Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Först i söndags så är det nått fel på datorn, resulterar i formatering.

Något fel med formateringen, datorn är mysko, går inte att installera något.

Beställer återställnings skivor från HP.

Får dom idag (Onsdag), formaterar, funkar felfritt.

Och eftersom jag inte hittar mina wow skivor så laddade jag ner det, och när det äntligen var klart så hade jag laddat ner US version, surt värre.

Och eftersom blizz downloader är så seg (laddade ner teasern) så drog jag och köpte det.

Har precis installerat wow, sitter och patchar det samtidigt som jag installerar BC.

;):)

...

Wooohooo färdigpatchat/installerat, Outland here i come!

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt min kompis gjorde en snubbe det på 2 dagar ;) (1-60).

Men ja wow kan klaras 1-60 på typ 1 vecka.

Beror ju på om man blir boostad eller ej. Det är mycket mer prestige med att helt soloa. Det hölls nån levelingtävling på en viss server, och på den fanns endast de som var med i tävlingen - de kunde alltså inte bli boostade. Det var en rogue som vann, som blev 1-60 på 3d 20h.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Installerar TBC nu :( Btw, någon som vet vad [sword Of A Tousand Truths] heter i spelet? Hittade en bild med det på in-game! >_<

"It's not just for the kids of South Park anymore. After sister site WoW Insider tipped us off that the sword created by Salzman in Blizzard's accounting department may be real, we did a little investigating. Blizzard has confirmed that The Sword of a Thousand Truths, used by Stan to defeat "The Evil Man," is in the World of Warcraft: The Burning Crusade expansion -- for now.

The Sword of a Thousand Truths is currently intended as a reward in the new Arena System. The Arena System is one of the new PvP elements available with the Burning Crusade expansion. Blizzard emphasizes that like anything else available in the closed beta of the expansion, which started today, this content could change at any time.

Sadly, unlike the real Sword of a Thousand Truths, this one does not cause 120 DPS with instant mana burn and give an enchant of +80 stamina. But it was created to Salzman's specifications!"

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Level 64 nu och dom andra i guilden kallar mig slacker :ph34r:

Han som är level 68 har inte sovit sen i måndags och går på koffeintabletter. Klagar ganska mycket i guildchatten om hur ont han har i ögonen :lol:

TBC är verkligen jättebra. Aldrig haft så här kul sen jag levlade min första character i wow. De nya områdena är extremt vackra och allt känns väldigt annorlunda det vanliga wow. Questerna har också blivit mer intressanta även om det fortfarande är mycket döda x antal vargar, samla x antal svampar etc

Underbart att köra instancer för första gången och försöka sig på nya bossar, även om de första är väldigt enkla. Fast vi stötte på 2 svåra bossar i Coilfang reservoir, Underbog delen

Bilden visar ledaren för Shattrah city

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...