Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

E ni kassa eller? Pandemonius är första bossen i instancen. Om ni tycker den är svår, lycka till med resten säger jag bara. Mana tombs är en väldigt enkel instance jämfört med de jag kört nu på level 70. Shadow labyrinth, Botanica, Arcatraz och Caverns of Time instancen the Black Morass.

Tanka skiten mot en vägg för knockbacken. Ingen DPS'ar när skölden e uppe och DPS klasserna healar sig själva med bandage efter shadowbolts. Se till så att tanken använder spell reflect innan shadowbolt, det underlättar för healern

Jag vet mycket väl att man ska stå vid den där jävla väggen, har dödat han 1/3 gånger jag har varit där. Dog gjorde vi bara för att i varje run är det någon newbie som ska hålla på och slå när skölden är uppe. resten av instancen är INGET emot han.

Du har nog aldrig varit där :(. Dom Andra bossarna är inget mot den där snubben. :)

Håller med till 100%!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Caverns of time är kul. Första delen är att rädda thrall från Durnholde keep i Old Hillsbrad, helt ok drops är det också

Och jo, jag har varit i mana-tombs, dock bara en gång eftersom jag tycker det är onödigt att köra level 65 instancer på 70. Kommer antagligen köra den på heroic senare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förresten, Vad är det man kör där? :) Åker tillbaka i tiden eller något? :(

Mjo i första instancen (Old hillsbrad) så räddar man Thrall från Durnholde Keep :P

Undrar dock vad som händer i dom andra CoT instancerna, en ska vara Battle of Mount Hyjal har jag för mig.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aye, some1 is going to get rly rly mad now.. :)

Mwhha, Ursol's Claw droppade nyss. Jag var den enda druiden så dom tyckte jag kunde få den även fast jag inte ens är feral.. Ett jävla bra party, en av de bästa jag varit med i. Vi hade lite problem med en hunter i början som inte ville skicka sin pet att offtanka.. :S Kickade han och sedan gick allt skitbra. Inte dötyst i chatten, det var roligt och så var det bara norskar, svenskar och danskar. Inte en enda whipe, jag dog en gång när jag fick lite väl mkt aggro.. liek overheal@tranquillity. Synd dock att inte Crystalfire droppades..

wai to much pala items.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pressat ZF med guild/irl-polare sen igår. Lvlade från 41 till 44 där, har även fått Jang'thraze och Sang'thraze som kan kopplas ihop till Sul'thraze när jag dingar 45 :rolleyes:

En till kompis som är paladin i samma guild har också fått båda och har fixat ihop dem.

Waste att merga innan du själv är lvl 50. DW svärden till 50 om du är smart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...