yoda Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Jag, håller på med det nu. Orka behöva patcha om allt sen. Mitt internet har varit nere i två veckor. Lagom kul att komma tillbaka bara för att få installera om nästan direkt. Det där är inget som instalera om fixar tror jag... Det var ngt med Improve UI eller sådär.. Titta wows forum(tech support) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Heroic. Eftersom jag håller på att lira upp en Human Priest atm så kanske någon kan lägga upp en bra talent build, allt är välkommet UTOM shadow för jag finner det så extremt tråkigt tills jag är 40. Du behöver inte snåla med manan, för jag har tillräckligt med dricka iaf Tack så mycket Jag speccade min priest full Disc, riktigt grymma spells/buffs etc. Ska kolla om jag har builden nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Installera om Säkert försent nu, men Johnny, du skulle ha testat /console reloadui Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Ja, lite sent, men alltid bra att komma ihåg om det händer igen, så tack iallafall marky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 För att få Mafia King på bättre humör kan jag säga att jag fick mina throwing weapons på min första underbog =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) För att få Mafia King på bättre humör kan jag säga att jag fick mina throwing weapons på min första underbog =) Yey! nån fick dom ju iaf BTW Gizmo hur går det med speccen? Redigerad 22 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Yey! nån fick dom ju iaf BTW Gizmo hur går det med speccen? Gizmo you say? Ah de går bra, min firespecc äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Yey! nån fick dom ju iaf BTW Gizmo hur går det med speccen? Discipline - 48 points Unbreakable Will - rank 5/5 Wand Specialization - rank 5/5 Improved Power w0rd: Fortitude - rank 2/2 Improved Power w0rd: Shield - rank 3/3 Martyrdom - rank 2/2 Inner Focus - rank 1/1 Meditation - rank 3/3 Improved Mana Burn - rank 2/2 Mental Strength - rank 5/5 Divine Spirit - rank 1/1 Improved Divine Spirit - rank 2/2 Force of Will - rank 5/5 Power Infusion - rank 1/1 Reflective Shield - rank 5/5 Enlightenment - rank 5/5 Pain Suppression - rank 1/1 Eftersom min priest bara är 57 så har har jag inte tänkt hur jag ska specca resten, men det är bara att fortsätta i disc eller sätta några points i holy eller shadow. Är förresten ine helt hundra på att jag använder just den här, men kan kolla lite senare. Redigerad 23 januari, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Gizmo you say? Ah de går bra, min firespecc äger Gizmo91 menar jag, förlåt. Discipline - 48 points Unbreakable Will - rank 5/5 Wand Specialization - rank 5/5 Improved Power w0rd: Fortitude - rank 2/2 Improved Power w0rd: Shield - rank 3/3 Martyrdom - rank 2/2 Inner Focus - rank 1/1 Meditation - rank 3/3 Improved Mana Burn - rank 2/2 Mental Strength - rank 5/5 Divine Spirit - rank 1/1 Improved Divine Spirit - rank 2/2 Force of Will - rank 5/5 Power Infusion - rank 1/1 Reflective Shield - rank 5/5 Enlightenment - rank 5/5 Pain Suppression - rank 1/1 Eftersom min priest bara är 57 så har har jag inte tänkt hur jag ska specca resten, men det är bara att fortsätta i disc eller sätta några points i holy eller shadow. Är förresten ine helt hundra på att jag använder just den här, men kan kolla lite senare. tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Fick hjälp av en vänlig spelare i darkshire igårkväll, så nu tror jag det är som det ska igen. en del passive i talent pane har ingen bild, men annars ser det ut som det ska. BTW får pengar på fredag, så jag kan äntligen häta ut BC på posten. ^^ Edit: WTF, patchade till 2.0.6 och nu kommer jag inte in i spelet! Alltså, jag vägrar installera om igen! Kan man gå tillbaka till en tidigare version på något sätt? Redigerad 23 januari, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Har kört på IceCandy's main "hela" dagen nu efter skolan typ nästan, gjort massa tråkiga men enkla quest.. Fixade en epic mount på lunchrasten :], ser dock lite tunnt ut med min fula shoulders + staff, så jag måste fixa nya grejjor snarast.. Typ Crystalfire Staff eller ngt.. Ska köra lite quests nu så att jag får ihop lite pengar, är enormt fattig atm.. och hinna göra lite SO läxa.. =) -- btw, Staff of Natural Fury ehh, börjar det inte urarta sig lite? 525 atkpower liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 En liten varning, patcha inte till 2.0.6 ännu. den finsn redan uten ,em ndet är inte aktiverad, så att säga, så om man skaffar den kan man inte spela förrän Blizzard släppt den officiellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Neeeej! Nu är Stormscale nere. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Neeeej! Nu är Stormscale nere. :'( lirar du också på stormscale? ras, class, lvl? Ska be min kompis lola åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) lirar du också på stormscale? ras, class, lvl? Ska be min kompis lola åt dig Orc, Hunter, 18. Nickar Falukorven. Redigerad 23 januari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Spelar ni också på Stormscale? Zorgon, orc warrior, 39. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Hela min parallelklass spelar horde på stormscale. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Äntligen har dom fixat det mesta lagget på Xavius. Fatta lite tokig man blev när man skulle loota och allt laggade till, sen helt plötsligt är man död tack vare att en äckel pally kommer och dödar en utan att man märker BTW: 47 st lvl 70 på min server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Äntligen har dom fixat det mesta lagget på Xavius. Fatta lite tokig man blev när man skulle loota och allt laggade till, sen helt plötsligt är man död tack vare att en äckel pally kommer och dödar en utan att man märker BTW: 47 st lvl 70 på min server 49 på våran, fast jag skulle gissa på runt 60~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Har kört på IceCandy's main "hela" dagen nu efter skolan typ nästan, gjort massa tråkiga men enkla quest.. Fixade en epic mount på lunchrasten :], ser dock lite tunnt ut med min fula shoulders + staff, så jag måste fixa nya grejjor snarast.. Typ Crystalfire Staff eller ngt.. Ska köra lite quests nu så att jag får ihop lite pengar, är enormt fattig atm.. och hinna göra lite SO läxa.. =) -- btw, Staff of Natural Fury ehh, börjar det inte urarta sig lite? 525 atkpower liksom.. Naxx skräp med 350~ så 525 är helt normalt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts