Bullet Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Hej, jag sku behöva lite hjälp alltså när jag loggade in nu imorrse så fans ingen gubbe kvar på mitt acc alltså 63mage 62rogue 50hunter 35warrior 28twink priest 18mage alla dom va borta någon hade scammat mig vet inte vem som kan veta min kod men hur ska jag göra för att få tillbaka dom? Maila blizz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Hej, jag sku behöva lite hjälp alltså när jag loggade in nu imorrse så fans ingen gubbe kvar på mitt acc alltså 63mage 62rogue 50hunter 35warrior 28twink priest 18mage alla dom va borta någon hade scammat mig vet inte vem som kan veta min kod men hur ska jag göra för att få tillbaka dom? INNAN du mailar blizz sådubbelkolla så du är inne på rätt realm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Du snackar om frost mages. Priest twinks har inte mycket dps, och bör vara healer då de kan bli riktigt imba med massa healing enchants och spirit. Jag crittar bra mycket mer med heal än attack Healade 575 igår Vet du om det finns någon enchant på handskar Och bälte? Tror det finns +30 Healing, men den var ju aningen dyr. 3 Nexus Crystals, 8 Large Brilliant Shard och något mer Redigerad 21 februari, 2007 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Jag crittar bra mycket mer med heal än attack Healade 575 igår Vet du om det finns någon enchant på handskar Och bälte? Tror det finns +30 Healing, men den var ju aningen dyr. 3 Nexus Crystals, 8 Large Brilliant Shard och något mer Finns inga enchants på bälte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Finns inga enchants på bälte. Synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=AJ06A4RIins Det är något jag gillar med den filmen, men kan inte komma på vad EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=I-tf7jZ6wVo...ted&search= Den bästa PvP filmen jag vet. Redigerad 21 februari, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Ding lvl 40 med min warrior igår, kul med varg. Sen lyckades jag få en rätt stor crit också. Redigerad 21 februari, 2007 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=AJ06A4RIins Det är något jag gillar med den filmen, men kan inte komma på vad EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=I-tf7jZ6wVo...ted&search= Den bästa PvP filmen jag vet. Wann ist invites for Bolten moor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 En polare undrar om flying mounts flyger fortare än springer? i så fall, hur fort spriger t ex en flying mout och hur fort springer den? min polare är tacksam för svar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 En polare undrar om flying mounts flyger fortare än springer? i så fall, hur fort spriger t ex en flying mout och hur fort springer den? min polare är tacksam för svar ^^ Normal epic mount både flyger i luften och springer på marken i 60%, men epic mount flyger i 280% och springer i 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) En polare undrar om flying mounts flyger fortare än springer? i så fall, hur fort spriger t ex en flying mout och hur fort springer den? min polare är tacksam för svar ^^ Tror det är samma i luften som på marken. Den vanliga som kostar 900 inklusive Learning flyger 60% Den som heter swift och kostar 6000 flyger 280% och springer 100% Redigerad 21 februari, 2007 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) En polare undrar om flying mounts flyger fortare än springer? i så fall, hur fort spriger t ex en flying mout och hur fort springer den? min polare är tacksam för svar ^^ Vanlig Flying Mount är 60% snabbare, Epic är 280%(?) snabbare.. ..har hört att epic flying mount springer lika fort som en epic mount, men jag kan ha fel. EDIT: MEN VAFAN, vad seg man var idag då! Redigerad 21 februari, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Vanlig Flying Mount är 60% snabbare, Epic är 280%(?) snabbare.. ..har hört att epic flying mount springer lika fort som en epic mount, men jag kan ha fel. EDIT: MEN VAFAN, vad seg man var idag då! Dom springer lika fort, men den flyger 280 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Okey, tack för alla svar! föresten, en till fråga ploppade upp.. kan man använda flying mounts utanför outland, fast endast som "mark" mount? eller går det inte att mounta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Okey, tack för alla svar! föresten, en till fråga ploppade upp.. kan man använda flying mounts utanför outland, fast endast som "mark" mount? eller går det inte att mounta? Endast i Outland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Okey, tack för alla svar! föresten, en till fråga ploppade upp.. kan man använda flying mounts utanför outland, fast endast som "mark" mount? eller går det inte att mounta? Enbart Outlands. EDIT: SLUTA DÅ FÖR HELVETE! Redigerad 21 februari, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Endast i Outland! Okey, min polare tackar för svaren ,nu ska han tydlige iväg o köpa TBC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Okey, min polare tackar för svaren ,nu ska han tydlige iväg o köpa TBC Nemas problemas. EDIT: HAH, den här gången var jag först, era jävlar! Redigerad 21 februari, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Är illidan den sista bossen i WoW: BC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Är illidan den sista bossen i WoW: BC? Finns inte direkt någon "sista boss", man kan inte ens gå in i The Black Temple än (..eller?) så det är bara vänta och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts