZZVAGcofxsbox Arcane Frost, pvp. http://www.wowhead.com/?talent=Rf0E0RbzxIziZZVVG000xo (du kan byta ut iceblock mot cold snap om du vill ha en extra frostnova) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Jag är lvl 67, och fruset konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Nawww... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Kan snart skaffa min första mount. Yay!^^ OT: Firefox rättstavning hade gay som altenativ istället för "yay", som den inte kände till alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Äsch, läst nu att jag troligtvis kommer att behöva köpa WoW för att kunna fortsätta på min 10-dagars trail. Trodde att jag bara behövde skaffa gamecard, någon som kan säga om detta är fallet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Äsch, läst nu att jag troligtvis kommer att behöva köpa WoW för att kunna fortsätta på min 10-dagars trail. Trodde att jag bara behövde skaffa gamecard, någon som kan säga om detta är fallet? Du måste köpa ett exemplar utav spelet för att fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Äsch, läst nu att jag troligtvis kommer att behöva köpa WoW för att kunna fortsätta på min 10-dagars trail. Trodde att jag bara behövde skaffa gamecard, någon som kan säga om detta är fallet? Det är inte så farligt dyrt, 179 utan BC. Plus 30 dagars Extra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Det är inte så farligt dyrt, 179 utan BC. Plus 30 dagars Extra. Jamen dåså, bara att beställa billigast möjligast då.. thx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 De som var online precis var med och tog ett litet gulligt guild foto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 (redigerad) Lite Tarren Mill mot Soutshore på Outland nu Så ni äckliga allys kan ju pallra er dit Jag menar idioterna från Sneakattack är ju inte direkt duktiga i pvp ^^, dom skulle säkert bli glada för lite förstärkning. Redigerad 23 februari, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts