Urkas Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Så Thotim räknas inte då? Elr Mr.Magic om han nu fortfarande lirar, dom båda är ju alliance på outland Heh.. vettefan om nån kommer ihåg mig. Skrev en jävla massa här för 1-2 år sen. Men iaf, jag lirar också på outland. Men Thotim var länge sen jag såg online tyvärr.. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Heh.. vettefan om nån kommer ihåg mig. Skrev en jävla massa här för 1-2 år sen. Men iaf, jag lirar också på outland. Men Thotim var länge sen jag såg online tyvärr.. :\ Gör du? för jag tycker att jag minns att jag såg nån som hette Urkas. ska hälsa om jag ser dig nån gång igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Gör du? för jag tycker att jag minns att jag såg nån som hette Urkas. ska hälsa om jag ser dig nån gång igen. Japp gör så. Tycker det för övrigt var rätt skillat.. Skriver här för första gången på jag vet inte hur länge. O det första jag gör är att skapa sidan 600 i den här WoW-tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) http://img19.imageshack.us/img19/1754/virithkm3.th.jpg En av 4 matcher tror jag det var. Alla slutade likadant =) Edit: justja, glömde..... HAHAHAHAHHAAHAHAHAHA NI ÄR FAN SÄMST Redigerad 18 februari, 2007 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) http://img19.imageshack.us/img19/1754/virithkm3.th.jpg En av 4 matcher tror jag det var. Alla slutade likadant =) Baha, jag har gankat dig i netherstorm när du var typ 67! (om jag kmr ihåg rätt) Redigerad 18 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Heh.. vettefan om nån kommer ihåg mig. Skrev en jävla massa här för 1-2 år sen. Men iaf, jag lirar också på outland. Men Thotim var länge sen jag såg online tyvärr.. :\ Sluta fjanta dig nu för fan. Jag är online daily. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Sluta fjanta dig nu för fan. Jag är online daily. Show yourself some more then tjockis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Hallå!(servus) Jag skriver det här åt min vän; Min kompis har börjat följa den Hier! builden (han är warlock) Men senare upptäckte jag att man måste ha tbc för att fullfärdiga den där builden vilket inte han vill ha,ska han då följa den där guiden eller leta upp en liknande, han har lagt till 4 attacker(läs nedan) (han är level 7 tror jag och har lagt till rank 2 i shadowbolt rank 1 i immolate och rank 1 corruption och rank 1 life tab(tror det heter så,resten är jag säkra på)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Hallå!(servus) Jag skriver det här åt min vän; Min kompis har börjat följa den Hier! builden (han är warlock) Men senare upptäckte jag att man måste ha tbc för att fullfärdiga den där builden vilket inte han vill ha,ska han då följa den där guiden eller leta upp en liknande, han har lagt till 4 attacker(läs nedan) (han är level 7 tror jag och har lagt till rank 2 i shadowbolt rank 1 i immolate och rank 1 corruption och rank 1 life tab(tror det heter så,resten är jag säkra på)) Har han använt Talents på level 7!? Redigerad 18 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (han är level 7 tror jag och har lagt till rank 2 i shadowbolt rank 1 i immolate och rank 1 corruption och rank 1 life tab(tror det heter så,resten är jag säkra på)) Man kan inte lägga talents förens lvl 10 : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Heh.. vettefan om nån kommer ihåg mig. Skrev en jävla massa här för 1-2 år sen. Men iaf, jag lirar också på outland. Men Thotim var länge sen jag såg online tyvärr.. :\ Jag kmr ihåg dig Nu är det så att jag tänkte installera wow, men det funkar inte med mina skivor. Så jag undrar om det finns nån sida där man kan ladda hem wow lagligt (har funnits förut iallfall) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) My bad,glömde 1:an.. Nu blev jag osäker faktiskt -- Sorry for the inconvience. (felstavat kan jag nästan tro) -- Hankiepankieboj(ante freeman) www.woweurope.com sen så väljer du gratis i 14 dagar tror jag. Redigerad 18 februari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) My bad,glömde 1:an.. Nu blev jag osäker faktiskt -- Sorry for the inconvience. (felstavat kan jag nästan tro) -- Hankiepankieboj(ante freeman) www.woweurope.com sen så väljer du gratis i 14 dagar tror jag. Jag ska leta Tack för hjälpen Edit: Jag måste vara blind för jag hittar det inte Redigerad 18 februari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Jag ska leta Tack för hjälpen Edit: Jag måste vara blind för jag hittar det inte http://teaser.wow-europe.com/index_se.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Så Thotim räknas inte då? Elr Mr.Magic om han nu fortfarande lirar, dom båda är ju alliance på outland Har en level 44 paladin vid namn "Pruck" på outland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Frostmane ye say? Får föreslå den för mina kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Frostmane ye say? Får föreslå den för mina kompisar. Enda negativa är att det kan vara kö på söndag kväll/eftermiddag. Men då är det oftast inte mer än 1-5 minuter kö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Vad har du för tips till realms att migrata? Jag ska migrata från Laughing Skull, den är rätt död. Mina kompisar flyttar till Genjuros så det blir kanske dit, men jag har hört en massa rykten om att den ska vara fylld med greker. Jag tycker frostmane är bra tbh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Jag tycker frostmane är bra tbh fmane tog min oskuld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 fmane tog min oskuld Nej det gjorde ekkoren. Resto specad nu. Skitkul =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts