Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Har aldrig sagt att han är "efterbliven" som du sa det, 10 gånger är inte mycket kanske, men eftersom jag lirade 10 rundor på 5 timmar så kanske du kan försöka? biatch.

Och snälla försök inte med "Hi mens?" för du är lika jävla illa din tönt.

Bara 10 rundor på 5 timmar?

körde typ SFK 2 gånger idag, RFC 1, WC 3 allt efter varan :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är snart lvl 22 med min belf paladin på Auchindoun, om någon från GTAsajten spelar där får ni gärna skicka en hälsning till Meryl :P

Ska om nån timme dra iväg till skolan igen för att LANa fram till söndag, blir att pressa ganska mycket :P

OMG min paladin heter Meryl :wub::wub:

Det flyter på 15h spelande i sträck 2 lvls tagna xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig sagt att han är "efterbliven" som du sa det, 10 gånger är inte mycket kanske, men eftersom jag lirade 10 rundor på 5 timmar så kanske du kan försöka? biatch.

Och snälla försök inte med "Hi mens?" för du är lika jävla illa din tönt.

lololol, påhoppen bara fortsätter. Så jag håller fast vid mitt "Hi mens", då du onekligen har aggressionsproblem.

När du påpekar att någon inte "fattar något", är det ganska självklart att du antyder att dom är efterblivna, alternativt dumma i huvudet så kom inte och säg annat nu, mensbollen.

Och hela ditt försök att få sympati för dina rundor håller inte. Kör du en instans 10 gånger så är det inte mycket, och även om det är under en femtimmarsperiod så är det fortfarande inte för mycket för en random svensson-spelare, då du onekligen måste spelat med sånna om en mage outrollar dig på ett vapen som inte är menat till honom.

(svara inte på detta, då jag inte vill se mer påhopp från dig. Du har redan 4/5 varningar och känns onödigt att behöva banna dig när jag redan sagt till dig)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt soft att lira med blood elfs. :wub: Kunde dock inte lira med honom innan, eftersom Stormreaver servern var nere. :'(

Är snart lvl 51 med min Hunter. Gjorde Sunken vid typ 49, och glömde öpnna questet i instancen för att få en trinket. :wub: Men just nu är det bara questande i Western Plaugelands. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är riktiga instancer enligt dig då?

Varenda jävla instance i WoW är väl riktiga.

Visst är dom riktiga, men att göra 9 instancer som tar ungefär 25 minuter styck är inte direkt mycket att skryta med, eller hur?

Och som sagt StellHell, du är en lika stor kålsupare som mig själv skillnaden är bara att ingen här är tuff nog att stå emot dig. verkligen synd att hultenius lämnade detta forum, speciellt som det är nu.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...