Troxie Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Fraps+windows movie maker? . Fraps = 30 sek klipp och jag tankar aldrig program : P Någon som vet något gratisprogarm, trial ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Fraps = 30 sek klipp och jag tankar aldrig program : P Någon som vet något gratisprogarm, trial ? Fraps haha... men kan inte gamecam eller vad du hade duga? annars om du skickar ett pm med din msn så kan jag skicka ett gulligt program till dig, ett jag använde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Fraps haha... men kan inte gamecam eller vad du hade duga? annars om du skickar ett pm med din msn så kan jag skicka ett gulligt program till dig, ett jag använde Skicka ett pm till mig med din jaevel! Redigerad 9 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Yay! Fick nyss Recoilless Rocket Ripper X-54 ifrån Steam vaults. Kewlig, eftersom när man skjuter med den så syns en hel del rök runt den som om man avfyrat en raket Högst på min wishlist just nu, som jag kommer på: Sonic Spear eller Reflex Blades+Stormreaver Warblades Towering Mantle of the Hunt och så lite Beast lord eller Desolation grejer, såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) JAG BLIR GALEN PÅ MIN GRAFIK! Eller inte grafiken utan snarare "Draw-distansen på gräset" Kan se berg och sånt på avstånd men allt gräs bara pluppar upp medans jag springer. Hjälp! // Har maxat allt i video options btw Redigerad 9 februari, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Dahusa er snel hest. Hjälpte mi nyss med ett elite quest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Hur mycket mer critchans ger 14 critical rating på level 50? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Hur mycket mer critchans ger 14 critical rating på level 50? Lite mer än 1% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Tackar. då blir det att skaffa ab grejjer då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Tihi! (\__/) (='.'=) This is the form a gnome druid would have, like cat form, but oh so much more deadly. (")_(") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Tihi! (\__/) (='.'=) This is the form a gnome druid would have, like cat form, but oh so much more deadly. (")_(") Du har hängt upp dig på druider? : O Inte så konstigt. För dom äger<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 All of the warriors wishes has been granted. now we have armor and hp as an prot warrior and do damage as an fury warrior. we can also heal ourself our new name shall be the druid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Är det någon som vet varför jag inte kan lämna in [Mark of Sargeras] i Shattrath? Finns ingen quest att ta hos NPCn. Är det nån quest man måste göra innan man kan lämna in eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Här vare packat me folk.. ..försökte få fram ett svar varför alla stod och klämde precis där, utan resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 När updateras honoren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) När updateras honoren? efter 2 nån gång har jag för mig. edit :Marky : Guild möte eller nått? edit2 : Nån som har en lootlist på vad som droppas i old hillsbrad foothills? Redigerad 11 februari, 2007 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 efter 2 nån gång har jag för mig. edit :Marky : Guild möte eller nått? edit2 : Nån som har en lootlist på vad som droppas i old hillsbrad foothills? http://www.wow-loot.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ok klockan är efter två och fortfarande ingen honor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Ok klockan är efter två och fortfarande ingen honor 00:15 har jag för mig (du måste logga in och ut för att det ska visas) Redigerad 11 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Du har hängt upp dig på druider? : O Inte så konstigt. För dom äger<3 Såg en NE dansa i bearform idag, skrattade högljutt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts