Mark Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Nej, det är just det dom inte har. Anorektiska jävla äckel, så är dom horde också. Död åt dom asen. :< EDIT: Ooh, vilken givande post som såklart ska hamna LÄNGST UPP på nästa sida, gg Marky. Redigerad 5 februari, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Någon mer som tycker hunterns pet är otroligt lik en digimon? ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Skulle nån kunna lägga upp en shaman specc (om nån orkar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Men herregud, fyfan, ge mig den och den speccen, gör en själv förhelvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Skulle nån kunna lägga upp en shaman specc (om nån orkar) Elemental/Enchancement/Restoration? Drewek: Håll käft. Redigerad 5 februari, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Någon mer som tycker hunterns pet är otroligt lik en digimon? ._. Ja, men han kan inte digivolva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Elemental/Enchancement/Restoration? Drewek: Håll käft. Precis. Inte så jävla lätt att göra en spec när man aldrig tex spelet klassen eller inte vet så mycket om det. Därför frågar man så man får rätt spec så blir det inte fel och måste slänga ut massa gold på att speca om. Redigerad 5 februari, 2007 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Precis. Inte så jävla lätt att göra en spec när man aldrig tex spelet klassen eller inte vet så mycket om det. Därför frågar man så man får rätt spec så blir det inte fel och måste slänga ut massa gold på att speca om. Vem syftar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Vem syftar du på? Drewek skulle jag gissa. Edit: vet någon en bra bild converter som ändrar från TGA till JPG/PNG etc? Redigerad 5 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Drewek skulle jag gissa. Edit: vet någon en bra bild converter som ändrar från TGA till JPG/PNG etc? Photoshop.. -- Hur många här har dingat level 70?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Hur många här har dingat level 70?? Jag om 2 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Photoshop.. -- Hur många här har dingat level 70?? Jag http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...001000000000000 Finast i stan. Klarar du dig inte med den builden ska du inte köra druid. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...301000000000000 Om du använder enrage ofta (ska man inte behöva om man har bra rage regen, men iaf) då är denna lika bra. Du skulle inte kunna ge mig en 10-60 lvl feral specc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Jag Du skulle inte kunna ge mig en 10-60 lvl feral specc? Förlåt för att jag aldrig lät dig testa druiden. Men svårt att lita på folk man knappt känner och som desutom kan sno accountet på 1 sek Lycka till med druiden =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Förlåt för att jag aldrig lät dig testa druiden. Men svårt att lita på folk man knappt känner och som desutom kan sno accountet på 1 sek Lycka till med druiden =) fu > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Jag om 2 timmar Naaaaaj! Dum du. Jag kommer inte dinga förrens imorgon eller övermorgon >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Naaaaaj! Dum du. Jag kommer inte dinga förrens imorgon eller övermorgon >_> Naah det blir imorgorn, pallade inte lira mer nu, need some sleep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Jag Du skulle inte kunna ge mig en 10-60 lvl feral specc? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 - 60 Feral (mangle spec, vanligaste då alla vill ha mangle) http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...001000000000000 - OoC spec (ingen mangle, inte lika hög dps, men gratis slag lite då och då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 - 60 Feral (mangle spec, vanligaste då alla vill ha mangle) http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...001000000000000 - OoC spec (ingen mangle, inte lika hög dps, men gratis slag lite då och då) Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Ding 70 -- Hehe kul vi springer runt och 15mannar alla world dragons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Hej, Är det någon här som har ett bra tips hur man ska nå Exalted med HonorHold så snabbt som möjligt?, jag har gjort dom nästan alla quest? klas mage.. Jag är Honored nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts