Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Och en jävla råttsvans : P

Kan någon göra en fin Druid Feral build?

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...001000000000000

Finast i stan. Klarar du dig inte med den builden ska du inte köra druid.

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...301000000000000

Om du använder enrage ofta (ska man inte behöva om man har bra rage regen, men iaf) då är denna lika bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken servertyp är roligast/spelar dom flesta på?
Jag kör på PvP och skulle aldrig byta. men det beror på vad man gillar själv såklart. På en pvp-server har man friheten att döda vilka fiender man vill, men på en vanlig behöver man ju inte oroa sig för att bli dödad av andra spelare.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör på PvP och skulle aldrig byta. men det beror på vad man gillar själv såklart. På en pvp-server har man friheten att döda vilka fiender man vill, men på en vanlig behöver man ju inte oroa sig för att bli dödad av andra spelare.

Men det finns väl platser på PvP servrar som man ej kan bli dodad på? Annars borde det böli jobbigt om man questar och sen möter en fiende på lvl 60 :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(w00t)

Givande post : )

Snart 65 med drullen 6 bars eller något. Aldrig älskat en klass så som jag älskar att spela druid :)

Jo en fråga ochså. Villket vapen borde man skaffa? Jag har ursols claw och ska skaffa arena staffen i 65. Men finns det inga bra staffs/maces som droppar i instancer?

jag har inte atlas addon och thottbot är rövsegt : P

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Givande post : )

Snart 65 med drullen 6 bars eller något. Aldrig älskat en klass så som jag älskar att spela druid (w00t)

Jo en fråga ochså. Villket vapen borde man skaffa? Jag har ursols claw och ska skaffa arena staffen i 65. Men finns det inga bra staffs/maces som droppar i instancer?

jag har inte atlas addon och thottbot är rövsegt : P

wowhead.com > thottbot

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Givande post : )

Snart 65 med drullen 6 bars eller något. Aldrig älskat en klass så som jag älskar att spela druid (w00t)

Jo en fråga ochså. Villket vapen borde man skaffa? Jag har ursols claw och ska skaffa arena staffen i 65. Men finns det inga bra staffs/maces som droppar i instancer?

jag har inte atlas addon och thottbot är rövsegt : P

Skaffa Atlas addon. :)

Annars allakhazam.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...