Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Jag, håller på med det nu. Orka behöva patcha om allt sen. :huh:

Mitt internet har varit nere i två veckor. Lagom kul att komma tillbaka bara för att få installera om nästan direkt. >_<

Det där är inget som instalera om fixar tror jag... Det var ngt med Improve UI eller sådär.. Titta wows forum(tech support)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heroic.

Eftersom jag håller på att lira upp en Human Priest atm så kanske någon kan lägga upp en bra talent build, allt är välkommet UTOM shadow för jag finner det så extremt tråkigt tills jag är 40. Du behöver inte snåla med manan, för jag har tillräckligt med dricka iaf >_< Tack så mycket

Jag speccade min priest full Disc, riktigt grymma spells/buffs etc.

Ska kolla om jag har builden nånstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yey! :huh: nån fick dom ju iaf >_<

BTW Gizmo hur går det med speccen?

Discipline - 48 points

Unbreakable Will - rank 5/5

Wand Specialization - rank 5/5

Improved Power w0rd: Fortitude - rank 2/2

Improved Power w0rd: Shield - rank 3/3

Martyrdom - rank 2/2

Inner Focus - rank 1/1

Meditation - rank 3/3

Improved Mana Burn - rank 2/2

Mental Strength - rank 5/5

Divine Spirit - rank 1/1

Improved Divine Spirit - rank 2/2

Force of Will - rank 5/5

Power Infusion - rank 1/1

Reflective Shield - rank 5/5

Enlightenment - rank 5/5

Pain Suppression - rank 1/1

Eftersom min priest bara är 57 så har har jag inte tänkt hur jag ska specca resten, men det är bara att fortsätta i disc eller sätta några points i holy eller shadow.

Är förresten ine helt hundra på att jag använder just den här, men kan kolla lite senare.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gizmo you say? Ah de går bra, min firespecc äger :huh:

Gizmo91 menar jag, förlåt. >_<

Discipline - 48 points

Unbreakable Will - rank 5/5

Wand Specialization - rank 5/5

Improved Power w0rd: Fortitude - rank 2/2

Improved Power w0rd: Shield - rank 3/3

Martyrdom - rank 2/2

Inner Focus - rank 1/1

Meditation - rank 3/3

Improved Mana Burn - rank 2/2

Mental Strength - rank 5/5

Divine Spirit - rank 1/1

Improved Divine Spirit - rank 2/2

Force of Will - rank 5/5

Power Infusion - rank 1/1

Reflective Shield - rank 5/5

Enlightenment - rank 5/5

Pain Suppression - rank 1/1

Eftersom min priest bara är 57 så har har jag inte tänkt hur jag ska specca resten, men det är bara att fortsätta i disc eller sätta några points i holy eller shadow.

Är förresten ine helt hundra på att jag använder just den här, men kan kolla lite senare.

tack så mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick hjälp av en vänlig spelare i darkshire igårkväll, så nu tror jag det är som det ska igen. en del passive i talent pane har ingen bild, men annars ser det ut som det ska.

BTW får pengar på fredag, så jag kan äntligen häta ut BC på posten. ^^

Edit: WTF, patchade till 2.0.6 och nu kommer jag inte in i spelet! Alltså, jag vägrar installera om igen! Kan man gå tillbaka till en tidigare version på något sätt?

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kört på IceCandy's main "hela" dagen nu efter skolan typ nästan, gjort massa tråkiga men enkla quest..

Fixade en epic mount på lunchrasten :], ser dock lite tunnt ut med min fula shoulders + staff, så jag måste fixa nya grejjor snarast..

Typ Crystalfire Staff eller ngt.. Ska köra lite quests nu så att jag får ihop lite pengar, är enormt fattig atm.. och hinna göra lite SO läxa.. =)

--

btw, Staff of Natural Fury ehh, börjar det inte urarta sig lite? 525 atkpower liksom.. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kört på IceCandy's main "hela" dagen nu efter skolan typ nästan, gjort massa tråkiga men enkla quest..

Fixade en epic mount på lunchrasten :], ser dock lite tunnt ut med min fula shoulders + staff, så jag måste fixa nya grejjor snarast..

Typ Crystalfire Staff eller ngt.. Ska köra lite quests nu så att jag får ihop lite pengar, är enormt fattig atm.. och hinna göra lite SO läxa.. =)

--

btw, Staff of Natural Fury ehh, börjar det inte urarta sig lite? 525 atkpower liksom.. :D

Naxx skräp med 350~ så 525 är helt normalt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...