Siana Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Fryset acc och inga pengar på kontot. \o/ Nu slipper jag spela skiten på ett tag. Flyffa på heltid nu? Ja, du ska få dina pengar... Btw, körde rampart nyss... Staven droppade igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Yep, körde lite Karazhan nyss Downade Moroes och Attumen the Huntsman, sen skulle vi Maiden men då var tydligen den bossen...borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 (redigerad) Har tröttnat på min warr och hade tänkt levla upp en mage. nån som har en bra spec? Skulle sitta fint. edit : För grinding samt instanser Redigerad 15 februari, 2007 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Min flickvän lvlade lika långt på ungefär en vecka som jag gjorde på ca. två månader. Är det bara jag som lvlar så långsamt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Min flickvän lvlade lika långt på ungefär en vecka som jag gjorde på ca. två månader. Är det bara jag som lvlar så långsamt? Nä jag är också jävligt seg! Welcome to the club Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 (redigerad) Min flickvän lvlade lika långt på ungefär en vecka som jag gjorde på ca. två månader. Är det bara jag som lvlar så långsamt? Beror väl på, vilken lvl är du och hur länge har du spelat? Annars kan det ju vara så att hon är kines Redigerad 16 februari, 2007 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Annars kan det ju vara så att hon är kines Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Lvl 30, jag har spelat sen 16:e december. Fast jag spelade inte 19 av de dagarna, pga intenet problem och att jag varit upptagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Lvl 30, jag har spelat sen 16:e december. Fast jag spelade inte 19 av de dagarna, pga intenet problem och att jag varit upptagen. Då är du nog rätt "normal", särskilt om det är din första char. Är det bara jag, eller går flight-path gryphons snabbare än förut? tycker de går löjligt snabbt atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Jag önskar att man kunde få frequent flyer poäng på de där grejerna, jag gör av med ganska mycket penagr på de. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 (redigerad) Nu är det sagodags! Allt började när den modige Splach, en Dreani från Väst, fick höra om ett mystiskt djur kallat Dragonhawk, som endast kunde hittas vid Eversong Woods. Färden dit skulle vara farlig och där var många hinder att ta sig förbi, så Splach frågade sin goda vän Astrolémur, en Night-Elf druid. Det lilla bröderskapet var oerfarna och visste inte mycket om den norra delen av Eastern Kingdom, men båda var fast beslutna att ta sig till Eversong Woods. "Du måste hjälpa mig att ta mig till den norra delen av denna kontinenten, min vän." Sa Splach i Menethil Harbour, där vännerna hade bestämt träff. "Jag ska följa dig in i döden, kamrat. Vi ska bestiga berg, korsa floder och övervinna alla hinder på vår färd!" Svarade Astrolémur med ett leende på läpparna. De två vännerna vandrade mot Southshore, men när dom nådde bron norr om Dun Modr så rasade den, och vännerna föll i floden. "Gaah! Hjälp mig Astrolémur!" Skrek Splach som nätt och jämnt kunde hålla sig vid ytan. Eftersom hans trogna vän var en druid, kunde den omvandla sig till ett sjölejon, och rädda sin vän. "Vi får ta oss runt Arathi Highlands, då vi inte kan klättra dessa väggar. Följer vi floden, så kommer vi förhoppningsvis helskinade till Southshore." Sa Astrolémur, och började vandra längst den djupa vattenfyllda dalen. När brödarskapet nått Faldir's Cove stödde dom på problem; Havsfolket anföll dom. "Fly, min vän! Vi får kan inte misslyckas nu! Vi har inte ens kommit halvvägs!" Splach och Astrolémur simmade så fort dom kunde, men Splach's oförmåga att simma gjorde att havsfolket kom ikapp. En hand greppade hans ben och han försvann under ytan. "NEJ!" Astrolémur omvandlade sig snabbt till ett sjölejon och dök efter. Havsfolket var starkare än henne, men hon gav sig inte. Splach kämpade sig loss och började simma mot ytan, med Astrolémur strax bakom honom. Vännerna flydde och strax befann dom sig i Southshore, men tro inte att deras äventyr var över, tvärtom, det hade precis börjat! (fortsätter skriva i ett W0rd-dockument. Vill ni läsa mer kan ni kontakta mig via PM) Redigerad 16 februari, 2007 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Nu är det sagodags! Allt började när den modige Splach, en Dreani från Väst, fick höra om ett mystiskt djur kallat Dragonhawk, som endast kunde hittas vid Eversong Woods. Färden dit skulle vara farlig och där var många hinder att ta sig förbi, så Splach frågade sin goda vän Astrolémur, en Night-Elf druid. Det lilla bröderskapet var oerfarna och visste inte mycket om den norra delen av Eastern Kingdom, men båda var fast beslutna att ta sig till Eversong Woods. "Du måste hjälpa mig att ta mig till den norra delen av denna kontinenten, min vän." Sa Splach i Menethil Harbour, där vännerna hade bestämt träff. "Jag ska följa dig in i döden, kamrat. Vi ska bestiga berg, korsa floder och övervinna alla hinder på vår färd!" Svarade Astrolémur med ett leende på läpparna. De två vännerna vandrade mot Southshore, men när dom nådde bron norr om Dun Modr så rasade den, och vännerna föll i floden. "Gaah! Hjälp mig Astrolémur!" Skrek Splach som nätt och jämnt kunde hålla sig vid ytan. Eftersom hans trogna vän var en druid, kunde den omvandla sig till ett sjölejon, och rädda sin vän. "Vi får ta oss runt Arathi Highlands, då vi inte kan klättra dessa väggar. Följer vi floden, så kommer vi förhoppningsvis helskinade till Southshore." Sa Astrolémur, och började vandra längst den djupa vattenfyllda dalen. När brödarskapet nått Faldir's Cove stödde dom på problem; Havsfolket anföll dom. "Fly, min vän! Vi får kan inte misslyckas nu! Vi har inte ens kommit halvvägs!" Splach och Astrolémur simmade så fort dom kunde, men Splach's oförmåga att simma gjorde att havsfolket kom ikapp. En hand greppade hans ben och han försvann under ytan. "NEJ!" Astrolémur omvandlade sig snabbt till ett sjölejon och dök efter. Havsfolket var starkare än henne, men hon gav sig inte. Splach kämpade sig loss och började simma mot ytan, med Astrolémur strax bakom honom. Vännerna flydde och strax befann dom sig i Southshore, men tro inte att deras äventyr var över, tvärtom, det hade precis börjat! (fortsätter skriva i ett W0rd-dockument. Vill ni läsa mer kan ni kontakta mig via PM) ROFL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Skicka gärna den färdiga sagan till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 (redigerad) UPDATE: dingade 70 för 2 och en halv vecka sedan. (med 8 och en halv dag /played) Gjorde heroic hellfire ramparts idag med en bunt polare, fan va härligt med lite utmaning för en gångs skull! Downade inte sista bossen men nog var det nära, och otur var det att healer & mage blev gibbade av flame breath dirr när draken landade ^^. Men imorrn går han ner! Blir nog heroic slave pens då också! Bild på min mäktiga: http://img172.imageshack.us/img172/2591/raensun3.th.jpg Redigerad 17 februari, 2007 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 UPDATE: dingade 70 för 2 och en halv vecka sedan. (med 8 och en halv dag /played) Gjorde heroic hellfire ramparts idag med en bunt polare, fan va härligt med lite utmaning för en gångs skull! Downade inte sista bossen men nog var det nära, och otur var det att healer & mage blev gibbade av flame breath dirr när draken landade ^^. Men imorrn går han ner! Blir nog heroic slave pens då också! Bild på min mäktiga: http://img172.imageshack.us/img172/2591/raensun3.th.jpg Imba. Du har en del chars. Hatar verkligen den bossen, drakens andedräkt stinker chili con carne och tar mig på två små hostningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 (redigerad) UPDATE: dingade 70 för 2 och en halv vecka sedan. (med 8 och en halv dag /played) Gjorde heroic hellfire ramparts idag med en bunt polare, fan va härligt med lite utmaning för en gångs skull! Downade inte sista bossen men nog var det nära, och otur var det att healer & mage blev gibbade av flame breath dirr när draken landade ^^. Men imorrn går han ner! Blir nog heroic slave pens då också! *bild* Haha (Friends must be a part of Alliance.) Fö så är dom flesta Heroic (Hellfire Ramparts, Slave penz blabla) ganska lätta. Redigerad 17 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 UPDATE: dingade 70 för 2 och en halv vecka sedan. (med 8 och en halv dag /played) Gjorde heroic hellfire ramparts idag med en bunt polare, fan va härligt med lite utmaning för en gångs skull! Downade inte sista bossen men nog var det nära, och otur var det att healer & mage blev gibbade av flame breath dirr när draken landade ^^. Men imorrn går han ner! Blir nog heroic slave pens då också! Bild på min mäktiga: http://img172.imageshack.us/img172/2591/raensun3.th.jpg Jäklar vad gubbar du har, hur lång tid brukar det ta att nå lvl60? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Kan informare alla som ville ha historian om Splach och Astrolémur att den är färdig och redo att skickas ut... Ge mig er msn i ett PM om ni vill ha den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Vet att dessa är plate och cloth och inget för en rouge som mig men jag har aldrig sett något vackrare . (sry för dålig kvalité men blev tvungen att spara i paint) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 (redigerad) Haha (Friends must be a part of Alliance.) Fö så är dom flesta Heroic (Hellfire Ramparts, Slave penz blabla) ganska lätta. HAHAHHAH Nej, jättesvårt var det inte. Men alla var trötta, och vi hade knappast bästa setupen. Pvp speccad priest, Stunlockspeccad rogue, MS warrior, Holy paladin, Frost mage. Hade inte några problem tills andra bossen, Omor, även om det knappast var att speedpulla. var man oförsiktig så fick man en 10k crit som magen fick uppleva i början. Och på omor blev det problem med vår taktik eftersom vi inte hade nog med dps för att döda hundarna, men när alla gick all-out gick han ner. Sista bossen nämnde jag att vi hade otur på, och Slave Pens har vi inte enes gett oss på men jag har inga förväntningar att det ska vara speciellt svårt. Tanken på att du dock skulle klara någon instance på heroic är skrattretande. Vet du ens vad skillnaden mellan normal och heroic är? Och, Siana, jag har en 60 shaman på talnivarr också ; ) Nu blir det hamburgare. Mums! edit: fan vad gott det var. Jäklar vad gubbar du har, hur lång tid brukar det ta att nå lvl60? tog strax över 5 dagar med paladin tror jag. de andra har varit upp till 10(beroende på hur mycket instancing man gör), utom den första som var 18(edit: inte 24, kollade men mindes fel.) (då man raidade alliancestäder och utforskade hela kvällarna, sakna ) Redigerad 17 februari, 2007 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts