Xazzi Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Har bestämt mig för att rerolla paladin Vad är bästa speccen om man ska levla snabbt? Beror ju alltid på. Om du nu ska va retri skulle jag föreslå Klicky Sen om du föredrar o levla på isntances ska du respecka på 40 till holy. 65 Holy Paladin - Terenas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Formaterade om datorn och nu när jag ska lira så blir jag disconnectad efter ungefär 5 minuter, detta händer hela tiden men min bror kan spela på samma server utan problem. Kazzak är servern. Vad kan det vara för fel? Någon? Blir disconnected hela tiden, börjar bli fruktansvärt irriterad på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Någon? Blir disconnected hela tiden, börjar bli fruktansvärt irriterad på detta. Det blir nog bättre om du frågar på WoW-Europe då dom har mycket mer resurser i sånt där än GtaSajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Någon? Blir disconnected hela tiden, börjar bli fruktansvärt irriterad på detta. http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=028 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=028 Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Boom hs 8) edit: lal! igen Redigerad 30 januari, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Boom hs 8) edit: lal! igen reflect spell pewpew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 reflect spell pewpew reflect what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 reflect what? Warrior's har fått en ny spell som heter spellreflect, gör så att nästa spell dom får på sig reflecteras tillbacks till dig och så får du tar all DMG Lvlar en mage nu efter min ban. Lvl 19 atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 reflect spell pewpew wand pewpew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Någon som har lust att visa en nice rouge-spec? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Dagger Ir sword? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Dagger Ir sword? Dagger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Dagger PvP eller PvE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 PvP eller PvE? PvP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Warrior's har fått en ny spell som heter spellreflect, gör så att nästa spell dom får på sig reflecteras tillbacks till dig och så får du tar all DMG scary :'( w00t w00t fan va de ska crittas då Redigerad 30 januari, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 scary :'( *bild* w00t w00t *bild* fan va de ska crittas då Fan vad du gör dmg. Kanske ska respca från frost. Hade varit kul och prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Lvl 67 på min shammy atm, ska försöka bli 70 i helgen, så jag kan köpa flying mount och göra klart attunement questen för Kharazhan. -- nice dmg giz hur är du speccad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 nice dmg giz hur är du speccad? thx http://www.wowhead.com/?talent=RZEgGzfccoeRt0b bara lvl63 ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Har en liten fråga.. vad heter låten som är med i den här filmen ? http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=31875 är ganska besatt av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts