FylleSpray Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Kommer inte heller in...har en känsla servrarna e nÃ¥got överbelastade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Skulle vara skitkul att lira med er alla, jag lirar pÃ¥ servern Spinebreaker och hoppas att ni gör desamma ! Skulle inte ni kunna lägga det namnet pÃ¥ minnet och gÃ¥ in pÃ¥ den. Skulle vara kul att spela med er senare Redigerad 11 februari, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Ska köpa spelet imorgon eller nÃ¥tt. Kan lira pÃ¥ spinebreaker om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Ska köpa spelet imorgon eller nÃ¥tt. Kan lira pÃ¥ spinebreaker om du vill. Det vore super!! Och akta dig för att lira horde, dÃ¥ kommer jag krossa dig! Redigerad 11 februari, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Jag lirar pÃ¥ Bladefist. Tredje PVP-servern. O jag tycker att alla ska göra det. För jag tänker inte ändra mig. Är redan lvl11 ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Det vore super!! Och akta dig för att lira horde, dÃ¥ kommer jag krossa dig! Äre en pvp server? Jag tror jag ska lira pÃ¥ normal men jag kan ju göra chars pÃ¥ bÃ¥da. Men jag gillar ju horde hehe Hehe min morsa säger att jag bara fÃ¥r lira world of warcraft pÃ¥ vintern. SÃ¥ i sommar kommer jag inte fÃ¥ spela bara för att man mÃ¥ste betala mÃ¥nads-avgift. Hon tror typ att jag kommer sitta vid datorn för mycket bara för att fÃ¥ valuta för pengarna Redigerad 11 februari, 2005 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Äre en pvp server? Jag tror jag ska lira pÃ¥ normal men jag kan ju göra chars pÃ¥ bÃ¥da. Men jag gillar ju horde hehe Hehe min morsa säger att jag bara fÃ¥r lira world of warcraft pÃ¥ vintern. SÃ¥ i sommar kommer jag inte fÃ¥ spela bara för att man mÃ¥ste betala mÃ¥nads-avgift. Hon tror typ att jag kommer sitta vid datorn för mycket bara för att fÃ¥ valuta för pengarna Hehe, mammor Nämen jag rÃ¥der dig att lira pÃ¥ en PvP server..Mycket, MYCKET roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Hehe, mammor Nämen jag rÃ¥der dig att lira pÃ¥ en PvP server..Mycket, MYCKET roligare Vad är det som är sÃ¥ kul där? Är det likadant som pÃ¥ normal? Förklara lite Redigerad 11 februari, 2005 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Här har du en förklaring http://www.worldofwar.se/information.php?id=90&meny=2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Här har du en förklaring http://www.worldofwar.se/information.php?id=90&meny=2 Danke. Edit: Laggar det inte nu när alla gör en ny char pÃ¥ samma dag? Hoppas det inte laggar imorrn när jag börjar lira. Edit2: Fattar inte skillnaden mellan Rp server och normal. e lite trög idag Redigerad 11 februari, 2005 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Danke. Edit: Laggar det inte nu när alla gör en ny char pÃ¥ samma dag? Hoppas det inte laggar imorrn när jag börjar lira. Edit2: Fattar inte skillnaden mellan Rp server och normal. e lite trög idag Joo, jag tror att det kommer lagga en del i början... Och en RP server innebär att du verkligen sätter dig in i rollspelet. AlltsÃ¥ du fÃ¥r bara prata om sÃ¥dant som händer i spelet, ingenting annat tex vilka som vann hockey vm osv. Det finns mÃ¥nga stränga regler för den servern, rekommenderar dig inte att spela pÃ¥ en sÃ¥n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Joo, jag tror att det kommer lagga en del i början... Och en RP server innebär att du verkligen sätter dig in i rollspelet. AlltsÃ¥ du fÃ¥r bara prata om sÃ¥dant som händer i spelet, ingenting annat tex vilka som vann hockey vm osv. Det finns mÃ¥nga stränga regler för den servern, rekommenderar dig inte att spela pÃ¥ en sÃ¥n... LÃ¥ter ju skit-trist... Aja jag ska nog göra chars pÃ¥ normal och pvp servrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Nu lyckades jag äntligen skapa ett konto frÃ¥n den där hemsidan. Jag har skapat en gubbe pÃ¥ den där spine grejjen, han hetter "Tu". Ändring: Människa var trÃ¥kigt, jag tänker spela pÃ¥ en troll shaman som hetter "Maga" istället. Ändring2: Tänker spela pÃ¥ "Bladefist" grejen istället, hetter Jabato. Redigerad 12 februari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Nu lyckades jag äntligen skapa ett konto frÃ¥n den där hemsidan. Jag har skapat en gubbe pÃ¥ den där spine grejjen, han hetter "Tu". Ändring: Människa var trÃ¥kigt, jag tänker spela pÃ¥ en troll shaman som hetter "Maga" istället. Haha super...DÃ¥ kommer min Human - Priest göra mos av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Haha super...DÃ¥ kommer min Human - Priest göra mos av dig Nej, nej grabbar snälla använd inte den servern...Spinebreaker...Bara en massa spanjorer Bladefist lirar jag pÃ¥ istället :"> Redigerad 12 februari, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag lirar ocksÃ¥ pÃ¥ bladefist, lvl 11 NE Rouge /w Virith Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag lirar ocksÃ¥ pÃ¥ bladefist, lvl 11 NE Rouge /w Virith Trevligt... Kan man fÃ¥ namnet pÃ¥ karaktären? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Trevligt... Kan man fÃ¥ namnet pÃ¥ karaktären? Virith sa han ju! /w Virith betyder /whisper Virith. Skriv det i chatten för att skicka ett meddelande till honom. Redigerad 12 februari, 2005 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
martin14 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vilken server spelar ni pÃ¥? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Virith sa han ju! /w Virith betyder /whisper Virith. Skriv det i chatten för att skicka ett meddelande till honom. Okej Virith, Välkommen till min friends list Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts