_-MadeMaN-_ Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Sorry för dubbelpost.. men har en extremt allvarlig frÃ¥ga () Mitt WoW acount gÃ¥r ut idag.. och jag har bara 250 spänn, dvs precis sÃ¥ mycket som ett gamecard kostar.. Ska man slösa sina sista slantar pÃ¥ WoW eller hÃ¥lla paus i 2 veckor? SvÃ¥rt val Köpa upp ett gamecard. Paus i 2 veckor är svÃ¥rt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 FUNKAR NU! Mäktigt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Epic mount! Sry för dubbelpost, är ju sÃ¥ j'vla upphetsad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) När jag ska(TEST SAKEN)spela sÃ¥ tar det ett tag när det stÃ¥r hanskaking....sen sÃ¥ kommer det bara upp Unable to validate game version VAD SKA JAG GÖRA!? Redigerad 16 maj, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 FFS, det är ju 7000 före i kön.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 900 plats nu men snart rebotar dom väll serverfanskapet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 KAN NÃ…GON SVARA VARÖRFÖR DET INTE FUNKAR FÖR MIG? (kolla lite högre upp i topicen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 KAN NÃ…GON SVARA VARÖRFÖR DET INTE FUNKAR FÖR MIG? (kolla lite högre upp i topicen.... Only World of Warcraft accounts that have been active since April 15 are currently eligible to participate in the public test realm. If your account was not active during this time, you will not be able to log in to the test realms. In addition, accounts created after May 9, are not eligible to participate on the public test realm Kan det kanske vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Det stÃ¥r sÃ¥här när jag loggade in och tittade: 05/05/05 12.99€ One-Month Subscription Redigerad 16 maj, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Eller menar dom pÃ¥ det där med 15 april att man mÃ¥ste börjat spela innan? :'( FÖR DET HAR JAG,I FEBRUARY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Äh.. ngn som vill köra riktiga med mig?.. loggade in och skulle copppa ngra chars.. poff sÃ¥ smällde det till där bak och sÃ¥ kom vi fram till att nätverksaddaptern hade brunnit upp :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Läskigt Iiiiih, lite Jurrasic Park över de där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Everest , jag sÃ¥g dig i tanaris igÃ¥r =) Jag heter xerxez och är druid , gjorde /wave och /wait till dig , men du bara sprang pÃ¥ din fegis ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Oooj oj oj vad roligt det är med Battlegrounds! Speciellt när det finns sÃ¥ mÃ¥nga skitungar som har nÃ¥n lvl20 pala som testar att köra med en lvl60 rouge eller warrior. Tog tvÃ¥ rouges nästan helt själv lixom (hann inte executea den sista pga lagget). O sÃ¥ en warrior som kutar in o tar flaggan själv o tror att han ska hinna ut utan att nÃ¥n dödar honom. Grattis säger jag till honom. Resultatet iaf (som jag är lite stolt över iaf ) http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/wow/test_bg_pwn.gif Jag högst upp om ni missade det. O warriorn jag pratade om är längst ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Damn detta va kul assÃ¥ att köra med en 60 shaman va inte dÃ¥ligt och inte med en 60 troll warrior heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 MÃ¥ste man tillÃ¥ta TEST-WOW med virus program eller? Var ni tvugna att göra nÃ¥got spec för att fÃ¥ det att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nu jävlar lackar jag!.. väntade 1 timma i kön sen när jag var <- 1 minute DÃ… TAR DOM NER SERVER HELVETET.. fan vad förbannad jag blir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nu jävlar lackar jag!.. väntade 1 timma i kön sen när jag var <- 1 minute DÃ… TAR DOM NER SERVER HELVETET.. fan vad förbannad jag blir! Förbannad pÃ¥ vem? Visa mig vart I EULA det stÃ¥r att du har rätt till en test-realm. Skiten gÃ¥t helt pÃ¥ Blizz bekostnad och tid, sÃ¥ var glad att du ens fick nÃ¥n test realm. Och sluta whina, du ville säkert bara in och testa en "cool lvl 60" char endÃ¥. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Var för e ni alla ally sÃ¥nna ska man f** Döda Epic mount fick jag dirr pÃ¥ lvl 60 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts