Boomer Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hur stänger man av så att wow inte automatiskt drar pengar från mitt konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 http://www.wow-loot.com Tacksi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Hur stänger man av så att wow inte automatiskt drar pengar från mitt konto? Logga in på WoW-Europe och ta Change Subscription och sen Cancel recurring subscription plan. Så gjorde jag iaf. Redigerad 11 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Logga in på WoW-Europe och ta Change Subscription och sen Cancel recurring subscription plan. Så gjorde jag iaf. Stänger man inte av kontot helt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) dubbelpost Redigerad 11 februari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Stänger man inte av kontot helt då? Tror inte det, men vet inte säkert. Redigerad 11 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vafaaaaan när updateras honoren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Såg en NE dansa i bearform idag, skrattade högljutt. Shit. Du har haft wow sen jul, och har inte sett en druid dansa i sina former.. Stackars pöjk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 BTW så kan ni nu se två av arena setten på två personer som står i hall of arms i ironforge. ganska coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 BTW så kan ni nu se två av arena setten på två personer som står i hall of arms i ironforge. ganska coola Har funnits att titta på ett tag, på bild, modelviewer, dressingroom m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Shit. Du har haft wow sen jul, och har inte sett en druid dansa i sina former.. Stackars pöjk.. Skyll inte på mig, skyll på de elaka druiderna som vägrar dansa när de shapeshiftat. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 BTW så kan ni nu se två av arena setten på två personer som står i hall of arms i ironforge. ganska coola Skaffa atlasloot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Har funnits att titta på ett tag, på bild, modelviewer, dressingroom m.m. Äh, jag hade inte sett en druid i aquaform tills jag var level 64. oj, qoutade fel Redigerad 11 februari, 2007 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vad är grinda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vad är grinda? Det är när du går på samma ställe hela tiden och dödar samma mobs om och om igen till du lvlat eller fått dom sakerna du vill ha (sen kan ett tips vara att grinda mobs som är gröna ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Det är när du går på samma ställe hela tiden och dödar samma mobs om och om igen till du lvlat eller fått dom sakerna du vill ha (sen kan ett tips vara att grinda mobs som är gröna ) Inte om du xpar: P Då ska som vara 2 levels högre dvs gula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Aja, nu är mitt acc borta iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Inte om du xpar: P Då ska som vara 2 levels högre dvs gula. Men då blir det ju längre rest (iallfall för mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Umm,håller på att ladda ner 10 dagars gratisversion av WoW nu och efter lite tänkande så blev jag riktigt osäker, Är gratisversionen av wow hela versionen av wow? (alltså,alla städer, ja allting finns) -- Newb questions: Vad är roligast att spela som? (efter eget tycke) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Umm,håller på att ladda ner 10 dagars gratisversion av WoW nu och efter lite tänkande så blev jag riktigt osäker, Är gratisversionen av wow hela versionen av wow? (alltså,alla städer, ja allting finns) -- Newb questions: Vad är roligast att spela som? (efter eget tycke) Ja, du får allt i 10 dagar, vad jag hört. Jag tycker att Warlock, Paladin och Priest e roligast att köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts