Mikolan Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Mitt guild Sacrilege tog ner honom till 3% hp flera gÃ¥nger men dÃ¥ kom alliance och suicidade sÃ¥ att han fick fullt hp igen =/. Senare tog alliance ner honom själva.... hur lamt e inte det Hahahahahahaha pwned bara skoj ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Mitt guild Sacrilege tog ner honom till 3% hp flera gÃ¥nger men dÃ¥ kom alliance och suicidade sÃ¥ att han fick fullt hp igen =/. Senare tog alliance ner honom själva.... hur lamt e inte det Säg det till en GM om dom gör sÃ¥ igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Vilken server lirar alla pÃ¥? Lirar själv pÃ¥ shattered hands! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Daggerspine FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Säg det till en GM om dom gör sÃ¥ igen. Ser inget olagligt med att göra som dom gjorde. Visst, det är ju inte schysst nÃ¥nstans, men lite roligt är det ändÃ¥. Men sen har vi ju horde-guilden Denied pÃ¥ Bladefist som brukar pulla iväg honom ibland. Dom har fÃ¥tt honom till SW där massa feta lvl60 guilder försökte fÃ¥ död pÃ¥ honom. Dock gick det ju inge vidare iom att massa lÃ¥glevlare dog av honom hela tiden. Dom har även dragit iväg honom till Booty Bay. Och nu senast häromdan sÃ¥ försökte dom fÃ¥ honom till AH i Ironforge. Bara det att dom inte kunde fÃ¥ honom att gÃ¥ igenom porten i Blackrock Mounten. Blev för övrigt dödad av honom där när jag skulle gÃ¥ samma väg. HÃ¥rt slog han ocksÃ¥. 4800 skada pÃ¥ ett ungefär. Dog pÃ¥ ett slag. :\ Men jag lirar som sagt pÃ¥ Bladefist. Lyckades bli lvl56 igÃ¥r. SÃ¥ snart blir jag den magiska leveln 60! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Säg det till en GM om dom gör sÃ¥ igen. Haha GM's kan iten göra nÃ¥t där. Det är fullt tillÃ¥tet att göra sÃ¥nt mot motstÃ¥ndarsidan pÃ¥ PvP-Servrar . Detta har tagits upp riktigt mÃ¥nga gÃ¥nger pÃ¥ WoW-forumen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Försökte oss pÃ¥ Molten Core igÃ¥r... lyckades dock bara fÃ¥ ner Lucifron till 39%, ska försöka idag igen, och den här gÃ¥ngen försöka fÃ¥ med oss lite fler präster.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Försökte oss pÃ¥ Molten Core igÃ¥r... lyckades dock bara fÃ¥ ner Lucifron till 39%, ska försöka idag igen, och den här gÃ¥ngen försöka fÃ¥ med oss lite fler präster.... Good luck (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Vilken server lirar alla pÃ¥? Lirar själv pÃ¥ shattered hands! Jag lirar pÃ¥ shattered hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Försökte oss pÃ¥ Molten Core igÃ¥r... lyckades dock bara fÃ¥ ner Lucifron till 39%, ska försöka idag igen, och den här gÃ¥ngen försöka fÃ¥ med oss lite fler präster.... Dödade Lucifron Han droppade en del av druid epic settet och en skitfet hjälm till shamaner och 37 guld samt en tome of tranquilizing shot (som en annan hunter fick, men jag är lovad nästa som droppar ^^) Magmador visade sig dock vara pÃ¥ "killing frenzy" humör idag och eftersom bara en hunter hade tranquilizing shot sÃ¥ gick det inte sÃ¥ bra som vi tänkt oss. Fick ner honom till 78% dock, rätt bra för att vara första försöket. Edit: Bild pÃ¥ Magmadar, fixar pÃ¥ lucifron nästa gÃ¥ng. http://img166.echo.cx/my.php?image=magmadarsmall2tm.jpg Redigerad 15 maj, 2005 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag lirar pÃ¥ shattered hand. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Har lust att testa en sak... Kan ingen här starta en ny char (alliance) pÃ¥ Ragnaros... Hade tänk att göra typ en ordlista för att se vad vissa ord betyder.. SÃ¥, om nÃ¥n skulle kunna skapa en Night Elf pÃ¥ Ragnaros och vill exprementera lite.. säg till mig Hellst Night Elf, för jag är där dom börjar nu Redigerad 15 maj, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Realm, heter det. Trevligt att mÃ¥nga oerfarna har börjat spela MMORPG spel pÃ¥ grund av WoW. Redigerad 15 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Realm, heter det. Trevligt att mÃ¥nga oerfarna har börjat spela MMORPG spel pÃ¥ grund av WoW. Jopp, har slutat med allt bara för WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 For the horde jag o polarna i guilden i Molten core Server stormsclae Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Wiee (.net)! idag blir det första gÃ¥ngen jag spelar WoW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hehe test realm uppe nu Ska bli kul o testa en high-lvl shaman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Nu ska ju Battleground is Europa testas! Därför ger dom allihopa som spelar wow 2 st lvl 60 karaktärer att pröva med. Man mÃ¥ste tanka Battleground client med... PRÖVA NU! http://www.wow-europe.com/en/ Tryck pÃ¥ English... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Om nÃ¥n undrar sÃ¥ lirar jag med: Flora - Tauren - Shaman och Lydila - Dwarf - Priest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts