StellHell Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Någon som kan posta en bra warlock leveling/grinding build? Läs topicen.. Någon som orkar slänga upp en bra warlock-build? För att levla och grinda. http://www.wowhead.com/?talent=IV0bZ0xZxx0trMtAuAo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Ding 60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Ding 60. Grattis! Kör du TBC eller har du nått max nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Grattis! Kör du TBC eller har du nått max nu? Sluta tjaffsa nu och börja spela, Dennis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Sluta tjaffsa nu och börja spela, Dennis!Jamen vafan, börjar nog till sommarn skulle jag tro, eller så börjar jag snart! Är så sugen! Vafan, ska tänka på saken före jag börjar! Du kan ju skänka ditt konto till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Jamen vafan, börjar nog till sommarn skulle jag tro, eller så börjar jag snart! Är så sugen! Vafan, ska tänka på saken före jag börjar! Du kan ju skänka ditt konto till mig! Du kan få mitt "alt" konto som ja inte spelar på. Redigerad 14 februari, 2007 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Du kan få mitt "alt" konto som ja inte spelar på. alt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 alt? Jag spelar på mitt "huvud" konto. Och då är mitt "alt" konto typ som ett extra konto. Dålig förklaring:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Jag spelar på mitt "huvud" konto. Och då är mitt "alt" konto typ som ett extra konto. Dålig förklaring:P Jasså, men det är inget skitkonto som man bara kan levla till lvl20 eller bara lira på nån privat server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Jasså, men det är inget skitkonto som man bara kan levla till lvl20 eller bara lira på nån privat server? Nej ett helt vanligt konto där du kan levela upp till 60 . Men du måste ha ett Kreditkort/Gamecard för att aktivera kontot. Och du kan upgradera ditt konto till ett tbc konto (Expanisionen) på http://www.wow-europe.com/en/index.xml;jse...39FC3EA71.app15 samt lägga in betalningen för att aktivera kontot:). Redigerad 14 februari, 2007 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Började lira lite smått idag. Är level 3 Hunter nånting Rätt kul faktiskt, får se om jag köper hela sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Grattis! Kör du TBC eller har du nått max nu? TBC ffs. Fyfan vad härligt, [Crystalfire Staff] droppades första gången jag körde Rampart! Fick den! Redigerad 14 februari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 TBC ffs. Fyfan vad härligt, [Crystalfire Staff] droppades första gången jag körde Rampart! Fick den! grats =) Jag vann den på greedroll på drullen första gången i ramp : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 TBC ffs. Fyfan vad härligt, [Crystalfire Staff] droppades första gången jag körde Rampart! Fick den! Bläh på dig! Kör den instancen x antal gånger nu. Droppar fan aldrig. Bara samma skit hela tiden. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Bläh på dig! Kör den instancen x antal gånger nu. Droppar fan aldrig. Bara samma skit hela tiden. >.< Skrev typ "plzdropthestaffplzdropthestaffplzdropthestaff" hela tiden innan han dog... Verkar ha fört lite tur med sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Ding 69. 1 level to go =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Den är så jävla snygg Siana. Själv fick jag Heart Fire Warhammer första gången jag körde Rampart nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Den är så jävla snygg Siana. Själv fick jag Heart Fire Warhammer första gången jag körde Rampart nyss. Najs. Jo, den är snygg. Fast det finns en liknande som är svart som är lite snyggare imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Nötat hela jävla dagen idag blir 70 imorgon och då måste man skaffa kharazan attune. WoW är inte lika roligt längre : P Redigerad 14 februari, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Fryset acc och inga pengar på kontot. \o/ Nu slipper jag spela skiten på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts