Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Hej. Har ett stort problem.

Köpte Wow ungefär i början av november...

Efter att jag installerat och börjat spela har min dator börjat muppa ur totalt...

Den ligger på 3000Mhz, 512 mb ram, ett grafikkort som jag nästan e säker på ska klara wow och en anslutning på 2 Mb.

Att starta spelet är inga problem. det laggar oftast inte undertiden jag spelar (om man typ inte är i stormwind eller en annan stor stad. Laggar lite då) men bara så kan det ändras och datorn startar om, datorn hänger sig... så en omstart krävs.. å när jag startar om datorn kan den hänga sig under uppladdningen, när skrivbordet dyker upp, när jag ska starta wow, när wows sista laddning håller på eller typ nån minut efter att jag börjat spela igen.....

totalt mupp.... och 4 gånger nu säger den att en system fil (system32 tror jag) är trasig och att datorn inte går att starta upp utan man måste göra en ominstallation eller köra recoverycdn (vilket jag gjort)....

Recoveryn körde jag för en vecka sedan och igår hände det igen... :ph34r:

Kanske inte är rätt forum för denna frågan.. men jag ställer den här för att jag tror det har nått med wow att göra... vet dock inte vad bara.... så någon av er kanske har råkat ut för samma problem å kan hjälpa mig.. eler bara har en vettig idee att dela med sig av

Tacksam för hjälp...

Redigerad av Mr_Dufus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det värt att skaffa TBC fasten man inte dingat 60 än?

Det beror väl på. Även om du inte kan komma in i Dark Portal än, så kan du ju om du är sugen börja på en ny char med någon av dom nya raserna. :lol:

Edit: Har tänkt att börja spela detta "riktigt" nu. Och har tänkt vara antingen en Dwarf eller en Human Paladin, men har svårt att bestämma vilken ras jag ska välja av dom 2. :ph34r:

Vilken tycker ni?

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det värt att skaffa TBC fasten man inte dingat 60 än?

För eller senare måste du ju ändå köpa det, det spelar ju ingen roll. Jag är level 43 men skaffade det ändå, testade en BE hunter. Jävligt het. :ph34r:

I övrigt: Har haft så jävla mycket läxor denna veckan. I torsdags pluggade jag, utan att överdriva, sen jag kom hem tills när jag lade mig. Men nu är det mesta avklarat, ska spela som SATAN i helgen. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är snart lvl 22 med min belf paladin på Auchindoun, om någon från GTAsajten spelar där får ni gärna skicka en hälsning till Meryl :ermm:

Ska om nån timme dra iväg till skolan igen för att LANa fram till söndag, blir att pressa ganska mycket :)

Fattar inte hur ni orkar, några killar på servern här är redan 42. fyfan säger ajg bara :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vad har critten med det hela att göra då?

BTW, 10 gånger är väl inte så mkt för en instance

Vet inte, min gamla signatur fungerade inte bara, så jag slängde ihop något lite snabbt.

10 gånger på 1 dag så är man ganska trött på den, så stfu plx? Dessutom så är det ungefär som om du needar på plate fast du är en mage, eller en warrior needar på cloth fast du needar den mer än han? fattar du något eller?

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte, min gamla signatur fungerade inte bara, så jag slängde ihop något lite snabbt.

10 gånger på 1 dag så är man ganska trött på den, så stfu plx? Dessutom så är det ungefär som om du needar på plate fast du är en mage, eller en warrior needar på cloth fast du needar den mer än han? fattar du något eller?

Hi mens?

Han har fortfarande rätt i att 10 gånger på en dag inte är mycket. Jobbigt, men långt från mycket. Därför behöver han inte vara efterbliven för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hi mens?

Han har fortfarande rätt i att 10 gånger på en dag inte är mycket. Jobbigt, men långt från mycket. Därför behöver han inte vara efterbliven för det.

Har aldrig sagt att han är "efterbliven" som du sa det, 10 gånger är inte mycket kanske, men eftersom jag lirade 10 rundor på 5 timmar så kanske du kan försöka? biatch.

Och snälla försök inte med "Hi mens?" för du är lika jävla illa din tönt.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...