StellHell Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Fucking love it.. 'Nuff said. Finner inga ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Sure, addar lite mer o mer later on. Ante; Minimum Recommend är 512, varför köper man wow med 256 då för? som är hälften av recomended. Det står ju 256 på kartongen Blir väl o köpa mer ram om jag har råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Min Char btw: Haru en profile till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Haru en profile till den? Nein, uno profile. Ante: det står 512 på minimum för mig, inte 256. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Nein, uno profile. Ante: det står 512 på minimum för mig, inte 256. Rek. 512 minimum 256. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Fucking love it.. 'Nuff said. Finner inga ord. Har bara hört gott om det. Vad är det som är så super med det då? Ett nytt område och lite quests, kan det vara så tufft? Förresten, stötte på en Draenei- player för första gången vid SI:7. Deras /dance och /laugh var rätt roligt. ... Han var redan level 18. Är det någon som vet vem som är högst level på hela Wow-Europe än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Har bara hört gott om det. Vad är det som är så super med det då? Ett nytt område och lite quests, kan det vara så tufft? Förresten, stötte på en Draenei- player för första gången vid SI:7. Deras /dance och /laugh var rätt roligt. ... Han var redan level 18. Är det någon som vet vem som är högst level på hela Wow-Europe än? Några killar här är level 26-27 med sina shamans ~ The Blood Furnace: Redigerad 16 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Är lvl 20 på min paladin, men då har man utövat mycket blacksmithing(150) och smelting samt endel mining(100). Fick inte mitt ex förrän 12.30 idag heller =/. First aid på 150 också. Redigerad 16 januari, 2007 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Grattis, 9 långa levels kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Första level 70- killen dingade klockan fyra imorse. http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=3441 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Har bestämt mig för att lvla min Warlock istället för att lvla min Paladin till 70. Någon som spelar Horde på Karazhan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Har bestämt mig för att lvla min Warlock istället för att lvla min Paladin till 70. Någon som spelar Horde på Karazhan? Ooh. Många i min klass bestämde sig just för att börja spela Horde på Karazhan, jag ska antagligen göra en Blood Elf Hunter där sen (köper TBC på lunchrasten). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Ooh. Många i min klass bestämde sig just för att börja spela Horde på Karazhan, jag ska antagligen göra en Blood Elf Hunter där sen (köper TBC på lunchrasten). Najs, hör av dig till Emerald då, det är så min lock heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Dom sa att 60-70 skulle ta lika lång tid som 1-60 alltså kan man göra 1-60 på 28 timmar? Fan,ganska massivt att levla upp till lvl 70 såfort (28 tim) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Dom sa att 60-70 skulle ta lika lång tid som 1-60 alltså kan man göra 1-60 på 28 timmar? Fan,ganska massivt att levla upp till lvl 70 såfort (28 tim) Det stog ju att han hadde hjälp av hans guild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Det stog ju att han hadde hjälp av hans guild... Så bara för att du får hjälp av din guild så kan du ta 60-70 på 28 timmar med? ya right. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Så bara för att du får hjälp av din guild så kan du ta 60-70 på 28 timmar med? ya right.Om man förbereder sig lika mycket som han och hans guild gjorde, så ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Om man förbereder sig lika mycket som han och hans guild gjorde, så ja! Visst, men fakta återstår, ingen av er gjorde det. Redigerad 17 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Visst, men fakta återstår, ingen av er gjorde det. Men det går fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts