MAFIA_KING Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Fyfan så jobbigt -.- vi har kört jävla Pandemonius typ 5 ggr nu och wipat alla ggr, alla är typ 66-67 och ändå så dör vi...riktigt jävla irreterande retard boss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Fyfan så jobbigt -.- vi har kört jävla Pandemonius typ 5 ggr nu och wipat alla ggr, alla är typ 66-67 och ändå så dör vi...riktigt jävla irreterande retard boss. Han är riktigt svår faktiskt, klarade han på tredje försöket idag, vann fist weaponet ^^ Ding 65 btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Han är riktigt svår faktiskt, klarade han på tredje försöket idag, vann fist weaponet ^^ Ding 65 btw Jo, Hans AoE är helt crazy...typ 2k dmg? det är helt omöjligt att heala på det nästan >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Jo, Hans AoE är helt crazy...typ 2k dmg? det är helt omöjligt att heala på det nästan >.< Han är inte alls svår om alla vet vad dom ska göra. Warriorn går in och buildar mycket aggro > Alla DPSar fullt tills han får sin sköld då alla slutar dpsa helt. > Sen när man blir knockbackad (Som inte blir som mycket DMG om ingen DPSade under hans bubbla för då skadar den rejält mycket mer) healar man upp med bandage så att dom båda healerna kan bara fokusera på warriorn sen full dps till nästa sköld, os.v Gjort bossen med många random grupper idag. Gick dåligt i 4/6 av dom. Men om alla vet hur man ska göra går han ner ganska lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Han är inte alls svår om alla vet vad dom ska göra. Warriorn går in och buildar mycket aggro > Alla DPSar fullt tills han får sin sköld då alla slutar dpsa helt. > Sen när man blir knockbackad (Som inte blir som mycket DMG om ingen DPSade under hans bubbla för då skadar den rejält mycket mer) healar man upp med bandage så att dom båda healerna kan bara fokusera på warriorn sen full dps till nästa sköld, os.v Gjort bossen med många random grupper idag. Gick dåligt i 4/6 av dom. Men om alla vet hur man ska göra går han ner ganska lätt Jag vet mycket väl vad man ska göra, vi körde en "halv" guild run med 3/5 med guildies, vi tog in warrior och nån hunter. ingen hade någon aning om vad dom gjorde även fast vi sa till dom att sluta DPSa, vart lite jobbigt i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Jag ska ta och att testa och sänka inställningarna, så får vi se vad som händer annars blir det en till 512a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Går det att flytta en gubbe från en normal server till en pvp ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Går det att flytta en gubbe från en normal server till en pvp ? "You may transfer characters from PvP to PvE realms, but transfers from PvE to PvP realms are not allowed." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Vad drygt, igår kväll hade jag tänkt köra RFD med några mates, dinga 39 och vara en bra bit på väg till mount. Men mitt internet+telefon ska dö runt 11. Gick och la mig tidigt så vaknade nyss, allt funkade som tur var bra då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Karazhan har fått sin första lvl 70, en Orc Warlock vars playtime är 7 dagar 4 timmar och 50 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Karazhan har fått sin första lvl 70, en Orc Warlock vars playtime är 7 dagar 4 timmar och 50 minuter. Jävlar, högsta på Auchindoun är "bara" 63, warlock det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 I'm a warlock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Horde vs Alliance i SW Inte lite skelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Horde vs Alliance i SW Inte lite skelet. Faktist väldigt lite skelett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Funderar på att rerolla men vet inte vad jag ska vara... Väljer mellan Belf palain,mage och hunter Vilken är roligast att raida med och sånt? Redigerad 27 januari, 2007 av toralf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Funderar på att rerolla men vet inte vad jag ska vara... Väljer mellan Belf palain,mage och hunter Vilken är roligast att raida med och sånt? Skulle ta mage om jag vore du. Skitbra i pvp. Ännu bättre i pve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Skulle ta mage om jag vore du. Skitbra i pvp. Ännu bättre i pve. Okej, spelar på en polares hunter nu och fan va roligt det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Dingade 66 igårkväll 67 inatt/imorgon =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Faktist väldigt lite skelett. Ok, det är så länge vid lvl 23 mest skelet jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Okej, spelar på en polares hunter nu och fan va roligt det är Jo. Hunter är den roligaste klassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts