Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Ja det är klart det går, gillar man att bara rusha igenom allt och inte läsa något så går det. Tror dock knappast Yoda eller Dimpz hade klarat det även om dom hade förberett sig, så det så.

Och varför skulle inte jag elelr Dimpz klara av det? Bara för att du inte förstår spelet så ska du inte klaga på andra bara för att dom är bättre än dig. Plus att jag knappt spelar wow eftersom det är så enformigt. Men jag hadde 2 konton på Starwars galaxies och levalde upp 2 gubbar till lvl 80, playtime på den andra var 5 dagar ;).

Och där var det inte bara quest/grind based leveling. (om du dör måste du spendera 30 min för att få bort Debuffs och få nya buffs som var livs viktigt då)(prattar om SWG inan Combat upgrade och NGE) (alltså Sony online "Entertainment")

Och "mafia_king" Fuck off din lilla hora.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och varför skulle inte jag elelr Dimpz klara av det? Bara för att du inte förstår spelet så ska du inte klaga på andra bara för att dom är bättre än dig. Plus att jag knappt spelar wow eftersom det är så enformigt. Men jag hadde 2 konton på Starwars galaxies och levalde upp 2 gubbar till lvl 80, playtime på den andra var 5 dagar ;).

Och där var det inte bara quest/grind based leveling. (om du dör måste du spendera 30 min för att få bort Debuffs och få nya buffs som var livs viktigt då)(prattar om SWG inan Combat upgrade och NGE) (alltså Sony online "Entertainment")

Och "mafia_king" Fuck off din lilla hora.

Jag förstår inte? jodå jag förstår nog, tyvärr så gör väl inte du det. Enformigt säger du? Det beror helt på vad man tycker. Dessutom är detta är inte Starwars Galaxies och därför så bryr jag mig inte om du är level 60000 eller 1, alright? Fuck off? nej jag tror inte det, tyvärr "yoda".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DimpZ spelar inte WoW

EDIT: Du säger att du knappt spelar WoW pga att det är för enformigt, då tror jag knappast du klarar av 60-70 på 28 timmars playtime.

Men om jag spelade wow ofta skulle jag väll klara av det...

Och dimpz skulle nog ochså klara av det om han/hon spelade det..

Det är väll inte omöljigt om jag hadde 40man som hjälper mig?

"mafia_king" Käften inge mer nu ffs.

Redigerad av yoda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om jag spelade wow ofta skulle jag väll klara av det...

Och dimpz skulle nog ochså klara av det om han/hon spelade det..

Det är väll inte omöljigt om jag hadde 40man som hjälper mig?

40 Man? snälla skärp dig, han hade 8 grupp polare som han lirade med, enligt han själv. Tyvärr så måste jag gå och "lära mig spela" nu. Hejdå.

Oj jag glömde nästan, faktiskt så tror jag inte ens du är bra nog att vara i en guild som orkar hjälpa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

40 Man? snälla skärp dig, han hade 8 grupp polare som han lirade med, enligt han själv. Tyvärr så måste jag gå och "lära mig spela" nu. Hejdå.

Oj jag glömde nästan, faktiskt så tror jag inte ens du är bra nog att vara i en guild som orkar hjälpa dig.

Han sa ju 40

[WoR]Teza: How many people were involved in your leveling project?

Gullerbone: All 40 members were involved; Milleniums member were assigned to specific tasks and planning inorder to keep me leveling and the maximum rate.

Enough

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om jag spelade wow ofta skulle jag väll klara av det...

Och dimpz skulle nog ochså klara av det om han/hon spelade det..

Det är väll inte omöljigt om jag hadde 40man som hjälper mig?

"mafia_king" Käften inge mer nu ffs.

Ehh, 60-70 på 28 timmars playtime?, get a break.

Då det tar 23 timmar att ta lvl 60 från lvl 59 så... nej.

Dessutom det snabbaste någon nånsin har tagit lvl 60 på är 4 eller 5 dagar har jag för mig

Edit: detaljer detaljer

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehh, 60-70 på 28 timmars playtime?, get a break.

Då det tar 23 timmar att ta lvl 60 från lvl 59 så... nej.

Dessutom det snabbaste någon nånsin har tagit lvl 6 på är 4 eller 5 dagar har jag för mig

Level 6 på 4-5 dagar ;). Nee men lvl 60 på 4d20h av Joana/mancow

Och varför tycker du jag inte kan det? Om jag hadde tid för det och ett guild som skulle kunna ge mig deras tid så skulle det väll gå? Alla skulle nog kunna det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Level 6 på 4-5 dagar ;) . Nee men lvl 60 på 4d20h av Joana/mancow

Och varför tycker du jag inte kan det? Om jag hadde tid för det och ett guild som skulle kunna ge mig deras tid så skulle det väll gå? Alla skulle nog kunna det :)

Mjo.

"the guy we are dealing with.......................... have absolutely no life and have spend all his awaken hours in World of warcraft for the last year"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Level 6 på 4-5 dagar ;). Nee men lvl 60 på 4d20h av Joana/mancow

Och varför tycker du jag inte kan det? Om jag hadde tid för det och ett guild som skulle kunna ge mig deras tid så skulle det väll gå? Alla skulle nog kunna det :)

Det finns guider till noobs som inte kan levla. du får kpa guiden som enligt han som gjorde den + några andra levlade upp på 4-5 dagar, riktiga dagar då alltså, inte i spelet.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns guider till noobs som inte kan levla. du får kpa guiden som enligt han som gjorde den + några andra levlade upp på 4-5 dagar, riktiga dagar då alltså, inte i spelet.

Enligt min kompis gjorde en snubbe det på 2 dagar ;) (1-60).

Men ja wow kan klaras 1-60 på typ 1 vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...