Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Visst är dom riktiga, men att göra 9 instancer som tar ungefär 25 minuter styck är inte direkt mycket att skryta med, eller hur?

Och som sagt StellHell, du är en lika stor kålsupare som mig själv skillnaden är bara att ingen här är tuff nog att stå emot dig. verkligen synd att hultenius lämnade detta forum, speciellt som det är nu.

Du är verkligen otrolig.

Jag är hästlängder ifrån dig i hur självövertygande och nedlåtande som du är.

Allt som någon annan säger är fel om du säger något annat, och säger man något annat så är man genast något som hunden släpat in.

Du tycker vi är så lika, men du har så fel. Du har aggressionsproblem och klarar inte ett nej eller när en person säger emot dig. Du kan heller aldrig rätta dig till någon annan, utan då ska ha rätt ända till minsta detalj, annars har du rätt.

Jag rättar folk när jag vet att dom har fel, men rättar mig också om jag har fel eller om dom säger något som är någolunda rätt.

Men visst, du kan väl få förklara dig lite då, bara för skoj skull.

1. En rogue crittar 7000~ på en orc warrior. Allt var uppgjort och han var fullbuffad, men sjuan syntes lite dåligt. Du kommer in och säger att allt är fake för att DU aldrig gjort en 7000 crit så därför är det omöjligt. Vi kom med bevis efter bevis men du envisades med att säga att sjuan var en etta och att det inte går att göra 7000 som en rogue. Där hade du fel, men vägrade att erkänna detta

2. Första lvl 70 drar det på 28 timmar. Folk undrar om det ska gå att dra lvl 1-60 på 28 timmar om man gör det på samma sätt. Du kommer in och säger att varken Yoda eller någon annan skulle kunna dra lvl 60-70 lika snabbt om dom hade fått samma hjälp. Du har ingen aning om hur dom spelar, eller hur han som blev lvl 70 spelade, men ändå så visste du att dom inte skulle klara det och du visste också makalöst nog precis hur magen som blev lvl 70 hade gjort du du beskrev hur han hade lvlat, trots att inget om det stog i intervjun. Så du myttar också, mysigt.

3. Du är frustrerad för en mage rollar på ett Throw vapen efter 10 gånger. ZcruweN menar på att 10 gånger för en instans inte är så mycket, vilket det absolut inte är. Det är bara frustrerande. Du ber honom att hålla käft, och förklarar självklara saker och påstår att han inte fattar något. Efter att vi rättar dig(som man onekligen inte kan) så fyller du på att det var under 5 timmar (vilket jag nu tvivlar på, då underdog inte går på 30min med en PUG) och menar på att du är bättre än alla andra och tror inte att någon annan skulle klara det på 5 timmar. Sedan kallar du mig tönt, out of the blue. Men inte för jag trodde mer från dig iofs. Du myttar, du spelar över och låtsas vara bättre än alla andra. GG!

Att sen dra in Hultenius i det här, är så otroligt töntigt så jag skrattar till tårarna rinner. Du tror väl inte att, någonstans i hela världen att han skulle lyssna på dig? Vad ska du säga då, om du nu inte kan ta ett nej, och inte heller kan hålla dig till sanningen.

Nej du, du är en flopp och alla vet om det. Alla utom dig själv vill säga. Och det verkar inte finnas någon bot till det heller. Men fortsätt du på ditt egna sätt, dina fyra varningar visar ju ganska bra hur det gått hittils, så vi kanske kan säga adjö till varandra någon dag tillslut?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Underbog 10 gånger på en dag får ni ju hålla med om att det är mycket. En run tar väl i snitt en timme, alltså 10 timmar att nöta samma instance. Sitter ni 15 timmar om dan och nöter instancer normalt sett?

Men jag är lite nyfiken på hur du kör igenom det på 30 minuter med PUG när det tar runt 45 minuter när jag har kört med naxx gearade guildmates

Redigerad av HK_47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är verkligen otrolig.

Jag är hästlängder ifrån dig i hur självövertygande och nedlåtande som du är.

*mer text*

Bra skrivet StellHell.

Gz Hew nu är det bara 40 levlar kvar =D...

Jag har blivit lvl 24 på min dwarf priest (var 21) fast det var inte så aktivt spelande dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej.. någon som kan förklara vad som menas med dom två för en noob..

1. critter?

2. K:t efter siffran 2.5k

Critter? Crit rekord är när man får ett Critical strike, lite extra hårt slag/skott kan man säga :shifty: och K står för tusen, t ex 20k e 20 000 :P

edit: om du verkligen menade critter och inte tog fel så är critter djur, som t ex råtter o sånt som inte tar skada :(

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är verkligen otrolig.

Jag är hästlängder ifrån dig i hur självövertygande och nedlåtande som du är.

Allt som någon annan säger är fel om du säger något annat, och säger man något annat så är man genast något som hunden släpat in.

Du tycker vi är så lika, men du har så fel. Du har aggressionsproblem och klarar inte ett nej eller när en person säger emot dig. Du kan heller aldrig rätta dig till någon annan, utan då ska ha rätt ända till minsta detalj, annars har du rätt.

Lika, nej där har du fel. men du har isåfall lika eller mindre aggressions problem än mig, trotsallt.. det var väl knappast jag som skulle banna alla som var emot dig?

Jag rättar folk när jag vet att dom har fel, men rättar mig också om jag har fel eller om dom säger något som är någolunda rätt.

Men visst, du kan väl få förklara dig lite då, bara för skoj skull.

1. En rogue crittar 7000~ på en orc warrior. Allt var uppgjort och han var fullbuffad, men sjuan syntes lite dåligt. Du kommer in och säger att allt är fake för att DU aldrig gjort en 7000 crit så därför är det omöjligt. Vi kom med bevis efter bevis men du envisades med att säga att sjuan var en etta och att det inte går att göra 7000 som en rogue. Där hade du fel, men vägrade att erkänna detta

och som vanligt så kan du fortfarande inte vara 100% säker om det är 7000 ambush, eftersom sjuan aldrig syntes. väldigt tråkigt.

2. Första lvl 70 drar det på 28 timmar. Folk undrar om det ska gå att dra lvl 1-60 på 28 timmar om man gör det på samma sätt. Du kommer in och säger att varken Yoda eller någon annan skulle kunna dra lvl 60-70 lika snabbt om dom hade fått samma hjälp. Du har ingen aning om hur dom spelar, eller hur han som blev lvl 70 spelade, men ändå så visste du att dom inte skulle klara det och du visste också makalöst nog precis hur magen som blev lvl 70 hade gjort du du beskrev hur han hade lvlat, trots att inget om det stog i intervjun. Så du myttar också, mysigt.

Nej, jag sa att jag inte TRODDE att dom kunde det, men hey läs som du vill.

3. Du är frustrerad för en mage rollar på ett Throw vapen efter 10 gånger. ZcruweN menar på att 10 gånger för en instans inte är så mycket, vilket det absolut inte är. Det är bara frustrerande. Du ber honom att hålla käft, och förklarar självklara saker och påstår att han inte fattar något. Efter att vi rättar dig(som man onekligen inte kan) så fyller du på att det var under 5 timmar (vilket jag nu tvivlar på, då underdog inte går på 30min med en PUG)

Du vet väl inte om det var en PUG dom 9 första rundorna, eller hur?

och menar på att du är bättre än alla andra och tror inte att någon annan skulle klara det på 5 timmar. Sedan kallar du mig tönt, out of the blue. Men inte för jag trodde mer från dig iofs. Du myttar, du spelar över och låtsas vara bättre än alla andra. GG!

bättre än alla? nädå, det har du fått om bakfoten, jag tror faktiskt inte jag har orken eller vill bli 70 på 4 dagar.

Att sen dra in Hultenius i det här, är så otroligt töntigt så jag skrattar till tårarna rinner. Du tror väl inte att, någonstans i hela världen att han skulle lyssna på dig? Vad ska du säga då, om du nu inte kan ta ett nej, och inte heller kan hålla dig till sanningen.

Hultenius? drog jag in han? jag sa bara att det var väldigt väldigt tråkigt att han lämnade dig i din poistion som du håller på just nu, det är väl med nöd och näppe du ens håller dig till reglerna själv?

Nej du, du är en flopp och alla vet om det. Alla utom dig själv vill säga. Och det verkar inte finnas någon bot till det heller. Men fortsätt du på ditt egna sätt, dina fyra varningar visar ju ganska bra hur det gått hittils, så vi kanske kan säga adjö till varandra någon dag tillslut?

Ja, vi får väl hoppas det, men det lär knappast bli än ett tag.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...