ZalCiNoWa Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Har precis skickat ett mail till blizzard om att ja vill byta min contact mail...Tar det lång tid att få svar och kan man byta den? för den som ja har nu är hackad :'( Ring deras support istället, då ändrar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 BTW, 2st lvl 70 på min server Över tio på min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Har precis skickat ett mail till blizzard om att ja vill byta min contact mail...Tar det lång tid att få svar och kan man byta den? för den som ja har nu är hackad :'( Hackad? Tror det luktar bytt account. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Hackad? Tror det luktar bytt account. Eftersom du knappast vet du så behöver du väl inte säga det? min mail som jag hade på mitt account vart hackad och jag måste byta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Hackad? Tror det luktar bytt account. Min contact email adress har blivit hackad, har inte bytt acc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Kan man få 10 gratis dagar av blizzard? Om man kan det måste jag fixa skivor själv eller finns dom för nedladdning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Kan man få 10 gratis dagar av blizzard? Om man kan det måste jag fixa skivor själv eller finns dom för nedladdning? Finns och ladda ner nu om inte annat? Annars kan du få en av mig , jag fick en med när jag köpte ett Gamecard Redigerad 22 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Blev precis lvl 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Finns och ladda ner nu om inte annat? Annars kan du få en av mig , jag fick en med när jag köpte ett Gamecard Samma här. Och om du adderar ihop båda så får du...... 20 DAGAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Finns och ladda ner nu om inte annat? Annars kan du få en av mig , jag fick en med när jag köpte ett Gamecard Men jag måste väl ändå ha själva spelet om jag får dina dagar ? Måste jag kika borta i skogen eller kan jag få tag i dom på något lagligt vis ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Men jag måste väl ändå ha själva spelet om jag får dina dagar ? Måste jag kika borta i skogen eller kan jag få tag i dom på något lagligt vis ? Ladda ner "demot" från deras sida bör väl funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Men jag måste väl ändå ha själva spelet om jag får dina dagar ? Måste jag kika borta i skogen eller kan jag få tag i dom på något lagligt vis ? http://teaser.wow-europe.com registrera dig och följ instruktionerna så får du 10 dagar och WoW-nedladdning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Jag har en lvl 32 warrior draenei nu Är det nån som vet hur många nya instances det finns? och är dom nya bara i outland? * Karazhan in Deadwind Pass * Caverns of Time in Tanaris * Zul'Aman in Quel'Thalas * Hellfire Citadel, located on the Hellfire Peninsula * Coilfang Reservoir in the Zangarmarsh * Auchindoun in the Terokkar Forest * Tempest Keep outside Netherstorm * Gruul's Lair in the Blade's Edge Mountains * Black Temple in the Shadowmoon Valley Många delar har flera olika vingar och 5/10/25 mans instancer, normal och herotic. Så det finns en heeeel del nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) * Karazhan in Deadwind Pass * Caverns of Time in Tanaris * Zul'Aman in Quel'Thalas * Hellfire Citadel, located on the Hellfire Peninsula * Coilfang Reservoir in the Zangarmarsh * Auchindoun in the Terokkar Forest * Tempest Keep outside Netherstorm * Gruul's Lair in the Blade's Edge Mountains * Black Temple in the Shadowmoon Valley Många delar har flera olika vingar och 5/10/25 mans instancer, normal och herotic. Så det finns en heeeel del nya. Heroic. Eftersom jag håller på att lira upp en Human Priest atm så kanske någon kan lägga upp en bra talent build, allt är välkommet UTOM shadow för jag finner det så extremt tråkigt tills jag är 40. Du behöver inte snåla med manan, för jag har tillräckligt med dricka iaf Tack så mycket Redigerad 22 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 * Zul'Aman in Quel'Thalas Dock inte klar än vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Dock inte klar än vad jag vet. Nope. Men 25man lvl 70minimum är det ingen som kommer lira på ett tag. "This will be patched after release of The Burning Crusade. (confirmed by Tigole)" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Fick fram en bluescreen när jag spelade nyss! Kör repair nu, förhoppningsvis ska det funka nu. Ska testa att köra utan UI moddarna, kanske någon av de som spökar. :\ Edit: nu verkar det funka, men knapparna har blivit helt fel. Redigerad 22 januari, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Jag, håller på med det nu. Orka behöva patcha om allt sen. Mitt internet har varit nere i två veckor. Lagom kul att komma tillbaka bara för att få installera om nästan direkt. Redigerad 22 januari, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts