Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Förlåt. Ska aldrig svara på frågor mer. Du vet säkert bäst

Eftersom du knappast vet om det är fel på hans Ram så behöver du ju knappast vara med "Ja." då det inte behöver vara det. Jag vet inte bäst, men jag svarar iaf inte på frågor jag inte fattar något om.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom du knappast vet om det är fel på hans Ram så behöver du ju knappast vara med "Ja." då det inte behöver vara det. Jag vet inte bäst, men jag svarar iaf inte på frågor jag inte fattar något om.

Med största sannolikhet är det ram, och varför ska du börja tjafsa? Det är det enda du gör här på forumet...

Eftersom att Blizz har rekommenderat 1024mb på (Recommended) på baksidan av kartongen så tror jag nog att det beror på ram minnet.. Minne är inte så dyrt just nu så du borde lätt kunna få tag i en billig 512'a.

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med största sannolikhet är det ram, och varför ska du börja tjafsa? Det är det enda du gör här på forumet...

Eftersom att Blizz har rekommenderat 1024mb på (Recommended) på baksidan av kartongen så tror jag nog att det beror på ram minnet.. Minne är inte så dyrt just nu så du borde lätt kunna få tag i en billig 512'a.

Minimum är fortfarande 512(TBC) och 256 på vanliga WOW, så kör han på lägsta inställningarna så lär han knappast ha problem. Dessutom vet du inte vad han har för grafikkort eller processor, så varför ska du börja tjafsa ännu mer?

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...