StellHell Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 De är så jävla heta Y_Y Fy fan heller. Nelfs är snyggare, och dom är old nu. Dranei females är snyggare, om dom bara inte skulle haft horn och klövar.. >_________< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Fy fan heller. Nelfs är snyggare, och dom är old nu. Dranei females är snyggare, om dom bara inte skulle haft horn och klövar.. >_________< Och en jävla råttsvans : P Kan någon göra en fin Druid Feral build? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Dranei females är snyggare, om dom bara inte skulle haft horn och klövar.. >_________< Agree, horn och klövar är ju bara ett plus, det ser så kewlt ut.^^ Och så har snackar dom med en nyans av rysk-engelsk brytning. Skitgulligt ju. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Och en jävla råttsvans : P Kan någon göra en fin Druid Feral build? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...001000000000000 Finast i stan. Klarar du dig inte med den builden ska du inte köra druid. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...301000000000000 Om du använder enrage ofta (ska man inte behöva om man har bra rage regen, men iaf) då är denna lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Marknad på gång i Goldshire nu. De har börjat sätta upp tälten. man kan få gratis biljetter av en NPC i IF, han går runt vid AH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Vilken servertyp är roligast/spelar dom flesta på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Vilken servertyp är roligast/spelar dom flesta på?Jag kör på PvP och skulle aldrig byta. men det beror på vad man gillar själv såklart. På en pvp-server har man friheten att döda vilka fiender man vill, men på en vanlig behöver man ju inte oroa sig för att bli dödad av andra spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Hur tar man sig ifrån IF/SW till Dranei's huvudstad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Jag kör på PvP och skulle aldrig byta. men det beror på vad man gillar själv såklart. På en pvp-server har man friheten att döda vilka fiender man vill, men på en vanlig behöver man ju inte oroa sig för att bli dödad av andra spelare. Men det finns väl platser på PvP servrar som man ej kan bli dodad på? Annars borde det böli jobbigt om man questar och sen möter en fiende på lvl 60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Men det finns väl platser på PvP servrar som man ej kan bli dodad på? Annars borde det böli jobbigt om man questar och sen möter en fiende på lvl 60 Alliance/horde territory så kan man inte ganka alliance om det är alliance terri, om dom inte är pvp-flaggade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Hur tar man sig ifrån IF/SW till Dranei's huvudstad??? Dun Morogh>Loch Modan>Wetlands>Darkshore>Azuremyst Isle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Dun Morogh>Loch Modan>Wetlands>Darkshore>Azuremyst Isle. Ok, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Fy fan heller. Nelfs är snyggare, och dom är old nu. Dranei females är snyggare, om dom bara inte skulle haft horn och klövar.. >_________< Nejnejnej. Draenei female har snygga ansikten, men BE Female har snyggast kroppar. Midjemått ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Nejnejnej. Draenei female har snygga ansikten, men BE Female har snyggast kroppar. Midjemått ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 (redigerad) Givande post : ) Snart 65 med drullen 6 bars eller något. Aldrig älskat en klass så som jag älskar att spela druid Jo en fråga ochså. Villket vapen borde man skaffa? Jag har ursols claw och ska skaffa arena staffen i 65. Men finns det inga bra staffs/maces som droppar i instancer? jag har inte atlas addon och thottbot är rövsegt : P Redigerad 4 februari, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Givande post : ) Snart 65 med drullen 6 bars eller något. Aldrig älskat en klass så som jag älskar att spela druid Jo en fråga ochså. Villket vapen borde man skaffa? Jag har ursols claw och ska skaffa arena staffen i 65. Men finns det inga bra staffs/maces som droppar i instancer? jag har inte atlas addon och thottbot är rövsegt : P wowhead.com > thottbot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Givande post : ) Snart 65 med drullen 6 bars eller något. Aldrig älskat en klass så som jag älskar att spela druid Jo en fråga ochså. Villket vapen borde man skaffa? Jag har ursols claw och ska skaffa arena staffen i 65. Men finns det inga bra staffs/maces som droppar i instancer? jag har inte atlas addon och thottbot är rövsegt : P Skaffa Atlas addon. Annars allakhazam.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 wowhead.com > thottbot så sant så sant, Thottbot är verkligen sega på att lägga in quester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Nejnejnej. Draenei female har snygga ansikten, men BE Female har snyggast kroppar. Midjemått ftw. Nej, det är just det dom inte har. Anorektiska jävla äckel, så är dom horde också. Död åt dom asen. Ge draeneisett par ben och dom är fuckable. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Jag tar dem båda. Jag har inte lagt upp så många screenshots, så nu är det dags att lägga upp några jag samlat på mig de senaste tjugo levlarna. Vi börjar med lite fina bilder. ... En idiot AoE:ade på ZF. So close, yet so far... Inträffade igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts