Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

:teehee:>>

Ägde sönder en shadowpriest, som med sin grupp förstörde ett försök på en boss i Zangarmarch.

tog mig 3 sekunder att döda henne, så jag är nöjd! :ph34r:

Började med en Ravage med Tigers Fury igång och crittade henne med 1700~ (gav mig 2 CP)

Direkt efter tog jag min trinket som ger mig 200AP och drog en Rake som crittade 1500~ (2 CP till)

Drog en Ferocious Bite som crittade 2512!

5700~ skada på 3 sekunder är en ägd präst! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:ph34r:>>

Ägde sönder en shadowpriest, som med sin grupp förstörde ett försök på en boss i Zangarmarch.

tog mig 3 sekunder att döda henne, så jag är nöjd! :ph34r:

Började med en Ravage med Tigers Fury igång och crittade henne med 1700~ (gav mig 2 CP)

Direkt efter tog jag min trinket som ger mig 200AP och drog en Rake som crittade 1500~ (2 CP till)

Drog en Ferocious Bite som crittade 2512!

5700~ skada på 3 sekunder är en ägd präst! :teehee:

Haru speccat te Feral nu i TBC?

edit: Ante@: Combo Points :rolleyes:

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;)>>

Ägde sönder en shadowpriest, som med sin grupp förstörde ett försök på en boss i Zangarmarch.

tog mig 3 sekunder att döda henne, så jag är nöjd! :D

Började med en Ravage med Tigers Fury igång och crittade henne med 1700~ (gav mig 2 CP)

Direkt efter tog jag min trinket som ger mig 200AP och drog en Rake som crittade 1500~ (2 CP till)

Drog en Ferocious Bite som crittade 2512!

5700~ skada på 3 sekunder är en ägd präst! ;)

Du ska vara snäll emot oss! :(

Vad är Cp? :(

Cerebral Pares.

Edit.

OMG! :'(

Mitt Pre-Paid är slut och då ska den egentligen dra pengar av min mammas kort - men hon har inga pengar på det just nu. Får köpa ett Gamecard men jag har inga pengar heller - får min månadspeng först den 30:e. Nio dagar... :P

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjohej. Nu har jag råd med epic mount training. Har ~550g, väldigt enkelt att fixa pengar i Outland, affärerna rullar på dom fan och ekonomin går bra. Ska köra wsg 4-5 gånger i morgon och sedan fixa en pvp mount. En häst eller tiger? Imo ser tigern färglös ut, sorlig typ. Hästen ser lite friskare ut + så är jag lite trött på Tigers kanske, även fast dom är mkt coolare.. Men, vi får se. Ska väl försöka fixa klart IceCandys quest's för att hon inte orkar göra dom samt fixa hennes interface i min dator imorgon eftersom mina addons går så att allt blir uppfuckat när jag loggar in på hennes karaktär om jag har tid och lust.

Min druid har nu 300 dmg n' heal och 23% critt chance med Moonkin, askwelt.

Dock irriterande att allt är typ gröna items bara.. -.-

Aye, natti. g2g and sleep.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haru speccat te Feral nu i TBC?

edit: Ante@: Combo Points :D

Feral bokstavligen äger i TBC.

Catdps är upp i par med rogue dps (om vi snackar samma gear)

Beardps är sjuk, 1700~ crit mauls och 2200~ crit rakes, sepemycket rageregeneration.

Sen går det inte får några hackor att man sitter med 10.000 armor och 8000hp med bara ett MotW(ej imp.)..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mafia, det är större chans att han crittade 7000 än 1000, man måste ha rätt dålig gear /dagger för att critta 1000 med ambush.

Eftersom jag själv är rogue så vet jag detta, men det kan fortfarande inte verifieras som 7000 eftersom man bara såg ett litet hörn. Och bara för eran fakta så kan nog en ganska bra kille på att göra filmer lägga dit det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mwahahaha, dingade lvl 22 igår ^^.

Körde WC kanske 3-4 gånger innan vi var helt klara med den, tack vare n00bs så gick det inte så himla bra :D

Först hade vi världens drygaste Mage med om som aggrade allt och alla, sen hade vi en Pala som gjorde exakt samma sak.

Sista gången körde dom som var inne från Guildet och vi tog hela instancen :unsure:.

BTW, 2st lvl 70 på min server (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har precis skickat ett mail till blizzard om att ja vill byta min contact mail...Tar det lång tid att få svar och kan man byta den? för den som ja har nu är hackad :'(

Lol, jag skrev ett mail till, dom ville ha mitt namn, adress och WoW CD-key i mailet, sen tog det ungefär 1 dag så ändrades det. även om den blir hackad så kan du bevisa att du äger accountet genom CD-Keyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...