Stoffe Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Blizzard unbannade min Räka : O Är glaaaaaaad nu Gött Sa de varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Gött Sa de varför? Dom hade granskat accountet och sa att jag kommer undan med en stor fet varning typ. Sista chansen nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Dom hade granskat accountet och sa att jag kommer undan med en stor fet varning typ. Sista chansen nu =) Ska du ha kvar båda Acc:en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Ska du ha kvar båda Acc:en? Sälja accet med räka tror jag. Känner han IRL jag ska sälja till så jag kommer få spela på accounet ganska ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Sälja accet med räka tror jag. Känner han IRL jag ska sälja till så jag kommer få spela på accounet ganska ofta Du gillar dr00den mer va? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Du gillar dr00den mer va? =D Oja=) Därför kraffs inte ska få testa den. Han är säkert tjyv : O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Vad var du anmäld för från första början? bot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 I believe i can fly! -- Ska dra Black Morass nu för att klara keyquestet till Karazhan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Sitter o lirar lite Karazhan, försöker på moroes nu. Första wipe på 70% och nu wipe på 27% så nu tar vi han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Vad var du anmäld för från första början? bot? Tror det var för att han sa att han var en "child molester". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Vad var du anmäld för från första början? bot? Skojade med kraffs i generalen och skrev: Hey kraffs, I'm a childmolester andhave 62 kids I dont know the name of. I also have cats wanna see them? Så såg en mor som hade 2 barn IRL det : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Sitter o lirar lite Karazhan, försöker på moroes nu. Första wipe på 70% och nu wipe på 27% så nu tar vi han! Helvetes jävlar i fittan AAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!! Den staven ska jag ha. Punkt! FY FAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Helvetes jävlar i fittan AAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!! Den staven ska jag ha. Punkt! FY FAN! Vet, den är riktigt het! droppades på 3 moben någonsin i våran Karazhan run! Redigerad 8 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Sitter o lirar lite Karazhan, försöker på moroes nu. Första wipe på 70% och nu wipe på 27% så nu tar vi han! Nice En irlmate har 7 bossar nere i karazhan. Staven låg på ah på frostmane för nån vecka sen, runt 3000-4000g har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 High King Maulgar down 8 bossar nere i karazhan, Nightbane är svåååår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Karazhan är 25 manna, eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Karazhan är 25 manna, eller har jag fel? karazhan är 10 man. Gruuls lair är 25 (och mycket svårare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Skojade med kraffs i generalen och skrev: Hey kraffs, I'm a childmolester andhave 62 kids I dont know the name of. I also have cats wanna see them? Så såg en mor som hade 2 barn IRL det : P Men lol, dum jävel som tar åt sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Men lol, dum jävel som tar åt sig. Jo, men är lika glad ändå. Har ju en druid nu =) Håller på med en Pvp film. Något tips på vad man kan andända för program när man spelar in? Har Gamecam men kvalten suwger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Jo, men är lika glad ändå. Har ju en druid nu =) Håller på med en Pvp film. Något tips på vad man kan andända för program när man spelar in? Har Gamecam men kvalten suwger Fraps+windows movie maker? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts