Nerheden Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Gjort lite instancer idag... alldrig något roligt som droppar som man behöver. Sen grupperna var så slöa. Ger fan upp snart, och quest/grindar till 70. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Nej det gjorde ekkoren. Resto specad nu. Skitkul =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Det är ett lejon ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Nej det gjorde ekkoren. Resto specad nu. Skitkul =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Det är ett lejon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Wipar i Karazhan atm Har iaf vunnit ett dps belt som droppade på trashen Attumen down vann healing bracers Redigerad 18 februari, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 http://teaser.wow-europe.com/index_se.html Tankar nu, men finns det något liknande för Burning Crusade, alltså 10 dagars trail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Tankar nu, men finns det något liknande för Burning Crusade, alltså 10 dagars trail? Tror inte de. Finns det någon möjlighet att ha kvar den gubben man har på 10-dagars accountet om man köper WoW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Tror inte de. Finns det någon möjlighet att ha kvar den gubben man har på 10-dagars accountet om man köper WoW? Ja, det står ju att man bara behöver fixa ett gamecard för att det ska bli ett vanligt acc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Ja, det står ju att man bara behöver fixa ett gamecard för att det ska bli ett vanligt acc.. Okej, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Baha, jag har gankat dig i netherstorm när du var typ 67! (om jag kmr ihåg rätt) Det tror jag inte, gick inte till netherstorm förräns 69 och den enda som gankade mig var en level 70 lock, samt en annan gång en level 69 warrior & 70 druid och då dödade jag nästan warriorn vid 2 tillfällen i fighten ändå. Men du är väl rogue om jag minns rätt? Redigerad 18 februari, 2007 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) http://img19.imageshack.us/img19/1754/virithkm3.th.jpg En av 4 matcher tror jag det var. Alla slutade likadant =) Edit: justja, glömde..... HAHAHAHAHHAAHAHAHAHA NI ÄR FAN SÄMST Haha det är ju jag där Men gl hf med en healer mot 2, var ju uppe och pressade på dig hela tiden så du skulle heala dig själv men dem andra i teamet vägrar ju göra något rätt och ta priesten. EDIT: btw bara snabb titt förbi på dessa forum, räkna inte med nån reply på länge, orkar inte med GTASajten längre Redigerad 18 februari, 2007 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Det tror jag inte, gick inte till netherstorm förräns 69 och den enda som gankade mig var en level 70 lock, samt en annan gång en level 69 warrior & 70 druid och då dödade jag nästan warriorn vid 2 tillfällen i fighten ändå. Men du är väl rogue om jag minns rätt? Ja jag är rogue, men jag är ganska säker på att jag har dödat dig en gång...netherstorm var mest bara en chansning. Redigerad 18 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Har en level 44 paladin vid namn "Pruck" på outland. Aha, det var därför jag kände igen namnet. Kom inte riktigt ihåg var jag skulle placera det. För övrigt kan jag säga att Karazhan är roooligt! Fick ner Wizard of Oz igår. Synd bara att det droppade skit som ingen ville ha.. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Aha, det var därför jag kände igen namnet. Kom inte riktigt ihåg var jag skulle placera det. För övrigt kan jag säga att Karazhan är roooligt! Fick ner Wizard of Oz igår. Synd bara att det droppade skit som ingen ville ha.. :\ Big bad wolf är roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 WTF, gjorde ett sånt där "Gratis i 10-dagar"account.. det gick bra och uppdaterade fint. Men nu finns inte mitt account kvar, kan inte logga in på varken wow-europe eller wow-spelet.. Vad kan ha hänt? Reggade ju igår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Håller på med en warrior twink atm, någon som har nått tips på items jag ska använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 WTF, gjorde ett sånt där "Gratis i 10-dagar"account.. det gick bra och uppdaterade fint. Men nu finns inte mitt account kvar, kan inte logga in på varken wow-europe eller wow-spelet.. Vad kan ha hänt? Reggade ju igår! Kolla din mail fall det ligger nått brev från blizzard. Du kanske måste aktivera kontot. Annars gör bara ett nytt konto och börja spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Kolla din mail fall det ligger nått brev från blizzard. Du kanske måste aktivera kontot. Annars gör bara ett nytt konto och börja spela. Ah, löste sig.. var tydligen fel pw Lvl 5, Tauren Hunter atm.. En polare skulle lira på accet och boosta mig.. blir nog bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Ah, löste sig.. var tydligen fel pw Lvl 5, Tauren Hunter atm.. En polare skulle lira på accet och boosta mig.. blir nog bra Det är alltid bättre att spela själv och lära sig klassen, låt ingen annan spela innan du vet hur du ska spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Han kommer aldrig veta hur man ska spela xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Håller på med en warrior twink atm, någon som har nått tips på items jag ska använda? Ally eller horde? DW eller 2h? Till en början kan du väl använda Macen som droppas i WC om du ska köra DW (sa jag nåt dumt nu ?) Redigerad 19 februari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts