Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Jag laddar den där saken så man får testa 2 60lvls men

vad ska man göra med sjävla den saken?

kan någon förklara varför dom gör så?

Dom behöver många spelare att testa battleground så att dom upptäcker om servern klarar av det. Sedan småfixar dom med det innan det hamnar på de riktiga servrarna...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry för dubbelpost.. men har en extremt allvarlig fråga (^_^)

Mitt WoW acount går ut idag.. och jag har bara 250 spänn, dvs precis så mycket som ett gamecard kostar..

Ska man slösa sina sista slantar på WoW eller hålla paus i 2 veckor? Svårt val ;)

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men alltså jag har laddat ned den där skiten och transferat en lvl 60NE warrior till servern.. men jag vill veta vilken server det är jag sak in på..

Har du tankat och isntallerat klienten som finns på sidan också? När du gjort det går du in i den wow-mapp och sen i wowtest-mappen som finns där. Sen kör du wow.exe. Logga sen in som du brukar o sen kommer du förhoppningsvis komma in på servern.

Redigerad av Urkas
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du tankat och isntallerat klienten som finns på sidan också? När du gjort det går du in i den wow-mapp och sen i wowtest-mappen som finns där. Sen kör du wow.exe. Logga sen in som du brukar o sen kommer du förhoppningsvis komma in på servern.

mm jag hittade Test mappen presis.. >.< hade missat den delen helt ;) aja har kö plats 1500 nu iaf B) NEJ!! SÅ STÄNGER DOM NER SERVERN!! ;):D :'( ^_^^_^:P

Redigerad av Blaucrozz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor