Troxie Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Kraffs, Kom du ihåg att du trodde jag skulle bli bannad för jag sa att jag var en childmolester till någon fjant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Kraffs, Kom du ihåg att du trodde jag skulle bli bannad för jag sa att jag var en childmolester till någon fjant? Ägd. Sopa. HAHAHAHAHAHA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Ägd. Sopa. HAHAHAHAHAHA. Får se det från den ljusa sidan. Mer tid åt skolan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Får se det från den ljusa sidan. Mer tid åt skolan =) Går fortfarrande att hänga med i skolan och göra bra ifrån sig fast man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Går fortfarrande att hänga med i skolan och göra bra ifrån sig fast man spelar. Har inte sagt något annat. Men det BLIR mer tid åt skolan nu hursomhelst. Om detta inte är någon 3 dagars ban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Min kompis dinga nyss 70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Jo. Hunter är den roligaste klassen. Beror ju alltid på. Någon gång vill man ju va Mage, Warlock eller Shaman.. 64 Paladin, Terenas. Redigerad 27 januari, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Min kompis dinga nyss 70 Orly? Min polare har varit 70 några dagar nu. Bild på när jag flyger runt på hans mount. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Orly? Min polare har varit 70 några dagar nu. Bild på när jag flyger runt på hans mount. Jaja nu ska vi inte vara elaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Hmm, Shakkrath Halls? Säkert fetstavad men men. Jävligt snygg vinkel på bilden, skulle klart kunna hamna på picture of the day på wow-europe.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Hmm, Shakkrath Halls? Säkert fetstavad men men. Jävligt snygg vinkel på bilden, skulle klart kunna hamna på picture of the day på wow-europe.com. det är Pandemonius zeh imba. har fortfarande bara fått ner han 1 gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Hmm, Shakkrath Halls? Säkert fetstavad men men. Jävligt snygg vinkel på bilden, skulle klart kunna hamna på picture of the day på wow-europe.com. Som MAFIA_KING sa, det är Pandemonius i Mana Tombs, en helvetes skitboss som är svår som pungskrot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Mr morfin sa att man inte får köpa ett nytt wow om ens gammla acc är bannat. Stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Mr morfin sa att man inte får köpa ett nytt wow om ens gammla acc är bannat. Stämmer det? Lol, du får ha hur många acc som helst. Bara att köpa ett och börja spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Lol, du får ha hur många acc som helst. Bara att köpa ett och börja spela. Även om jag är permbannad på 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Även om jag är permbannad på 1? Du kan spela på flera account sålänge du inte är IP bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Mr morfin sa att man inte får köpa ett nytt wow om ens gammla acc är bannat. Stämmer det? Lyssna inte på rickard. Han är elak på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Som MAFIA_KING sa, det är Pandemonius i Mana Tombs, en helvetes skitboss som är svår som pungskrot. E ni kassa eller? Pandemonius är första bossen i instancen. Om ni tycker den är svår, lycka till med resten säger jag bara. Mana tombs är en väldigt enkel instance jämfört med de jag kört nu på level 70. Shadow labyrinth, Botanica, Arcatraz och Caverns of Time instancen the Black Morass. Tanka skiten mot en vägg för knockbacken. Ingen DPS'ar när skölden e uppe och DPS klasserna healar sig själva med bandage efter shadowbolts. Se till så att tanken använder spell reflect innan shadowbolt, det underlättar för healern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 E ni kassa eller? Pandemonius är första bossen i instancen. Om ni tycker den är svår, lycka till med resten säger jag bara. Mana tombs är en väldigt enkel instance jämfört med de jag kört nu på level 70. Shadow labyrinth, Botanica, Arcatraz och Caverns of Time instancen the Black Morass. Tanka skiten mot en vägg för knockbacken. Ingen DPS'ar när skölden e uppe och DPS klasserna healar sig själva med bandage efter shadowbolts. Se till så att tanken använder spell reflect innan shadowbolt, det underlättar för healern Du har nog aldrig varit där . Dom Andra bossarna är inget mot den där snubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts