Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Får jag fråga en sak? varför spelar man wow med 256 ram? det är ju ingen idé att göra det.

Jag har kört WoW med 256mb ram. 1.7ghz celleron och det funkade. Spelad ochså Starwars galaxies (större MMORPG) Som hadde bättre grafik, Och det funkade.

..Men jag hadde ett grafik kort (Nvidia Geforce 5200 fx)

Ante_freeman: Du borde väll ha ett grafik kort iaf ett inbyggt :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, mina klasskamrater sprang iväg och hämtade det på lunchrasten, var helt överhypade. ^_^

Var lite kul, EB Games hade nattöppet och det var en massa nördar där. De hade visst någon slags utklädsels- tävling också, en klasskamrat kom dit iförd endast ett par gråa kalsonger och lappen där det stod "Level 1" på sig. Han vann pris. :huh:

Jag visste väl att förhandsbokning var helt onödigt. Blizzard är inte dumma. EB Games har fortfarande ex. Hursomhelst köper jag inte TBC än, helt onödigt för min del. Det enda är om jag vill testa de nya raserna men jag tror jag väntar med det tills min Priest är level 70. Då blir det en hunter, Draenei eller Blood Elf vet jag inte än.

Oh, just det...

... BLOD ELVES ÄR SÅ JÄVLA HETA! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

L2 skriva rätt adress?

Jag har beställt från webhallen i flera år. alltid fått sakerna snabbt och rätt.

Enda saken som har varit fel var när jag beställde prince of persia, fick 2 exemplar =)

Jag har skrivit rätt address din dummer. Dessutom så skickade dom trasiga headset till mig, sen när vi skickade mail till dom så ignorerade dom mig bara.

Min Char btw:

hqm8bjo3so.jpg

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lirat sjukt mycket senaste dygnet. Hämtade spelet vid midnatt på Webhallen, sprang hem och lirade till 06 på morgonen, sen iväg till skolan och kom hem 15. Spelar sen dess, är nu 9 bars in på lvl 61.

^_^

Underbart spel!

Najs. :huh:

Första level 70- charen kommer väl antagligen upp om två dagar eller så.

... Själv får jag inte spelat någonting. Fysikprov idag, historiaprov på torsdag, engelskaförhör på torsdag, matematikdiagnos på fredag, historiaprov 6/2 och matematikprov någon gång därefter. Jävla skolan. ^_^

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...