Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Sorry för dubbelpost.. men har en extremt allvarlig fråga (^_^)

Mitt WoW acount går ut idag.. och jag har bara 250 spänn, dvs precis så mycket som ett gamecard kostar..

Ska man slösa sina sista slantar på WoW eller hålla paus i 2 veckor? Svårt val ;)

Köpa upp ett gamecard. Paus i 2 veckor är svårt ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KAN NÅGON SVARA VARÖRFÖR DET INTE FUNKAR FÖR MIG?

(kolla lite högre upp i topicen....

Only World of Warcraft accounts that have been active since April 15 are currently eligible to participate in the public test realm. If your account was not active during this time, you will not be able to log in to the test realms. In addition, accounts created after May 9, are not eligible to participate on the public test realm

Kan det kanske vara det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oooj oj oj vad roligt det är med Battlegrounds! Speciellt när det finns så många skitungar som har nån lvl20 pala som testar att köra med en lvl60 rouge eller warrior. Tog två rouges nästan helt själv lixom (hann inte executea den sista pga lagget). O så en warrior som kutar in o tar flaggan själv o tror att han ska hinna ut utan att nån dödar honom. Grattis säger jag till honom.

Resultatet iaf (som jag är lite stolt över iaf :rolleyes:)

Jag högst upp om ni missade det. O warriorn jag pratade om är längst ner. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu jävlar lackar jag!.. väntade 1 timma i kön sen när jag var <- 1 minute

DÅ TAR DOM NER SERVER HELVETET.. fan vad förbannad jag blir! :rolleyes:

Förbannad på vem? Visa mig vart I EULA det står att du har rätt till en test-realm. Skiten gåt helt på Blizz bekostnad och tid, så var glad att du ens fick nån test realm. Och sluta whina, du ville säkert bara in och testa en "cool lvl 60" char endå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor