DimpZ Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Ingen. EDIT: Redo för TBC? Va i helvete, är det din skit? Lvl 5 Troll Priest @ Karazhan Lvl 7 Tauren Hunter @ Haomarush Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Min priest har följande gear Head: Shadow Googles Neck: Ingen än....Vet inte vilken jag ska ha Shoulders: Talbar Mantle Cloak: Caretakers Cape Armor: Tree Bark Jacket (+100 Mana) Bracers: Bright Bracers (+9 Stamina) Gloves: Magefist Gloves Belt: Keller's Girdle Legs: Darkweave Breeches Boots: Sanguine Sandals (Minor Speed Increase) Ring: Seal of Wrynn Ring2: Lorekeeper's Ring Trinket: Ingen än.... Trinket2: Ingen än.... Range vapen: Cookie's Stirring Rod Vapen: Twisted Chanter's Staff (55+ Healing) Så om ni vet vad jag ska skaffa för enchants och skit så säg gärna till Min priest har totalt 1880 Mana Redigerad 20 februari, 2007 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Försök att hitta så mycket spelldmg enchants som möjligt. om du inte hittar spelldmg så tar du den högsta staminan istället. caster twinks primära arbete är inte att OMFG PWN:a alla utan snarare typ sega ner dom. min kompis gjorde t.ex. en mage med bara stamina och hp enchants och kunde typ kita runt rogues as länge. och neck så finns det nog inte så mycket att välja på. antingen sentinels eller så tar du en jewelcrafted gjord. Redigerad 20 februari, 2007 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Försök att hitta så mycket spelldmg enchants som möjligt. om du inte hittar spelldmg så tar du den högsta staminan istället. caster twinks primära arbete är inte att OMFG PWN:a alla utan snarare typ sega ner dom. min kompis gjorde t.ex. en mage med bara stamina och hp enchants och kunde typ kita runt rogues as länge. och neck så finns det nog inte så mycket att välja på. antingen sentinels eller så tar du en jewelcrafted gjord. Jo, men vet du vad man kan ha för Spell Damage Enchants? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Ja. man kan ha spelldmg och olika typer av magier av spelldmg som t.ex. fire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Ingen. EDIT: Redo för TBC? Woot, är det ditt? ... Likadan laptop som jag har. Igår fungerade typ inga servrar, så alla spelade på en av de få som det fungerade: Karazhan. Hann dra upp en hunter till level 10 och få ett sött litet pet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 EDIT: Redo för TBC? Shit, det där är överdrift. Det är synd om dig mannen, sluta med wow ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Shit, det där är överdrift. Det är synd om dig mannen, sluta med wow ett tag. Någon i familjem kanske hade storhandlat och så samlade han allt vid sin datorn för att ta en bild? Tror ju knappast han lägger ner 300kr+ till en gamekväll på fredag^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Ingen. EDIT: Redo för TBC? Är det kungen från nihilium's? han hade nått liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Shit, det där är överdrift. Det är synd om dig mannen, sluta med wow ett tag. Det där är "Kungens" uppladdning inför tBC. Alltså, Kungen från Nihilium Den finns på Nihiliums Hemsida --- Fan, Bullet hann före Redigerad 20 februari, 2007 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Haha, njae..inte är det då jag i alla fall. Kungen från Nihilum som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Ja. man kan ha spelldmg och olika typer av magier av spelldmg som t.ex. fire. Jag vet vad Spell Damage är! Vill veta vad jag ska ha för enchants! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Jag vet vad Spell Damage är! Vill veta vad jag ska ha för enchants! Spelldamage enchants? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Spelldamage enchants? 35 req på dom nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Hade tråkigt tog några minuter och frapsade lite och spelade in världens bästa pvp film med min druid, insperarad av thomas di leva och dernos kolla inte, ni kommer slösa bort 1 min och 48 sec av era liv. -.- edit: länken kommer snart. http://www.youtube.com/watch?v=Fhf2VtctbWs sådär, be aware. Redigerad 20 februari, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Hade tråkigt tog några minuter och frapsade lite och spelade in världens bästa pvp film med min druid, insperarad av thomas di leva och dernos kolla inte, ni kommer slösa bort 1 min och 48 sec av era liv. -.- edit: länken kommer snart. http://www.youtube.com/watch?v=Fhf2VtctbWs sådär, be aware. Du hade rätt. slösade 1 min och 48 sec av mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 35 req på dom nu eller? Det är fortfarande bara TBC Enchants som har 35 req, inga andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Hade tråkigt tog några minuter och frapsade lite och spelade in världens bästa pvp film med min druid, insperarad av thomas di leva och dernos kolla inte, ni kommer slösa bort 1 min och 48 sec av era liv. -.- edit: länken kommer snart. http://www.youtube.com/watch?v=Fhf2VtctbWs sådär, be aware. Haha! bäbisljudet i slutet var enda bra i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Försök att hitta så mycket spelldmg enchants som möjligt. om du inte hittar spelldmg så tar du den högsta staminan istället. caster twinks primära arbete är inte att OMFG PWN:a alla utan snarare typ sega ner dom. min kompis gjorde t.ex. en mage med bara stamina och hp enchants och kunde typ kita runt rogues as länge. och neck så finns det nog inte så mycket att välja på. antingen sentinels eller så tar du en jewelcrafted gjord. Du snackar om frost mages. Priest twinks har inte mycket dps, och bör vara healer då de kan bli riktigt imba med massa healing enchants och spirit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Hej, jag sku behöva lite hjälp alltså när jag loggade in nu imorrse så fans ingen gubbe kvar på mitt acc alltså 63mage 62rogue 50hunter 35warrior 28twink priest 18mage alla dom va borta någon hade scammat mig vet inte vem som kan veta min kod men hur ska jag göra för att få tillbaka dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts