Troxie Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 (redigerad) Oomkin är kul =) Även med med skit gear som ger 401 + dmg EDIT: haha, fick en blå sköld på det monstet^^ Redigerad 17 februari, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Oomkin är kul =) Även med med skit gear som ger 401 + dmg EDIT: haha, fick en blå sköld på det monstet^^ Vad används EXP grejen till efter 70? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Vad används EXP grejen till efter 70? Inget, men det han har framme nu är en reputation bar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Vad används EXP grejen till efter 70? Du har ingen EXP bar efter lvl 70. Det där är en rep bar. Helt valfri vilken reputation man vill ha visande där. *Hor-Marky* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 *Hor-Marky* Jag är smickrad. Nåja, eftersom WoW buggar lös för mig så ska jag nog ta en liten paus från spelet. Börjar bli lite väl mycket nu för tiden. Ska försöka lösa problemet varför jag inte kan spela, men på grund av lathet och icke-PC snillehet så lär det ta ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 (redigerad) Blev revered med Keepers of Time nyss och fick mitt svärd , samtidigt på samma run i BM så fick jag Star-heart offhand. 601 spell dmg atm...... men som full frost mage är på jakt efter Frozen Shadowweave.. Redigerad 17 februari, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Alltså, Shadow Word: Death Kombinerat med Vampiric Embrace tar man knappt nån skada även fast de inte dör av smällen... Crittar ~1300... Med en instant cast. z0mg, ägz0r! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Själv crittar man 90-100 då och då, tihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Funderar på att server transfera men vet int vart kan ni tipsa om någon skön server med sjysta och mycket svenska spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AppleSeed Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Shattered Hand eller Ragnaros har ganska många svenskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Shattered Hand eller Ragnaros har ganska många svenskar. Samma sak med Outland och Al'Akir. -- Hookay, speccade resto med min shammy idag, eftersom vi börjar med kharazhan imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Funderar på att server transfera men vet int vart kan ni tipsa om någon skön server med sjysta och mycket svenska spelare Tycker det verkar lite övedrivet med svenskar på Trollbane, fast ragnaros är nog den med flest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Shattered Hand eller Ragnaros har ganska många svenskar. Ge fan i att migrata till Shattered Hand. 20 min till wsg och laggar kuk hela tiden. Migrateade ifrån skitservern för ett par månader sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Ge fan i att migrata till Shattered Hand. 20 min till wsg och laggar kuk hela tiden. Migrateade ifrån skitservern för ett par månader sen. Vad har du för tips till realms att migrata? Jag ska migrata från Laughing Skull, den är rätt död. Mina kompisar flyttar till Genjuros så det blir kanske dit, men jag har hört en massa rykten om att den ska vara fylld med greker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Balnazzar ska man lira på! Kan tillägga att jag dingade 25 igårnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Vad har du för tips till realms att migrata? Jag ska migrata från Laughing Skull, den är rätt död. Mina kompisar flyttar till Genjuros så det blir kanske dit, men jag har hört en massa rykten om att den ska vara fylld med greker. Outland, jag känner mig rätt ensam atm. :'( Här är ju bara ett troll som man inte kan prata med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Outland, jag känner mig rätt ensam atm. :'( Här är ju bara ett troll som man inte kan prata med. Så Thotim räknas inte då? Elr Mr.Magic om han nu fortfarande lirar, dom båda är ju alliance på outland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Så Thotim räknas inte då? Elr Mr.Magic om han nu fortfarande lirar, dom båda är ju alliance på outland Just det, thotim. Okej då, en. Men magic har slutat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Frostmane är annars nice, <1 minuter BG queues till alla bg på alla levlar, låter lockande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Vad har du för tips till realms att migrata? Jag ska migrata från Laughing Skull, den är rätt död. Mina kompisar flyttar till Genjuros så det blir kanske dit, men jag har hört en massa rykten om att den ska vara fylld med greker. Frostmane förfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts