Burk Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Server ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Kom igen... Ingen som kan skapa en NE pÃ¥ ragnaros? adda mig pÃ¥ msn gizmogizmo@gmail.com... Ska kolla om orden man säger slumpas eller om dom följer en ordbok Redigerad 15 maj, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Dom följer en ordbok Om en ally säger lol blire bol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag laddar den där saken sÃ¥ man fÃ¥r testa 2 60lvls men vad ska man göra med sjävla den saken? kan nÃ¥gon förklara varför dom gör sÃ¥? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag laddar den där saken sÃ¥ man fÃ¥r testa 2 60lvls men vad ska man göra med sjävla den saken? kan nÃ¥gon förklara varför dom gör sÃ¥? Dom behöver mÃ¥nga spelare att testa battleground sÃ¥ att dom upptäcker om servern klarar av det. Sedan smÃ¥fixar dom med det innan det hamnar pÃ¥ de riktiga servrarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Dom behöver mÃ¥nga spelare att testa battleground sÃ¥ att dom upptäcker om servern klarar av det. Sedan smÃ¥fixar dom med det innan det hamnar pÃ¥ de riktiga servrarna... För jag kan inte connecta,den e cp för mig nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Det är "cp" för alla just nu. Servern är alltsÃ¥ nere med andra ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag stÃ¥r i kö nu.. Plats 1500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Var kan man ladda ner updates.. har v 1.2.4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Var kan man ladda ner updates.. har v 1.2.4 Gör den inte det automatiskt när man loggar in? "Disconnected" arrgh. Redigerad 15 maj, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag ser inte testrealm alls.. vad heter det?? eller hur gör man för att hitta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag ser inte testrealm alls.. vad heter det?? eller hur gör man för att hitta den. Pröva imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Men alltsÃ¥ komemr det upp som ett vanligt realm i server listan?? isf vad heter det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Blaucrozz logga in här... där stÃ¥r vad du behöver göra.. Klick Klick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Sorry för dubbelpost.. men har en extremt allvarlig frÃ¥ga () Mitt WoW acount gÃ¥r ut idag.. och jag har bara 250 spänn, dvs precis sÃ¥ mycket som ett gamecard kostar.. Ska man slösa sina sista slantar pÃ¥ WoW eller hÃ¥lla paus i 2 veckor? SvÃ¥rt val Redigerad 16 maj, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Men alltsÃ¥ jag har laddat ned den där skiten och transferat en lvl 60NE warrior till servern.. men jag vill veta vilken server det är jag sak in pÃ¥.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Men alltsÃ¥ jag har laddat ned den där skiten och transferat en lvl 60NE warrior till servern.. men jag vill veta vilken server det är jag sak in pÃ¥.. Har du tankat och isntallerat klienten som finns pÃ¥ sidan ocksÃ¥? När du gjort det gÃ¥r du in i den wow-mapp och sen i wowtest-mappen som finns där. Sen kör du wow.exe. Logga sen in som du brukar o sen kommer du förhoppningsvis komma in pÃ¥ servern. Redigerad 16 maj, 2005 av Urkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) StÃ¥r i kö till testservern nu. Plats: 7000, 1 timmes väntetid ungefär Redigerad 16 maj, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Har du tankat och isntallerat klienten som finns pÃ¥ sidan ocksÃ¥? När du gjort det gÃ¥r du in i den wow-mapp och sen i wowtest-mappen som finns där. Sen kör du wow.exe. Logga sen in som du brukar o sen kommer du förhoppningsvis komma in pÃ¥ servern. mm jag hittade Test mappen presis.. >.< hade missat den delen helt aja har kö plats 1500 nu iaf NEJ!! SÃ… STÄNGER DOM NER SERVERN!! :'( Redigerad 16 maj, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 mm jag hittade Test mappen presis.. >.< hade missat den delen helt aja har kö plats 1500 nu iaf NEJ!! SÃ… STÄNGER DOM NER SERVERN!! :'( Mm jobbigt FÃ¥r hoppas de fÃ¥r upp den igen snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts