Mark Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...43567&sid=1 På Karazhan går det undan serru, 2 st Horde som just nu slåss om vem som ska dinga 70 först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Hm.. på kazzak har vi redan 49 pers + som är lvl 70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 För helvete! När jag äntligen får råd till ett Gamecard - tror ni inte att det är fucking server maintenance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 För helvete! När jag äntligen får råd till ett Gamecard - tror ni inte att det är fucking server maintenance? Life's a bitch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Life's a bitch. Indeed. ... Nuså! Redigerad 24 januari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Ding Sekstifyra (50% till 65) gååååååår seeeeeeeegt...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Wow, vi är spegel-levlar, gizmo. 46 | 64. ... Skönt att de nerfade hunters lite. :3 Inte lika skönt att de nerfade Shadow Word: Pain. D: Redigerad 24 januari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Vad är det vi ska "w00t"a åt? Speccade om till Envenom idag, riktigt kul att critta 2,5 på alla mobs typ. Redigerad 24 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 När jag spelar WoW så hackar det en del, speciellt när jag kommer in i Stormwind eller Ironforge och jag tror att det beror på att jag har dåligt ram minne 512mb kan det bero på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 När jag spelar WoW så hackar det en del, speciellt när jag kommer in i Stormwind eller Ironforge och jag tror att det beror på att jag har dåligt ram minne 512mb kan det bero på det? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Ja Bannad än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 När jag spelar WoW så hackar det en del, speciellt när jag kommer in i Stormwind eller Ironforge och jag tror att det beror på att jag har dåligt ram minne 512mb kan det bero på det? Sänkt detaljerna, annars kan du ju försöka titta på t.ex processor eller något annat. Ja Nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Nödvändigt. Förlåt. Ska aldrig svara på frågor mer. Du vet säkert bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 (redigerad) Förlåt. Ska aldrig svara på frågor mer. Du vet säkert bäst Eftersom du knappast vet om det är fel på hans Ram så behöver du ju knappast vara med "Ja." då det inte behöver vara det. Jag vet inte bäst, men jag svarar iaf inte på frågor jag inte fattar något om. Redigerad 25 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 (redigerad) Eftersom du knappast vet om det är fel på hans Ram så behöver du ju knappast vara med "Ja." då det inte behöver vara det. Jag vet inte bäst, men jag svarar iaf inte på frågor jag inte fattar något om. Med största sannolikhet är det ram, och varför ska du börja tjafsa? Det är det enda du gör här på forumet... Eftersom att Blizz har rekommenderat 1024mb på (Recommended) på baksidan av kartongen så tror jag nog att det beror på ram minnet.. Minne är inte så dyrt just nu så du borde lätt kunna få tag i en billig 512'a. Redigerad 25 januari, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 (redigerad) Med största sannolikhet är det ram, och varför ska du börja tjafsa? Det är det enda du gör här på forumet... Eftersom att Blizz har rekommenderat 1024mb på (Recommended) på baksidan av kartongen så tror jag nog att det beror på ram minnet.. Minne är inte så dyrt just nu så du borde lätt kunna få tag i en billig 512'a. Minimum är fortfarande 512(TBC) och 256 på vanliga WOW, så kör han på lägsta inställningarna så lär han knappast ha problem. Dessutom vet du inte vad han har för grafikkort eller processor, så varför ska du börja tjafsa ännu mer? Redigerad 25 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Blood Elf vs Draenei Let the tjaffsande begin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Blood Elf vs Draenei Let the tjaffsande begin. Beror på vem som vinner Shaman VS Paladin, eller Horde VS alliance Men hade jag gjort en hel ny gubbe på en annan server hade det varit BE hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Någon som vet om Kazzak är nere just nu eller är det mitt spel som är gay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts