ZcruweN Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Får jag fråga en sak? varför spelar man wow med 256 ram? det är ju ingen idé att göra det. Jadu jag undrar exakt samma jävla sak. Man måste ju vara totalt dum i huvudet om man gör det eller hu....................... ojfan ska inte säga nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Hörde precis från en kille på våran server...han hade upgradat sitt account! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) The burning crusade är Officielt live nu men det laggar apa Redigerad 15 januari, 2007 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 The burning crusade är Officielt live nu men det laggar apa Ganska självklart. Ingen idé alls att spela inatt, eftersom ALLA på hela servern kommer hänga på exakt samma ställen som en själv hela tiden. Kan gämföras med wow open, eller när AQ öppnades. Servrar crashade, realmlisten fucked up, och dessa köer. Wiiiie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Det var ganska kul att stå där vid Dark Portal, majority av alla där var Alliance så det var typ 500 ally vs 300 horde. fyfan vad med honor man tjänade, en mage polare sprang runt och AE'ade (alla klagade på lagg "aka hack", men jag märkte dock inget) så jag fick typ 800~ honor på 45 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Tjena gjorde en droeanie warrior (stavning?) i natt men jag har aldrig kört warrior nån som vet hur man ska specca den för bästa tanking? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Tjena gjorde en droeanie warrior (stavning?) i natt men jag har aldrig kört warrior nån som vet hur man ska specca den för bästa tanking? Först och främst, varför ska du specca tanking om du gjorde en draenei warrior? det gör man när man är högsta leveln. Redigerad 16 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Tjena gjorde en droeanie warrior (stavning?) i natt men jag har aldrig kört warrior nån som vet hur man ska specca den för bästa tanking? Tycker att du ska specca furry/arms nu medans du levelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Tycker att du ska specca furry/arms nu medans du levelar. okej men då får det bli så för det värkar vara bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) okej men då får det bli så för det värkar vara bäst Bara om du inte vet så speccar du; 2H vapen = Arms Dual Wield = Fury 1H+Shield = Protection MIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTT FUCKING TBC ÄR HÄR! I FUCKING LOVE YOU CDON <3<3<3<3<3<3<3<3<3 Redigerad 16 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Emerald, Blood Elf Warlock @ Kharazan at your service Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Emerald, Blood Elf Warlock @ Kharazan at your service Draenei Female är mycket snyggare och dom är kewliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Draenei Female är mycket snyggare och dom är kewliga! Kossor, mer kossor än taurens, fast blåa :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Var inget, missade en sida. Redigerad 16 januari, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Sitter och väntar som en galning på att min morsa ska komma hem med TBC (runt klockan 5). Polarna sitter och lirar på Auchindoun så det blir där jag kommer lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Någon annan som är fast på loadingscreen? Kan inte ta mig in när jag försöker logga in på min BE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Mjeh, får inte mitt tbc förens imorrn. Posta gärna screens så jag har nått att kolla på är ni söta =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Någon som kan sicka lite bilder på outland och hur BC ser ut? Många bilder skulle sitta fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Får jag fråga en sak? varför spelar man wow med 256 ram? det är ju ingen idé att göra det. För att datorn man använder är från 2000 och den som är 2006 har inget grafikkort så det funkar inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Någon som kan sicka lite bilder på outland och hur BC ser ut? Många bilder skulle sitta fint. Sure, addar lite mer o mer later on. Ante; Minimum Recommend är 512, varför köper man wow med 256 då för? som är hälften av recomended. Redigerad 16 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts