Krax Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Lite crits as hunter på 70 http://youtube.com/watch?v=NSwbFgb5PIk Kommentera plx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Lite crits as hunter på 70 http://youtube.com/watch?v=NSwbFgb5PIk Kommentera plx Vill du byta mot min druid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Vill du byta mot min druid? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Ir mot min rogue? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Ir mot min rogue? Nej tack har en 60 rogue själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Nej tack har en 60 rogue själv Fan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 BE Paladins och Draenei Shamans på min server som nått 70 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 BE Paladins och Draenei Shamans på min server som nått 70 nu. Mjo, finns massa lvl 70 nu. 24/7 boost ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Gizmo91. Såg just dig och nåra andra döda den där gronn saken i nagrand. jag hjälpte er och gissa vad? NI DÖDAR MIG >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Gizmo91. Såg just dig och nåra andra döda den där gronn saken i nagrand. jag hjälpte er och gissa vad? NI DÖDAR MIG >_> Leta upp han irl och slå han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Leta upp han irl och slå han Nej men jag funderar på att bussa alla allies i Nagrand på honom och hans kumpaner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Gizmo91. Såg just dig och nåra andra döda den där gronn saken i nagrand. jag hjälpte er och gissa vad? NI DÖDAR MIG >_> Hahaha tyckte jag kände igen namnet, även fast jag sa till dom dumma djävlarna i mitt party att låta allysarna vara, eftersom dom hjälpte oss, men nej nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Hahaha tyckte jag kände igen namnet, även fast jag sa till dom dumma djävlarna i mitt party att låta allysarna vara, eftersom dom hjälpte oss, men nej nej Hehe Rammie och nån tauren hunter, dom ska dö ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Hehe Rammie och nån tauren hunter, dom ska dö ^^ Xanuxis var huntern^^ -- Wee ring of blood done! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Hahaha tyckte jag kände igen namnet, även fast jag sa till dom dumma djävlarna i mitt party att låta allysarna vara, eftersom dom hjälpte oss, men nej nej Suck... vad carebearigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Suck... vad carebearigt. Carebear ftw! <3 förutom när ja är på ganking humör dvs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Carebear ftw! <3 förutom när ja är på ganking humör dvs Det är du ju alltid xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Det är du ju alltid xD NÄE nu ska jag in o lira, questa tisammans eller ska man grinda? Redigerad 3 februari, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Fint De är så jävla heta Y_Y Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts