Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Säg det till en GM om dom gör så igen.

Ser inget olagligt med att göra som dom gjorde. Visst, det är ju inte schysst nånstans, men lite roligt är det ändå. ^_^

Men sen har vi ju horde-guilden Denied på Bladefist som brukar pulla iväg honom ibland. Dom har fått honom till SW där massa feta lvl60 guilder försökte få död på honom. Dock gick det ju inge vidare iom att massa låglevlare dog av honom hela tiden.

Dom har även dragit iväg honom till Booty Bay.

Och nu senast häromdan så försökte dom få honom till AH i Ironforge. Bara det att dom inte kunde få honom att gå igenom porten i Blackrock Mounten. Blev för övrigt dödad av honom där när jag skulle gå samma väg. Hårt slog han också. 4800 skada på ett ungefär. Dog på ett slag. :\

Men jag lirar som sagt på Bladefist. Lyckades bli lvl56 igår. Så snart blir jag den magiska leveln 60!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försökte oss pÃ¥ Molten Core igÃ¥r... lyckades dock bara fÃ¥ ner Lucifron till 39%, ska  försöka idag igen, och den här gÃ¥ngen försöka fÃ¥ med oss lite fler präster....

Dödade Lucifron ;) Han droppade en del av druid epic settet och en skitfet hjälm till shamaner och 37 guld samt en tome of tranquilizing shot (som en annan hunter fick, men jag är lovad nästa som droppar ^^) Magmador visade sig dock vara på "killing frenzy" humör idag och eftersom bara en hunter hade tranquilizing shot så gick det inte så bra som vi tänkt oss. Fick ner honom till 78% dock, rätt bra för att vara första försöket.

Edit:

Bild på Magmadar, fixar på lucifron nästa gång.

http://img166.echo.cx/my.php?image=magmadarsmall2tm.jpg

Redigerad av Grötmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har lust att testa en sak...

Kan ingen här starta en ny char (alliance) på Ragnaros...

Hade tänk att göra typ en ordlista för att se vad vissa ord betyder..

Så, om nån skulle kunna skapa en Night Elf på Ragnaros och vill exprementera lite.. säg till mig :D

Hellst Night Elf, för jag är där dom börjar nu

;)

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor