ZcruweN Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Har aldrig sagt att han är "efterbliven" som du sa det, 10 gånger är inte mycket kanske, men eftersom jag lirade 10 rundor på 5 timmar så kanske du kan försöka? biatch. Och snälla försök inte med "Hi mens?" för du är lika jävla illa din tönt. Bara 10 rundor på 5 timmar? körde typ SFK 2 gånger idag, RFC 1, WC 3 allt efter varan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Bara 10 rundor på 5 timmar? körde typ SFK 2 gånger idag, RFC 1, WC 3 allt efter varan Oj, och dom tar ju verkligen sååååååååååååån tid också, kom tillbaka när du kör riktiga instancer blx? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Är snart lvl 22 med min belf paladin på Auchindoun, om någon från GTAsajten spelar där får ni gärna skicka en hälsning till Meryl Ska om nån timme dra iväg till skolan igen för att LANa fram till söndag, blir att pressa ganska mycket OMG min paladin heter Meryl Det flyter på 15h spelande i sträck 2 lvls tagna xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Har aldrig sagt att han är "efterbliven" som du sa det, 10 gånger är inte mycket kanske, men eftersom jag lirade 10 rundor på 5 timmar så kanske du kan försöka? biatch. Och snälla försök inte med "Hi mens?" för du är lika jävla illa din tönt. lololol, påhoppen bara fortsätter. Så jag håller fast vid mitt "Hi mens", då du onekligen har aggressionsproblem. När du påpekar att någon inte "fattar något", är det ganska självklart att du antyder att dom är efterblivna, alternativt dumma i huvudet så kom inte och säg annat nu, mensbollen. Och hela ditt försök att få sympati för dina rundor håller inte. Kör du en instans 10 gånger så är det inte mycket, och även om det är under en femtimmarsperiod så är det fortfarande inte för mycket för en random svensson-spelare, då du onekligen måste spelat med sånna om en mage outrollar dig på ett vapen som inte är menat till honom. (svara inte på detta, då jag inte vill se mer påhopp från dig. Du har redan 4/5 varningar och känns onödigt att behöva banna dig när jag redan sagt till dig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Level 22 nu, WoW-LAN senare idag, ska lätt bli level 30 innan helgen är slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Riktigt soft att lira med blood elfs. Kunde dock inte lira med honom innan, eftersom Stormreaver servern var nere. :'( Är snart lvl 51 med min Hunter. Gjorde Sunken vid typ 49, och glömde öpnna questet i instancen för att få en trinket. Men just nu är det bara questande i Western Plaugelands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Run forest, run =( Vilken lvl är du och vad heter den där instancen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 IIIIH, fan vad jag längtar tills på torsdag nu. Vill spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Vilken lvl är du och vad heter den där instancen? Lvl 62, The slave pens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Lvl 62, The slave pens Auchindoun eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Oj, och dom tar ju verkligen sååååååååååååån tid också, kom tillbaka när du kör riktiga instancer blx? Vad är riktiga instancer enligt dig då? Varenda jävla instance i WoW är väl riktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Vad är riktiga instancer enligt dig då? Varenda jävla instance i WoW är väl riktiga. Han menar nog Instancer för 50+ som tar någon timme per run, right mafia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) oh yeah <3 Redigerad 20 januari, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/m9884idcil.jpg oh yeah <3 So sexy rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Vad är riktiga instancer enligt dig då? Varenda jävla instance i WoW är väl riktiga. Visst är dom riktiga, men att göra 9 instancer som tar ungefär 25 minuter styck är inte direkt mycket att skryta med, eller hur? Och som sagt StellHell, du är en lika stor kålsupare som mig själv skillnaden är bara att ingen här är tuff nog att stå emot dig. verkligen synd att hultenius lämnade detta forum, speciellt som det är nu. Redigerad 20 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/m9884idcil.jpg oh yeah <3 Är inte det där [staff of Jordan]? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Finns många grejer i wow som har exakt samma modeller X> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Är inte det där [staff of Jordan]? Uh uuh, vendor trash.. Greens FTW! [The Staff of Twin Worlds] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Hej om jag skulle vilja ha en macro eller add-on som gör att min karaktär auto-hitar heroic strike om jag har rage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts