yoda Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Får jag fråga en sak? varför spelar man wow med 256 ram? det är ju ingen idé att göra det. Jag har kört WoW med 256mb ram. 1.7ghz celleron och det funkade. Spelad ochså Starwars galaxies (större MMORPG) Som hadde bättre grafik, Och det funkade. ..Men jag hadde ett grafik kort (Nvidia Geforce 5200 fx) Ante_freeman: Du borde väll ha ett grafik kort iaf ett inbyggt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Upp med lite screens ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Jag skulle gärna ta lite bilder om inte http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...62497&sid=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Upp med lite screens ffs. 1 än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Inte fan ska väl UI't se ut såhär? EDIT: Aha, /console reloadui FTW! Redigerad 16 januari, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Hade inte förbeställt, men Siba som jag jobbar på hade fått in massa, så jag blev sugen och tog med mig ett ex hem idag. Sitter och installerar as we speak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Haha, mina klasskamrater sprang iväg och hämtade det på lunchrasten, var helt överhypade. Var lite kul, EB Games hade nattöppet och det var en massa nördar där. De hade visst någon slags utklädsels- tävling också, en klasskamrat kom dit iförd endast ett par gråa kalsonger och lappen där det stod "Level 1" på sig. Han vann pris. Jag visste väl att förhandsbokning var helt onödigt. Blizzard är inte dumma. EB Games har fortfarande ex. Hursomhelst köper jag inte TBC än, helt onödigt för min del. Det enda är om jag vill testa de nya raserna men jag tror jag väntar med det tills min Priest är level 70. Då blir det en hunter, Draenei eller Blood Elf vet jag inte än. Oh, just det... ... BLOD ELVES ÄR SÅ JÄVLA HETA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Belf Male ser ut som något hämtat direkt från nån manga Belf Female, rätt så heta Draenei Male, ärligt skjut dig själv och skyll på nån annan. Draenei Female riktigt heta IMO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 MIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTT FUCKING TBC ÄR HÄR! I FUCKING LOVE YOU CDON <3<3<3<3<3<3<3<3<3 Mitt fucking TBC är inte här. Nu skall jag skicka en rörbomb med posten till Webhallen. Vad FAN är meningen med att förhandsboka ett halvår innan om det ändå är försenat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Mitt fucking TBC är inte här. Nu skall jag skicka en rörbomb med posten till Webhallen. Vad FAN är meningen med att förhandsboka ett halvår innan om det ändå är försenat? Lawl otur >.<. Har inte vågat spela wow hella dagen lol (PGA BC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Mitt fucking TBC är inte här. Nu skall jag skicka en rörbomb med posten till Webhallen. Vad FAN är meningen med att förhandsboka ett halvår innan om det ändå är försenat? Det är för att webhallen suger så otroligt mycket att det inte finns, använd inte det skiten. Förövrigt så kör jag Hellfire Rampart atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Förhandsboka oxo från cdon.com, länge sen, när jag fick reda på att det skulle komma ut så, fick det inte idag, inte för jag direkt bryr mig men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Det är för att webhallen suger så otroligt mycket att det inte finns, använd inte det skiten. Webbhallen äger Beställde BC i måndas typ 14.30 och idag fick ja hem det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Hellfire Citadel + buggade addons är inte kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Webbhallen äger Beställde BC i måndas typ 14.30 och idag fick ja hem det Inte efter att dom har gjort fel på alla mina 5 beställningar, cdon har gjort fel 1 gång på ungefär 50~ gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 L2 skriva rätt adress? Jag har beställt från webhallen i flera år. alltid fått sakerna snabbt och rätt. Enda saken som har varit fel var när jag beställde prince of persia, fick 2 exemplar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) L2 skriva rätt adress? Jag har beställt från webhallen i flera år. alltid fått sakerna snabbt och rätt. Enda saken som har varit fel var när jag beställde prince of persia, fick 2 exemplar =) Jag har skrivit rätt address din dummer. Dessutom så skickade dom trasiga headset till mig, sen när vi skickade mail till dom så ignorerade dom mig bara. Min Char btw: Redigerad 16 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Lirat sjukt mycket senaste dygnet. Hämtade spelet vid midnatt på Webhallen, sprang hem och lirade till 06 på morgonen, sen iväg till skolan och kom hem 15. Spelar sen dess, är nu 9 bars in på lvl 61. Underbart spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 2 stycken på våran server är redan 63 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Lirat sjukt mycket senaste dygnet. Hämtade spelet vid midnatt på Webhallen, sprang hem och lirade till 06 på morgonen, sen iväg till skolan och kom hem 15. Spelar sen dess, är nu 9 bars in på lvl 61. Underbart spel! Najs. Första level 70- charen kommer väl antagligen upp om två dagar eller så. ... Själv får jag inte spelat någonting. Fysikprov idag, historiaprov på torsdag, engelskaförhör på torsdag, matematikdiagnos på fredag, historiaprov 6/2 och matematikprov någon gång därefter. Jävla skolan. Redigerad 16 januari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts